Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hier is vooral m'n broer GMGM heel blij mee.
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?
Ik dacht dat je zei dat die het niet prettig vond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.
Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Ik dank god op mijn blote knieen iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.
Inderdaad ja, zou niets toevoegen aan Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Wachten tot Bayern München de conditieslag verliest en tussen de 81e en 93e minuut toeslaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Wat zouden ze volgens jou moeten doen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Net of t wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom staat Podolski er in? Zag liever Rosicky.
Tsja het is allemaal een beetje armoedig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom staat Podolski er in? Zag liever Rosicky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |