dat is voor mij ook ongeveer de afstand, dus ook met de auto jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:07 schreef mstx het volgende:
35km, meestal motor, soms de auto als het echt kutweer is. OV of fiets is praktisch niet te doen.
Om die reden pak ik de autoquote:
Mja, ik heb het al eens gehad dat ik te hard doortrapte in een te hoge versnelling en daardoor m'n trapper eraf brak. Kon ik 13km lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:09 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Om die reden pak ik de autoIk trap alsof er Olympisch goud op het spel staat
Kilometertje of 18. Half uur met de auto, met de fiets hoeft het niet veel langer te duren
Gewoon een kutfiets dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mja, ik heb het al eens gehad dat ik te hard doortrapte in een te hoge versnelling en daardoor m'n trapper eraf brak. Kon ik 13km lopen.
Te veel koppel
gebeurde een collega van 140kilo ook. Lag niet aan zijn gewicht hoor!quote:
quote:
en die auto heeft veel onderhoud nodig of valt het mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:24 schreef rival het volgende:
1.6 KM enkele reis. Ik pak vrijwel altijd de auto.
E30 325.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en die auto heeft veel onderhoud nodig of valt het mee?
Of lease?
Was niet meer de nieuwste nee. En de trappers.. De andere trapper ging kort daarna ook. Zo te zien zaten er al scheurtjes in het metaal, dus denk metaalmoeheid oid.quote:
Alleen ben ik de helft lichter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gebeurde een collega van 140kilo ook. Lag niet aan zijn gewicht hoor!
je kan niet fietsen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:47 schreef Luxuria het volgende:
Ik woon er 9/10 km van af en ik ga zowat altijd met de auto.
Misschien in de zomer dat ik dan wel met de fiets ga.
Het eerder opstaan is iets waar ik niet zo goed in ben
En er is nog een tweede hele domme reden.
Ik heb heul veel stoplichten jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Een half uur over 8km doen? Of heb je veel stoplichten?
18,5km enkele reis hier, 3 a 4x in de week op de fiets. Heenweg doe ik daar 45 minuten over, terugweg 35 minuten.
Wow, dit snap ik gewoon echt niet.... Voor zo'n kippe eindje de auto pakken. Ik zou dat iig nooit doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:24 schreef rival het volgende:
1.6 KM enkele reis. Ik pak vrijwel altijd de auto.
dan ben ik er met 5 minuten, als ik ga lopen duurt het zo 20-25 minuten....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, dit snap ik gewoon echt niet.... Voor zo'n kippe eindje de auto pakken. Ik zou dat iig nooit doen.
en je hebt geen fiets? want als je zou fietsen dan zou je er ook in 5 minuten zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
dan ben ik er met 5 minuten, als ik ga lopen duurt het zo 20-25 minuten....
Jawel!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
en je hebt geen fiets? want als je zou fietsen dan zou je er ook in 5 minuten zijn
hahahahaha, sjongejonge plak de band dan joh, dat heb je in een half uurtje gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel!
Toen ik hem kreeg heb ik een week fanatiek gefietst, toen ging de band lek
Wat een argument.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:03 schreef Diemux het volgende:
6 km, auto. Heb ook geen fiets en reis nooit met openbaar vervoer... Betaal genoeg wegenbelasting om dat ding overal voor te gebruiken, al is het 2 km.
Correctquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:05 schreef Executioner het volgende:
Minder dan 10 km van je werk wonen en dan nog altijd de auto pakkenEchte autoliefhebbers hierzo...
![]()
Hier in de straat werkte iemand op zo'n 500 meter afstand (grof geschat, naar boven afgerond). Altijd met de auto en in de pauze op en neer naar huis.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, dit snap ik gewoon echt niet.... Voor zo'n kippe eindje de auto pakken. Ik zou dat iig nooit doen.
Mijn harenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Mijn haren
De keren dat ik wel fietste, heb ik mijn stijltang meegenomen. Want 's ochtends is het altijd vochtig buiten en dan krijgt mijn haar hele rare kronkels
Ja dit snap ik wel. In zo'n geval zou ik 'm ook elke dag pakken. Maar ik zit net in zo'n 'twilight-zone'quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:07 schreef Metalfreak het volgende:
30km enkele reis, pak altijd de auto. Heb eens berekend hoe lang het duurt met OV, ik was meer dan 1,5 uur onderweg en dan ben ik ook nog eens op een tijd aanwezig die totaal niet past bij mijn werktijd.Fiets is geen optie, ga echt niet een dikke 1,5 uur op de fiets zitten 's morgens terwijl je ook lekker kunt slapen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hier in de straat werkte iemand op zo'n 500 meter afstand (grof geschat, naar boven afgerond). Altijd met de auto en in de pauze op en neer naar huis.
En klagen over het verbruik van die auto.
Waar rij je in dat je tank na 30km al leeg is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef T42 het volgende:
15km heen en 15km terug en dan tanken en naar huis
nissan sunny met klein tankjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Waar rij je in dat je tank na 30km al leeg is?
100 km als je rustig aan doet? Wow...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef T42 het volgende:
[..]
nissan sunny met klein tankjenou jah kan er 100km uit halen als ik rustig aan doe
Als ik op de fiets zit, is dat meestal rond vijf uur 's ochtends. Lekker rustig en alle verkeerslichten staan op geel knipper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:35 schreef Redbaron het volgende:
Waar ik ook werk, altijd de auto.
Meestal zo belachelijk vroeg beginnen dat ik echt niet ga fietsen.
Beweging krijg ik wel met fitness en de voetbal
wel als je een aluminium race tank hebtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
100 km als je rustig aan doet? Wow...
Wist niet dat er auto's waren met zo'n klein bereik.
Hahaha wtf is dat voor vreemde bak johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef T42 het volgende:
[..]
wel als je een aluminium race tank hebt
[ afbeelding ]
Hier komt het regelmatig voor dat het nog eerder is, de ene keer om 3u, dan weer op vijf uur en alles en omheenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als ik op de fiets zit, is dat meestal rond vijf uur 's ochtends. Lekker rustig en alle verkeerslichten staan op geel knipper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |