Dankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef ZetaOS het volgende:
Even een Tip, koop een Variety box bij bodyenfitshop die nu in de aanbieding is voor ¤7.25 (was ¤10,-)
En vul dan deze vergeten kortingscode in BODYENFITBEDANKT
Nu kost die zelfde box nog maar ¤ 3,63 inclusief versturen. Dat is goedkoper per gram Whey dan een 4 kilo pot.
Bedank me later maar
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Voor een powerlifter in redelijk goede shape toch?
Hoeveel liter chocomel zou hij drinken per dag? 2,5? Dit naast zijn 6500kcal uit vnl junk food uiteraard, want "if it fits your macros"!
Haha bedankt ZetaOS!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef ZetaOS het volgende:
Even een Tip, koop een Variety box bij bodyenfitshop die nu in de aanbieding is voor ¤7.25 (was ¤10,-)
En vul dan deze vergeten kortingscode in BODYENFITBEDANKT
Nu kost die zelfde box nog maar ¤ 3,63 inclusief versturen. Dat is goedkoper per gram Whey dan een 4 kilo pot.
Bedank me later maar
[ququote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, ik dank je echt duizend maal. Heb het berekend en scheelt zelfs best veel met een grote pot. Is tevens lekker handig zo'n kleine losse verpakkingen, en ook nog eens verschillende smaken.
Heb 2x de bestelling van 6 maal zo'n pak met 12 zakjes gedaan. Met 6 pakjes zat je op 21 euro (dus gratis verzending), en bij iedere bestelling krijg je een gratis proefverpakking whey. Dus ipv 1x 12 pakjes heb ik het gesplitst in 2 bestellingen zodat je 2x gratis proefverpakking whey krijgt.
Nederlander zijn.
otequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
omfg het werktZeta baas
Normaal 35 per 81 shakes, nu betaal ik 18 euro voor 61 shakes
][iquote:
mg]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 15 maart 2014 11:08 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende:
En binnen. 9 stuks besteld. Eigenlijk kun je deze net goed ik weet-niet-hoeveel bestellen. Toch iedere dag nodig en houdbaarheidsdatum in 2016 ofzo
TX
quote:
you're welcomequote:
eerste twee hebben gewoon echt een goed fysiek, eerste helemaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gooit zichzelf vol met junkfood en is een elite PL'er
zelfde geld voor Rubish(ripped als een motherfucker)
[ afbeelding ]
leeft op mac n cheese, zoete fruitjuices , test en protons
en paar pondjes meer, nog steeds ab lines ... mr eric donutking lilliebridge
[ afbeelding ]
Gewoon alles eten wat je tegenkomt, IIFYM, ik ben persoonlijk geen voorstander van weightgainers. Als je niet aankomt, eet je simpelweg niet genoeg. Havermout is sowieso wel goed. Heb je een blender? Ik begin 's morgens altijd met 50 gr havermout (kan ook nog wel meer), 500 ml volle melk, schep whey, banaan, schepje jam voor de smaak. Zit je op ongeveer 700 kcals en 49 gram eiwitten. En dat is puur ontbijt. Na 2/3 uur heb je weer honger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:23 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt niet meer te werken. Heb 1 bestelling van zes pakketten gedaan maar bij poging tweede bestelling verwerkt ie geen korting.
Trouwens, ik heb veel moeite met aankomen. Train drie keer per week en neem genoeg eiwitten, oa via whey perfection.. Maar weeg nog maar 66kg op 184cm. Riem zit ik op kleinste gaatje nu. Was ooit wel grootste gaatje, toen woog ik 75 maar toen nam ik teveel suikers.
Is hoog in koolhydraten die weinig uit suikers bestaan beste manier om aan te komen? En is Mass Perfection shake dan goed alternatief of aanvulling op boterhammen met pindakaas/tonijn/kipsalade?
Eet naast mn warme maaltijd (grote portie met veel vlees) vooral boterhammen dus overdag en een banaan of twee.
Bevat mass perfection voldoende andere voedingsstoffen als vitamines of kan ik beter havermout ed gaan eten?
Zag het net ook, was te verwachten.quote:
quote:
Newbs.quote:
De twaalf sachets zitten in zo´n klein kartonnen doosje. Je krijgt dus een heleboel kleine doosjes in een grote doosquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Newbs.![]()
[ afbeelding ]
Ben trouwens benieuwd hoe groot die pakjes eigenlijk zijn?
Hmm ben benieuwd hoeveel plek dat nodig heeft, anders haal ik alle sachets uit de doosjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:49 schreef Broempoe het volgende:
[..]
De twaalf sachets zitten in zo´n klein kartonnen doosje. Je krijgt dus een heleboel kleine doosjes in een grote doos'k Heb er zelf ook negen besteld...
Ik zet er 2 in mijn kluisje op de gymquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ben benieuwd hoeveel plek dat nodig heeft, anders haal ik alle sachets uit de doosjes.
Heb een blender; maar die havermout mix je ongekookt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gewoon alles eten wat je tegenkomt, IIFYM, ik ben persoonlijk geen voorstander van weightgainers. Als je niet aankomt, eet je simpelweg niet genoeg. Havermout is sowieso wel goed. Heb je een blender? Ik begin 's morgens altijd met 50 gr havermout (kan ook nog wel meer), 500 ml volle melk, schep whey, banaan, schepje jam voor de smaak. Zit je op ongeveer 700 kcals en 49 gram eiwitten. En dat is puur ontbijt. Na 2/3 uur heb je weer honger.
edit: Als tip: Niet teveel aandacht schenken aan supplementen. Heeft bij mij (ook) een tijdje geduurd voordat ik van het idee af was dat ik na de training meteen een shake moest nemen. De basis is goed/veel eten, goed/veel slapen en goed/veel trainen. Whey is in die zin een goedkope en handige aanvulling om je eiwitten te halen, niet heel veel meer dan dat.
Waarom zou je havermout koken? Ik heb gewoon van die vlokken, AH Basic, in de blender, lekker fijn maken en dan met de rest (melk whey banaan etc) lekkere shake maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb een blender; maar die havermout mix je ongekookt?
Ik kom gemiddeld wel op 3500kcal en 150 gram eiwitten, met mijn lichaamsgewicht dus >2 keer lichaamsgewicht. Ik kom verder op zo'n 280 gram koolhydraten, ofwel 4x lichaamsgewicht ruim, maar ik lees op sommige sites dat je minstens 5-7 gram per kilo lichaamsgewicht aan koolhydraten moet nemen? En alleen al 2.5g/kg binnen 2 uur na trainen? Dan zou ik nog veel meer koolhydraten moeten nemen.. klopt dit?
Vreemde is dan dat tenzij je dan ook nog meer eiwit neemt je eerder een 60/20/20 verhouding krijgt dan de 50/30/20 zoals in de OP staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |