Gast, ik dank je echt duizend maal. Heb het berekend en scheelt zelfs best veel met een grote pot. Is tevens lekker handig zo'n kleine losse verpakkingen, en ook nog eens verschillende smaken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef ZetaOS het volgende:
Even een Tip, koop een Variety box bij bodyenfitshop die nu in de aanbieding is voor ¤7.25 (was ¤10,-)
En vul dan deze vergeten kortingscode in BODYENFITBEDANKT
Nu kost die zelfde box nog maar ¤ 3,63 inclusief versturen. Dat is goedkoper per gram Whey dan een 4 kilo pot.
Bedank me later maar
Als je nu een echte nederlander was wist je dat je bij 4 pakketjes al gratis verzending + sachet whey kreegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gast, ik dank je echt duizend maal. Heb het berekend en scheelt zelfs best veel met een grote pot. Is tevens lekker handig zo'n kleine losse verpakkingen, en ook nog eens verschillende smaken.
Heb 2x de bestelling van 6 maal zo'n pak met 12 zakjes gedaan. Met 6 pakjes zat je op 21 euro (dus gratis verzending), en bij iedere bestelling krijg je een gratis proefverpakking whey. Dus ipv 1x 12 pakjes heb ik het gesplitst in 2 bestellingen zodat je 2x gratis proefverpakking whey krijgt.
Nederlander zijn.
Gratis verzending is toch pas vanaf 20 euro? 6 pakjes is 21 euro.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je nu een echte nederlander was wist je dat je bij 4 pakketjes al gratis verzending + sachet whey kreeg
Dan had je beter 3 x kunnen bestellen.
Zeker een Limburger
Enne, watskeburt?quote:
Ja ur not gonna make it!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gratis verzending is toch pas vanaf 20 euro? 6 pakjes is 21 euro.
Volgens mij bereken je zonder korting, of ben ik nu echt een gratis sachet misgelopen?
Net zelf 3 bestellingen gedaan, (afterpay) en veel vrieden van mij ook.quote:
Enne, verlicht mij?quote:
Had bij 1 van de 2 orders niets van de 2e optie geselecteerd waardoor ik maar 1 pillendoosje krijg. Huilen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja en nog een zoveelste powderbox ook nog
Waarschijnlijk zit ie op https://xxlnutrition.com/(...)elicious-sample-pack de code te rammen als een flikker in de bosjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef Susteren het volgende:
Doet het gewoon nog steeds. Heb je de juiste code? BODYENFITBEDANKT
Nee idd, wil wel dat 't aankomt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ga shakes maken bij het leven!
Ik stel voor dat we het maar niet veder spammen over de forums
:Lachen, iederene van de week zijn stack posten hierzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee idd, wil wel dat 't aankomt.
Kost 33 cent per shake (die gratis sachet nog niet meegerekend). Daar kun je toch niet moeilijk om doen.
Ik zou als ik jou was 21 euro besteden (gratis verzending).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef Ethanolic het volgende:
omfg het werktZeta baas
Normaal 35 per 81 shakes, nu betaal ik 18 euro voor 61 shakes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |