Mja, dat is een keuze die mensen maken. Maar dat was al bekend toch, dat er meer mensen nu PL doen ipv BB?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij mss wel Cor. Maar de indruk die ik krijg is dat het meer om kracht gaat dan uiterlijk, wat Mr J. ook probeerde te zeggen.
Ik bedoelde in dit topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Meer kracht is (ook) spieropbouw. Spieropbouw is niet noodzakelijkerwijs meer kracht. Hoewel het voor een powerlifter wel goed is om periodiek een BB schema te volgen, of te integreren in zijn workout om meer spier op te bouwen. Wat een voordeel geeft in krachtopbouw. En voor een bodybuilder goed is om ook kracht op te bouwen om op een hoger gewicht aan hypertrophy te werken.
Of bedoelde je in dit topic?
Doesn't matter, doel gehaald !quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Snakey het volgende:
En aan het eind van het jaar, zodra we allemaal onze 1RM doelen hebben gehaald zien we er allemaal zo uit.
[ afbeelding ]
dat was dreamer z'n doel ook dacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Snakey het volgende:
En aan het eind van het jaar, zodra we allemaal onze 1RM doelen hebben gehaald zien we er allemaal zo uit.
[ afbeelding ]
Yep, zo weet hij dat zodra de bar z'n buik raakt hij klaar is met zijn DL.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat was dreamer z'n doel ook dacht ik.
x deadlift met een flinke buik. dan was i blij
![]()
Zo zie ik er al uit; ik lift om dan mijn doelen gehaald te hebben en om eruit te zien als Zyzz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan PL ook als BB zien als je het voor het PL fysiek doetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dat is een keuze die mensen maken. Maar dat was al bekend toch, dat er meer mensen nu PL doen ipv BB?
Zoals die er nu bij staat of zoals die er eerder bij stond?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Push. het volgende:
[..]
Je kan PL ook als BB zien als je het voor het PL fysiek doet. Vind Ben Seath echt een beest. Prefereer dat sowieso boven een BB fysiek.
Vraag me af of bovenstaande realistisch is. Er zijn niet veel mensen die na 1 1/2 maand meer dan 120 kilo deadliften, zeg maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef Motorbass het volgende:
Ben nu 1,5 maand serieus bezig met liften. Dit zijn mijn stats nu:
[ afbeelding ]
Wat zouden realistische doelen zijn voor eind 2014?
Zoals hierquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zoals die er nu bij staat of zoals die er eerder bij stond?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb eerst een half jaar beetje gekloot. Vandaar ook dat ik erbij vertelde dat ik nu 1,5 maand serieus bezig ben. Ben daarin 3 kilo aangekomen en mijn deadlift is toegenomen van 90 kilo voor 5 reps naar 107.5 voor 5 reps.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vraag me af of bovenstaande realistisch is. Er zijn niet veel mensen die na 1 1/2 maand meer dan 120 kilo deadliften, zeg maar.
lmao!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat was dreamer z'n doel ook dacht ik.
x deadlift met een flinke buik. dan was i blij
![]()
mee eens, PL'ers hebben vaak een unieke look ... wat meer stocky met nadruk op traps.. iets minder chest.. vind ik wel mooi op 1 of andere manier. helemaal in combinatie met de zieke lifts.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:32 schreef Push. het volgende:
[..]
Je kan PL ook als BB zien als je het voor het PL fysiek doet. Vind Ben Seath echt een beest. Prefereer dat sowieso boven een BB fysiek.
Mooie cijfers, mooie doelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef Verbosity het volgende:
Eindresultaten van de 5/3/1 week:
145kg squat x 2 (Had een slechte dag, vier herhalingen was de bedoeling),
190kg deadlift x 2 (Heup schiet te snel omhoog, maar daar gaan we aan werken in de komende cycle)
95kg bench x 3 (Gaat steeds beter, met name door de legdrive)
@68kg bodyweight. Alleen niet geheel tevreden over de squat. Wordt dus gewoon een cycle erachter aan plakken voordat ik ga cutten. Ga ietsje afwijken van de increase volgens 5/3/1 wil dit behalen de komende cycle; 150kg squat, 200kg deadlift en 100kg bench.
Wauw....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef Verbosity het volgende:
Eindresultaten van de 5/3/1 week:
145kg squat x 2 (Had een slechte dag, vier herhalingen was de bedoeling),
190kg deadlift x 2 (Heup schiet te snel omhoog, maar daar gaan we aan werken in de komende cycle)
95kg bench x 3 (Gaat steeds beter, met name door de legdrive)
@68kg bodyweight. Alleen niet geheel tevreden over de squat. Wordt dus gewoon een cycle erachter aan plakken voordat ik ga cutten. Ga ietsje afwijken van de increase volgens 5/3/1 wil dit behalen de komende cycle; 150kg squat, 200kg deadlift en 100kg bench.
Voor een powerlifter in redelijk goede shape toch?quote:
Niet inclusies verzenden, maar heb er nu maar 4 of 5 tegelijk besteld nu welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef ZetaOS het volgende:
Even een Tip, koop een Variety box bij bodyenfitshop die nu in de aanbieding is voor ¤7.25 (was ¤10,-)
En vul dan deze vergeten kortingscode in BODYENFITBEDANKT
Nu kost die zelfde box nog maar ¤ 3,63 inclusief versturen. Dat is goedkoper per gram Whey dan een 4 kilo pot.
Bedank me later maar
DL pakt een stukje mooi hoog op de rug, bar rows pakken weer andere plaatsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:46 schreef Weissman het volgende:
En in hoeverre is DL onmisbaar als het aankomt op spieropbouw? Heeft iemand vergelijkingsmateriaal? Ik denk dat er hier weinig mensen zijn die zich echt druk maken om de extra paar cm op de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |