mooi setje gifkakenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef niels0 het volgende:
Hier moet een pic bij.![]()
[ afbeelding ]
Creepy apparaten hoor.
Achter foto's, schilderijen, klokken en onder bedden zitten deze huisspinnen vaak:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.......... daar gaat mijn nachtrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Achter foto's, schilderijen, klokken en onder bedden zitten deze huisspinnen vaak:
[ afbeelding ]Ik had niet de spoiler moeten openen...Ik had laatst een spinnetje die ik wou oppakken en hij rende weg. Nu weet ik niet waar die zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Weet iemand dat filmpje waarbij iemand een levende vogelspin opvreet nog te vinden?![]()
[..]
Achter foto's, schilderijen, klokken en onder bedden zitten deze huisspinnen vaak:
[ afbeelding ]Holy shit!!! Ik weet niet eens waarom ik dit topic opende, ben als de dood voor spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik zien!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Weet iemand dat filmpje waarbij iemand een levende vogelspin opvreet nog te vinden?![]()
Hoe lang / hoeveel dagen heeft ie dat witte plekken feest aangezien dan?quote:Aanvankelijk dacht Jamie Roberts (31) dat de witte plekken op de tros bananen schimmel was, maar toen deze zich later verspreidden naar de vensterbank en gordijnen wist hij dat er iets niet klopte.
Wat een poepiequote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy apparaten hoor.
Al die ogen ook, erg gaaf. Vaak zitten ze naast elkaar maar bij deze 2 bij 2.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:03 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy apparaten hoor.
Moet je maar eens zoeken op harvesterman clusterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Gast...the fuck doe je manquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet je maar eens zoeken op harvesterman clusterOfficieel geen spin echter dacht ik.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Een jaartje of twee geleden zat er bij mij in de hal ook zo'n huisspin tegen de muur, ik zal niet overdrijven maar hij had al gauw de omvang van een kinderhand. Ik heb een pintsized glas moeten gebruiken om hem te kunnen vangen, alle andere glazen waren gewoon niet groot genoeg om hem te kunnen overkoepelen. Ik weet dat die beesten voor mensen niet gevaarlijk zijn en zo, maar je krijgt er toch wel een beetje de kriebels van. Ik heb hem overigens buiten wel weer gewoon losgelaten, ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen zo'n beest dood te trappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Goed gedaan, dat is nergens voor nodig iddquote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Hathor het volgende:
. Ik heb hem overigens buiten wel weer gewoon losgelaten, ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen zo'n beest dood te trappen
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gadver de gadver, die pootjes onder die klok vandaan
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik kan dit topic beter ontvolgen geloof ik![]()
''ril''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:
Liever niet. Zonder spinnen krijgt ander ongedierte de kans zich veel sneller te verspreiden.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef LizzyYAY het volgende:
Gadverdamme vieze kut spinnen. Dood aan alle spinnen.
Het was er eentje en dus geen australische trechterspin maar een europesequote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:39 schreef Igen het volgende:
Daar ben je mooi klaar mee.
Hier op Fok! was toch ook een keer een topic van iemand die rieten tuinstoelen voor op het balkon had laten thuisbezorgen, en dat daar een of twee supergiftige Australische trechterspinnen in bleken te zitten? Kan het alleen niet terugvinden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
Voor alle helden onder ons: zo vang je een spin zonder problemen:
Ja dat was 'm!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze?
F&F / Wat voor spin is dit?
F&F / Wat voor spin is dit? #2
holy shitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In mijn familie gaat een verhaal rond over een collega van een oom, die kwam terug uit Nederlands Indie en had huisraad in een kist.
Deze had op de boot in het ruim gestaan. Thuisgekomen werd de kist geopend en duizenden kakkerlakken stroomden er uit, alle kanten oprennende, over hem heen.
Ik zou jaren in een dolhuis hebben doorgebracht als mij dat was overkomen.
Wauw dat is wel heel triest hè. Dat je als man gillend wegrent, naar je vrouw toe, om een spin te vangen. Ik hou ook niet van spinnen, maar ik zou hem zelf vangen. Een chick hoeft dat echt niet voor me te doen. Dan kan ik beter gelijk mezelf castreren.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef ACT-F het volgende:
Vorige week nog in Nederland gesignaleerd:
Dat die mensen dat trouwens aanraken met hun vinger. Ook in dat vorige filmpje.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In mijn familie gaat een verhaal rond over een collega van een oom, die kwam terug uit Nederlands Indie en had huisraad in een kist.
Deze had op de boot in het ruim gestaan. Thuisgekomen werd de kist geopend en duizenden kakkerlakken stroomden er uit, alle kanten oprennende, over hem heen.
Ik zou jaren in een dolhuis hebben doorgebracht als mij dat was overkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |