quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
Voor alle helden onder ons: zo vang je een spin zonder problemen:
Ja dat was 'm!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze?
F&F / Wat voor spin is dit?
F&F / Wat voor spin is dit? #2
holy shitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In mijn familie gaat een verhaal rond over een collega van een oom, die kwam terug uit Nederlands Indie en had huisraad in een kist.
Deze had op de boot in het ruim gestaan. Thuisgekomen werd de kist geopend en duizenden kakkerlakken stroomden er uit, alle kanten oprennende, over hem heen.
Ik zou jaren in een dolhuis hebben doorgebracht als mij dat was overkomen.
Wauw dat is wel heel triest hè. Dat je als man gillend wegrent, naar je vrouw toe, om een spin te vangen. Ik hou ook niet van spinnen, maar ik zou hem zelf vangen. Een chick hoeft dat echt niet voor me te doen. Dan kan ik beter gelijk mezelf castreren.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:33 schreef ACT-F het volgende:
Vorige week nog in Nederland gesignaleerd:
Dat die mensen dat trouwens aanraken met hun vinger. Ook in dat vorige filmpje.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In mijn familie gaat een verhaal rond over een collega van een oom, die kwam terug uit Nederlands Indie en had huisraad in een kist.
Deze had op de boot in het ruim gestaan. Thuisgekomen werd de kist geopend en duizenden kakkerlakken stroomden er uit, alle kanten oprennende, over hem heen.
Ik zou jaren in een dolhuis hebben doorgebracht als mij dat was overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |