quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt, maar moet lukken, ben er zelf bij hoeveel ik organiseer![]()
[..]
Ik wil meedoen! Je hebt PM.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Kun jij me meer vertellen? Via google vind ik alleen heel veel tips over hoe blaren af te plakken en te voorkomen maar dit is een stadium verderquote:
En de foto's zijn nog best acceptabelquote:Gisteren zijn mijn blaren afgepakt bij de EHBO: op mijn voetzool met de tape direct op de blaar, op mijn teen met een gaasje erop en dan tape. Ik heb er - gelukkig - weinig last van. Wat ik niet heb gevraagd maar wat iemand hier wellicht weet:
[ afbeelding ] Hoe lang moet ik de tape laten zitten of hoe weet ik dat het eraf mag?
Ik zou het er, als je voorlopig wat rust houdt, asap afhalen, en zoveel mogelijk op blote voeten lopen/zitten/hangen wat je ook doet. Wel goed schoon blijven houden, als de blaren open zijn gegaan/geprikt, maar in de open lucht heelt beter/sneller dan afgeplakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:35 schreef Serinde het volgende:
F*ck, een van's beste vrienden trouwt 5 juli
![]()
![]()
Geen ekiden dus ...
Dat stomme getrouw altijd
[..]
Kun jij me meer vertellen? Via google vind ik alleen heel veel tips over hoe blaren af te plakken en te voorkomen maar dit is een stadium verder
[..]
En de foto's zijn nog best acceptabel![]()
Net voor de finish
[ afbeelding ]
En erna
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het er, als je voorlopig wat rust houdt, asap afhalen, en zoveel mogelijk op blote voeten lopen/zitten/hangen wat je ook doet. Wel goed schoon blijven houden, als de blaren open zijn gegaan/geprikt, maar in de open lucht heelt beter/sneller dan afgeplakt.
Haha the fuck was daar mee? Onbekende mensen om me heen (en m`n ouders ook) stonden ook de hele tijd "Geraaaaard" te roepen.quote:
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
[ afbeelding ]
Zie mij in de still van dat youtube-filmpje eens de kop trekken van de achtervolgende groepquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Fuck...
ik zat op http://www.rotterdamekiden.nl/fotos te kijken en ik was dat filmpje helemaal vergeten
Ik heb geen idee, behalve dan dat Swets een startnummer van Gerard had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha the fuck was daar mee? Onbekende mensen om me heen (en m`n ouders ook) stonden ook de hele tijd "Geraaaaard" te roepen.
[..]
Je hebt een PM
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:51 schreef mosselmossel het volgende:
Zie mij in de still van dat youtube-filmpje eens de kop trekken van de achtervolgende groep
ja oke net niet helemaal gelukt om mijn hoofd achter het afspeellogo te verstoppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Fuck...
ik zat op http://www.rotterdamekiden.nl/fotos te kijken en ik was dat filmpje helemaal vergeten
langdurige achillespees blessure. mag niet hardlopen nu.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:06 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
langdurige achillespees blessure. mag niet hardlopen nu.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:06 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
langdurige achillespees blessure. mag niet hardlopen nu.
Hij staat erbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
[ afbeelding ]
Het meest waarschijnlijke is dat de melding nog in je cache zit terwijl Garmin Connect gewoon al weer online is. Ik ben daar ook een aantal keren ingetrapt.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit duurt nu wel erg lang, Garmin Connect
KOM OP NERDS!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zie mij in de still van dat youtube-filmpje eens de kop trekken van de achtervolgende groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Haha nogal hequote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nogal he? Trouwens te grappig: mijn vriend riep ineens tegen mijn vader "ze kwamen net voorbij!", wilde mijn vader het niet geloven
. Dus die heeft ons helemaal niet voorbij zien komen
.
Haha, geweldige foto!quote:Op maandag 10 maart 2014 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
Fotootjes van 't Spa loopje druppelen ook langzaam binnen. Deze van het parcours laat een beetje zien hoe gemeen de Eau Rouge was
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |