Ik kon je aardig lang in de verte zien verdwijnen. Oranje en blond een makkelijke combi daarvoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd dat feloranje shirt draag?
Ik denk het eigenlijk niet. Misschien 2015.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?
Het is niet altijd zo makkelijk hoor, dat switchen van afstand. Maar de Marikenloop doen ze er in ieder geval helemaal niet moeilijk overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:04 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja hoor, ging prima.
En na zo'n lange afstand in de hitte is dit een prima foto!
Ik ben trouwens blij te lezen dat het van afstand switchen zo makkelijk gaat als je al bent inschreven. Er werd toch wel wat twijfelachtig gedaan bij de loopgroep toen ik vertelde over mijn 10km plannen in mei. En misschien is het ook wel beter om eerst mijn looptechniek bij te schaven voor ik de afstand ga uitbreiden.
Volgende week nog maar eens om de tafel met de trainer.
Nope, de week erna is de TdF.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Over biertjes gesproken... loopt er nog iemand de vooroeverloop dit jaar?
Als je het beeld hebt om Jero een keer te verslaan in een wedstrijd, dan heb je nog een lange weg te gaan jaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Pfff, rustig lopen noemen ze dat. En dan ook die hartslag gewoon dik onder de 130 houden... Heb nog een lange weg te gaan
Ja, en 'the day after' voelt het nog steeds goedquote:Op maandag 10 maart 2014 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Uitstekende tip! En helemaal als het je LDL of XLDL is, want die loopt vrijwel iedereen te hard waardoor je bij je volgende training nog niet goed hersteld bent.
[..]
Goed nieuws
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:15 schreef winterstorm666 het volgende:
blessure tijd zwaai!![]()
*duikt weer onder*
Inderdaad je zweeft niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:46 schreef mosselmossel het volgende:
Na 21km stond hij dus. Nou, je kan wel zien dat ik gedurende al die kilometers behoorlijk heb geleden.
[ afbeelding ]
Veel. Heel veelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad je zweeft niet meerMaar die zonnebril verbloemt volgens mij nog veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit ohnee wacht, dat is de finish helemaal niet.
Ik ben aan m ontsnaptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:46 schreef mosselmossel het volgende:
Na 21km stond hij dus. Nou, je kan wel zien dat ik gedurende al die kilometers behoorlijk heb geleden.
[ afbeelding ]
GERAAAARD!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Gerard wilde heel graag finishen
[ afbeelding ]
Wat een goeie foto!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
Met bril, dat was de beslissing van de dag:
[ afbeelding ]
Het ziet er zo erg relaxed en soepel uit!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:09 schreef YUR het volgende:
Met bril, dat was de beslissing van de dag:
[ afbeelding ]
Wat heb je een leuke broek!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Gerard wilde heel graag finishen
[ afbeelding ]
Nee joh, da's zo'n rare camouflagebroekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat heb je een leuke broek!
Of althans, het lijkt op een zwemshort met bloemen, of zie ik dat verkeerd?
Ha collegaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:46 schreef dapluiz het volgende:
Simpele foto door mijn broer gemaakt, dus compositie is niet heel professioneel
[ afbeelding ]
Hmm...nouja, dan zie ik het wel. (Stiekem is de route van de 5 ook helemaal niet leuk. Nog meer reden om gewoon door te trainen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 06:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is niet altijd zo makkelijk hoor, dat switchen van afstand. Maar de Marikenloop doen ze er in ieder geval helemaal niet moeilijk over
Bij het zien van het startnummer dacht ik gelijk; Hey, dat is YUR helemaal niet. Zo kom je nog eens iemand tegen op Fok!quote:
Goede impressie van de Haagse Ooievaar!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:44 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de finish sta ik ook aardig aan de grond genageld:
[ afbeelding ]
Finishfilmpje ziet er nog wel redelijk soepel uit, dat is wel fijn
ik zat ook al zoiets te denkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goede impressie van de Haagse Ooievaar!
Guard, voor in de OP:quote:
Mooi dat het zo lekker gaat! Goed vasthouden die lijn! En ik zou inderdaad niet te diep gaan, maar er wel een pittige training van makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil niets jinxen, maar naast de blaren gaat het de laatste 2 weken echt heerlijk hier.
Had wat last van de heup daarvoor, maar dat lijkt met de genomen rust opgelost te zijn, en ik voel me echt topfit! De HM van zondag moet ik nog even gaan bedenken wat ik daar op ga/wil lopen. Sowieso niet vol aan de bak, want het is 'maar' een trainingsrun die ik niet kan laten schieten omdat hij om de hoek start, maar ik ga 'm ook niet met 7min/km lopen. Verder moet ik die dag een km of 26, dus de laatste kms naar huis gaan dat wellicht wel, op rustig uitlooptempo á la 7min/km, maar heb nog even om daar over na te denken.
Lijkt me op zich wel leuk, ff checken met de planning of dit gaat lukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee tue doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
[ afbeelding ]
Damn! Ik had me voorgenomen dat dat het enige evenement zou zijn waar ik aan mee zou doen dit jaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
[ afbeelding ]
Ziet eruit of je niet diep genoeg gegaan bentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Deze werd net na de finish gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei ook niet dat het een perfecte impressie wasquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:14 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, blij man ben je daar!
En de Haagse ooievaar doet z'n poot naar voren, niet naar achteren
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Guard, voor in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil niets jinxen, maar naast de blaren gaat het de laatste 2 weken echt heerlijk hier.
Had wat last van de heup daarvoor, maar dat lijkt met de genomen rust opgelost te zijn, en ik voel me echt topfit! De HM van zondag moet ik nog even gaan bedenken wat ik daar op ga/wil lopen. Sowieso niet vol aan de bak, want het is 'maar' een trainingsrun die ik niet kan laten schieten omdat hij om de hoek start, maar ik ga 'm ook niet met 7min/km lopen. Verder moet ik die dag een km of 26, dus de laatste kms naar huis gaan dat wellicht wel, op rustig uitlooptempo á la 7min/km, maar heb nog even om daar over na te denken.
Klopt, maar moet lukken, ben er zelf bij hoeveel ik organiseerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
let je er wel op dat je niet teveel moet organiseren?
En het weekend van mijn verjaardagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Da's het weekend van de verjaardag van mijn dochter.
Fuck...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
Klopt, maar moet lukken, ben er zelf bij hoeveel ik organiseer![]()
En het weekend van mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |