welk andere?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien eens een postje doen in het andere hardlooptopic? daar zitten nog wel wat snelle figuren..
In het sporttopic, 'Amateur hardlopers' o.i.d. Maar daar wordt iets minder actief gepost, en er zijn wat minder beginners dan hier. Veeeel minder gezelligquote:
ah daar kom ik nooit, ben niet sportiefquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In het sporttopic, 'Amateur hardlopers' o.i.d. Maar daar wordt iets minder actief gepost, en er zijn wat minder beginners dan hier. Veeeel minder gezellig
Er liepen vorig jaar ook een aantal uit dat topic meequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien eens een postje doen in het andere hardlooptopic? daar zitten nog wel wat snelle figuren..
Mee eens. Ik had gisteren m`n linkerschoen iets te los gestrikt (daar kwam ik tijdens het lopen pas achter) en dat leverde wel wat extra spanning op de kuiten op ja. Bij een stoplicht wat strakker aangetrokken en toen voelde ik er niets meer vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:34 schreef Twinky het volgende:
Dat hangt ook heel erg samen met hoe strak ik mijn schoenen strik: te los is zeker weten scheenpijn, te strak meer in kuiten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien hebben brede broeder of datisstom wel zin om mee te doen met die ekiden.
Dat zou voor mij gelijk staan aan een ernstige blessure. Dan kan ik dus niet lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij is mijn hardloophorloge overledenNet een nieuwe batterij in laten zitten, toen deed hij het, maar nu een paar uur later zie ik een leeg scherm..
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien hebben brede broeder of datisstom wel zin om mee te doen met die ekiden.
wat is belangrijk in een goed horloge?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij is mijn hardloophorloge overledenNet een nieuwe batterij in laten zitten, toen deed hij het, maar nu een paar uur later zie ik een leeg scherm..
Ik was nu aan t rondkijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een horloge. Die dingen zijn grafduur.
Valt me eerlijk gezegd nogal tegen wat er tweedehands aangeboden wordt. Ik ben ook al een tijdje op zoek, leen nu af en toe die van mevrouw cafca, maar da's niet handig als we tegelijk willen gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Wolve000 het volgende:
Tweedehands zijn ook prima horloges te krijgen, en dat scheelt alweer een flinke hap op de kosten.
Dat ie de tijd aangeeft als je er op kijkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is belangrijk in een goed horloge?
Dat is afhankelijk wat je wil dat een horloge doet, behalve de tijd laten zienquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is belangrijk in een goed horloge?
johquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:00 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dat ie de tijd aangeeft als je er op kijkt.
yes!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:15 schreef Guard het volgende:
Gaan er dit jaar nog brabo's meedoen aan de Ekiden?
Om misschien een carpool op te zetten...
2:35-2:40 is denk de limiet ja, dan moeten de snelsten die hier posten allemaal rond hun PR lopen of zo en ook een kanon als Mr.B weer meedoen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die kans acht ik klein... we liepen vorig jaar 2:54 en de winnaars liepen 2:25...
De 5k lopers zouden dan rond de 17 min moeten lopen
De 10k lopers zouden dan ronde 34 min moeten lopen
De slotloper zou dan over die 7195 m onder de 25 min moeten duiken (wat sneller dan 3:30 min/km is)
Volgens mij hebben we dat hier niet rondposten...
Als we onder de 2:40 lopen doen we het al mega goed
Ik wil met intervallen kunnen werken, mijn huidige pace zien, trillingsfeedback en een redelijk design. En hij moet om mijn pols passen zonder ongemakkelijk te zijn. Vooralsnog zit ik te denken aan de TomTom Runner, die is ook nog niet astronomisch duur en heeft m.i. veruit het beste design in die pricerange. En hij is dun, wat ik ook erg prettig vind. Ik heb ook nog getwijfeld over de Garmin FR 210 & 220, maar die laatste is dan wel weer een klap duurder en de eerste heeft geen intervallen en geen trillingen, volgens mij. En die vind ik spuuglelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik was nu aan t rondkijken.
Maar waar moet je op letten
wat wil jij voor iets dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |