Ja normaal rent 'ie zelf natuurlijk, die man wist niet wat 'm overkwamquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]Dat overkomt de beste! Gewoon meenemen naar meer wedstrijden, dan wennen ze eraan
Gisteren was mijn 75e keer hardlopen sinds ik vorig jaar ben begonnen. Dat zei ik tegen mijn vriend, die af en toe loopt (en dan hop 5km in één keer razendsnel loopt). Dus hij ook even kijken, was hij 'maar' 25 keer gegaan. Hij loopt dan 3 weken 3x pw (vaker dan ik) en dan weer een aantal maanden niet. Of dan blesseert hij zichzelf weer. Hij heeft echt duizend smoesjes om niet te hoeven gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan helaas niet met de Ekiden
En verder word ik een beetje gek van alle absurd getalenteerde mensen in mijn omgeving. Gewoon zonder enige voorbereiding 25 of 30 km lopen, en dan ook nog in tempo's die ik na een jaar trainen nog lang niet red. Het is natuurlijk niet verstandig op de lange termijn, maar wel frustrerend
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
Gisteren was mijn 75e keer hardlopen sinds ik vorig jaar ben begonnen. Dat zei ik tegen mijn vriend, die af en toe loopt (en dan hop 5km in één keer razendsnel loopt). Dus hij ook even kijken, was hij 'maar' 25 keer gegaan. Hij loopt dan 3 weken 3x pw (vaker dan ik) en dan weer een aantal maanden niet. Of dan blesseert hij zichzelf weer. Hij heeft echt duizend smoesjes om niet te hoeven gaan.
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling. Hoe anders ben ik daarin dan hij, dat hij af en toe even 5km rentDat is gewoon niet met elkaar te vergelijken!
Weet hij ook eens hoe zwaar het is om toeschouwer te zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja normaal rent 'ie zelf natuurlijk, die man wist niet wat 'm overkwam.
Dat is kut...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:06 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
langdurige achillespees blessure. mag niet hardlopen nu.
Zo vervelend, in de zon staan en een biertje drinkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe zwaar het is om toeschouwer te zijn![]()
Twinky
En duizenden hardlopers scannen die voorbij komenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo vervelend, in de zon staan en een biertje drinken. Hoe voel je je vandaag? Al wat beter?
Een maand niet hardlopen valt nog best mee. Dat noem ik geen hardloopdip.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:06 schreef Miezziej het volgende:
Na meer dan een maand () niet gelopen te hebben ben ik weer terug bij de darkside hoor!
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Twinky het volgende:
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling.
Een maand niet hardlopen. De horror.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Een maand niet hardlopen valt nog best mee. Dat noem ik geen hardloopdip.
Nouja, die tijd (1,5 maand ofzo) daarvoor ging ik wel, maar niet van hartequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef Devv het volgende:
[..]
Een maand niet hardlopen valt nog best mee. Dat noem ik geen hardloopdip.
Hopelijk blijft het bij een weekje. Samen dan maar een weekje niet lopen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:11 schreef pijll het volgende:
Balen.
Ik sta er geen een keer goed op, op de CPC-foto's. Alleen heel klein op een finish-foto.
En ook, maar dat is minder belangrijk, heb ik waarschijnlijk wat beschadigd in mijn knie. Ik voel 'm al als ik wandel. Iets verrekt of gescheurd aan de buitenkant, of zo. Weekje niet lopen dus.
Ok. Komend weekend samen geen wedstrijdje doen? Of ga je liever samen niet hardlopen in Meijendel?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij een weekje. Samen dan maar een weekje niet lopen?
Hehe, da's herkenbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef Littlecreep het volgende:
Wat een dubbel gevoel krijg ik toch altijd bij taperen. Ene kant is het heerlijk een klein beetje extra te eten en wat minder te lopen.
Aan de andere kant is het verschrikkelijk om minder te lopen. Vandaag even kort het Vondelpark gegaan. Eer ik warm was en in mijn tempo zat, was het alweer over. Maar de vorm is er, nu nog hopen dat alles samenvalt zaterdag.
Chocolade haas?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef YUR het volgende:
Heeft er iemand interesse in een haas bij de halve marathon van Naaldwijk a.s. 29 maart? Liefst rond de 1u50
Vroege dienst. Eind maart nachtdienst. Maar dat zijn uitstekende voorstellen. Leuk om samen geen wedstrijdje te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Ok. Komend weekend samen geen wedstrijdje doen? Of ga je liever samen niet hardlopen in Meijendel?
O ja, je had nachtdienst. Ander keertje dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |