SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. BEASTMODE
Gadverdamme.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
Wel handel volgens mij, ze verkoopt ook gedragen panty's voor 999 tokens.![]()
http://profiles.myfreecams.com/Fay_Galore
0,05 stond in het vorige topic.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kende chaturbate niet, tot een topic dat jij maakte over chaturbate, en daarna was ik een paar weken op die site aan het kijken af en toe. Esek.
op reddit verkopen ze panties die met cum zijn doordrenktquote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
Doe eens rustig.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaha ''nobody tipped for the unicorn" KK SLET
'''there are dutch people here, harrassing me" LOLLL
Nee man, wat een poverty geld. Ik kan net zoveel verdienen met gamenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh god. inb4 ircute op chaturbate
Ik vind het net zo triest.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee man, wat een poverty geld. Ik kan net zoveel verdienen met gamenWord hier een beetje akelig van
Zo vaak stream je toch niet? heb je gefollowed een keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee man, wat een poverty geld. Ik kan net zoveel verdienen met gamenWord hier een beetje akelig van
boyka probsquote:
geef die kk link eensquote:Op maandag 10 maart 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laatste tijd bijna iedere dag. Deze maand al 400$ verdient, jelly?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo vaak stream je toch niet? heb je gefollowed een keer.
[..]
boyka probs
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
das it manequote:Marital Status: Single
deze maand 10k hier, not kidding.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laatste tijd bijna iedere dag. Deze maand al 400$ verdient, jelly?
Geld aan vrouwen gevenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar srs. Ik vind jongens die geld geven aan gamende meisjes erger dan jongens die geld geven aan naakte vrouwen.
Achja, ze vinden het leuk om te kijken en sommige mensen hebben zat geldquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar srs. Ik vind jongens die geld geven aan gamende meisjes erger dan jongens die geld geven aan naakte vrouwen.
prosti- .. j/kquote:
Mee eensquote:Op maandag 10 maart 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je streamt verzekeringswerk?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
prosti- .. j/k
verzekeringswerk, maar is variabel.
lel dat streamen en youtube werk is voor 8+/10 chicks. Zag er eentje laatst op twitch die harkte elke 5 min wel een nieuwe sub binnen. (en die dokken per maand 5 euro oid?)quote:
ik voeg weer toequote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee je hebt mij verwijderd, we zijn geen vrienden meer.
Niet opgeven - hij speelt hard to get.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee je hebt mij verwijderd, we zijn geen vrienden meer.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet opgeven - hij speelt hard to get.
Borek hier.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:06 schreef Weissman het volgende:
Niet kunnen slapen vanwege honger. Dem cravings.
Raymondfeel.jpg
Zit nu aan de mueslibollen met pindakaas en banaan
Ja, op zich kan jij ook wel wat meer entertainen hoor. Krijg je ook wel meer geld.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/sonyatheevil
deze trutje doet het beter dan ikMaar ze doet cosplay
![]()
http://www.twitch.tv/sonyatheevil/c/3750379
Cosplay! Vind het zelf maar een irritant wijf.
ze is wel leukquote:Op maandag 10 maart 2014 00:08 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/sonyatheevil
deze trutje doet het beter dan ikMaar ze doet cosplay
![]()
http://www.twitch.tv/sonyatheevil/c/3750379
Cosplay! Vind het zelf maar een irritant wijf.
ja jij bent zeker god's gift to menquote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar als je vaker kijkt is het echt een irritant mens. Zeikwijf is het
ja helaasquote:Op maandag 10 maart 2014 00:10 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd seto, eindelijk die VPN aan de praat - gebeurt er niks meer in die koalachat.
Ja, ben ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja jij bent zeker god's gift to men
ja, die moeten we niet hebben, tsssquote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze is wel knap, maar als je vaker kijkt is het echt een irritant mens. Zeikwijf is het
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:14 schreef IrCute het volgende:
Brb even vriend pijpen terwijl hij elder scrolls beta speelt en dan een uitgebreide maaltijd koken en bier halen.
not sure if srsquote:Op maandag 10 maart 2014 00:14 schreef IrCute het volgende:
Brb even vriend pijpen terwijl hij elder scrolls beta speelt en dan een uitgebreide maaltijd koken en bier halen.
Dat jellyness.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
ik ben er al uit dudequote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef VMSDKR het volgende:
Het gaat nu gebeuren Seto. Opletten. BH is uit.
Zit je nog steeds te kijken?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:15 schreef VMSDKR het volgende:
Het gaat nu gebeuren Seto. Opletten. BH is uit.
Waarom leer jij hem niet man srs? Jullie hebben elkaar al gemeet en allebei Turks.quote:
zerooo gainnssss als je nu niet gaat slapen broeder.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:18 schreef Dimachaerus het volgende:
ik moet eigk slapen maar ik vermaak me te erg gewoon momenteel
... duuuuuude...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check chaturbate/paulinaxlatina/
U FOOKING WOT M8
sickening brosciencequote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Weissman het volgende:
Jonges serieus ik kan geen tonijn, kip, ei, brocolli of rijst meer zien nu.
Fok dit.
Ik draai door.
Ahnold vergeef me.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Check chaturbate/paulinaxlatina/
U FOOKING WOT M8
Zij begrijpt het tenminste lol.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:21 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/blondiewondie/c/3836505
hier dima, amerikaans sletje met cleavage voor je
eat, mofoquote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Weissman het volgende:
Fok dit.
Ik draai door.
Ahnold vergeef me.
tatta's be like...quote:Op maandag 10 maart 2014 00:20 schreef Weissman het volgende:
Fok dit.
Ik draai door.
Ahnold vergeef me.
Ik heb er nooit van gehoord. Ik begin eerst met True Detective.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:23 schreef IrCute het volgende:
Trouwens kijk je al de serie Vikings? Moet je echt kijken.
Ik zeg alleen dat zij doorheeft hoe ze haar cashflow maximaliseert lol.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Yuri, probeer mij nou eens niet zo te pimpen.
oei, nerdy look, das wel sexyquote:Op maandag 10 maart 2014 00:21 schreef IrCute het volgende:
Beetje spartacus achtig. Veel sex and veel vechten.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord. Ik begin eerst met True Detective.
S1 gezien maar vond het een beetje beta shit. elke keer dat gejank enzulks.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:23 schreef IrCute het volgende:
Trouwens kijk je al de serie Vikings? Moet je echt kijken.
Zou hele nacht kijken naar LoL skills/10.quote:
totaal niet te vergelijken met spartacusquote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Beetje spartacus achtig. Veel sex and veel vechten.
[ afbeelding ]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/59hd79Qvsp.isFIT2AXqKw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)20713.jpg]afbeelding[/url] ]
Zij is wel lekker.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:21 schreef IrCute het volgende:
wtf. Ik vind het echt een bazenserie. Leuker dan Spartacus.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
S1 gezien maar vond het een beetje beta shit. elke keer dat gejank enzulks.
Ik ga eerst True Detective kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
Beetje spartacus achtig. Veel sex and veel vechten.
[ afbeelding ]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/59hd79Qvsp.isFIT2AXqKw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)20713.jpg]afbeelding[/url] ]
ik snap het ook nietquote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is wel lekker.
Maarja wtf waarom zou je naar wijven kijken die gamen
Okquote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga eerst True Detective kijken.
Waarom zou je naar mannen kijken die gamen?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is wel lekker.
Maarja wtf waarom zou je naar wijven kijken die gamen
Waarom zou je sowieso kijken naar mensen die gamen vraag ik mij altijd af.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom zou je naar mannen kijken die gamen?
zou je niet een keer willen testen, met push up en clevage, kijken hoeveel je dan binnen haald?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook weleens, voornamelijk voor nieuwe games, kijken of het wat is voordat ik het koop. Meeste mensen die het echt veel doen denk ik voor de interactie met de streamer. Soort van verkapte chatbox waarbij je iets kunt leren over gamen.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso kijken naar mensen die gamen vraag ik mij altijd af.
quote:Duncan1993: You banned all the dutch people.
Fay: I banned them because they were assholes.
Duncan1993: at least they were ripped assholes, kinda, sorta, well some were betas
COD wel veel lekkere wijven. GTA weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook lekkere wijven die normale games streamen? GTAV ofzo?
Haha. Op zich kan ik het wel begrijpen ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook weleens, voornamelijk voor nieuwe games, kijken of het wat is voordat ik het koop. Meeste mensen die het echt veel doen denk ik voor de interactie met de streamer. Soort van verkapte chatbox waarbij je iets kunt leren over gamen.
Dacht even dat je je eigen channel zat te promoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:32 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/julia_tv zij is leuk
Neequote:Op maandag 10 maart 2014 00:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dacht even dat je je eigen channel zat te promoten.
zou je haar willen zoenen?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:32 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/julia_tv zij is leuk
was je legit over dat blowjob verhaal?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
NeeIk ga vanavond wss wel streamen, moet nu eerst ff naar de winkel
Iedere dagquote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
was je legit over dat blowjob verhaal?oh dear
Die Julia tv heeft exact dezelfde headset als ik heb.. wat een kutding is dat.quote:
Het is dan ook niet moeilijk om positieve reacties erop te krijgen op fok hueheuquote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las gisteren bijv. dat meisjes vaak nudes op internet zetten/versturen omdat zij zich dan sexy en aantrekkelijk voelen.
Astro A40? Ik heb em ookquote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die Julia tv heeft exact dezelfde headset als ik heb.. wat een kutding is dat.
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidencequote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las gisteren bijv. dat meisjes vaak nudes op internet zetten/versturen omdat zij zich dan sexy en aantrekkelijk voelen.
Kun je zien hoe fucked up vrouwen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Astro A40? Ik heb em ookWaarom vind je het een kutding?
[..]
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidence
Veel te duur als je kijkt wat voor kwaliteit het is, alles breekt af en de audio kwaliteit is niet eens zo geweldig.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Astro A40? Ik heb em ookWaarom vind je het een kutding?
[..]
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidence
is gewoon een kerel toch?quote:
Waarom zou je als man steeds foto's van jezelf posten? Dat doet iedereen toch om complimentjes te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je zien hoe fucked up vrouwen zijn.
Nope, een lelijk wjif.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Veel te duur als je kijkt wat voor kwaliteit het is, alles breekt af en de audio kwaliteit is niet eens zo geweldig.
logitech verkoopt betere meuk, zo heb ik ook weer ff kunnen bitchen voor vandaag.
[..]
is gewoon een kerel toch?
Mannen doen het significant minder imo.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom zou je als man steeds foto's van jezelf posten? Dat doet iedereen toch om complimentjes te krijgen
http://www.twitch.tv/julia_tvquote:Op maandag 10 maart 2014 00:40 schreef no1uknow het volgende:
Cot dam zitten jullie nou met z'n allen naar een camhoer te kijken? Ffs
iedereen tochquote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich zou ik ook wel willen gamen en geld verdienen.
Ik heb een Youtubekanaal met 1200 subs en 700K views ofzo - alleen mag ik er geen geld aan verdienen omdat het mijn materiaal niet is. Gasten als Pewdiepew (ofzo) verdienen bakken geld met die shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich zou ik ook wel willen gamen en geld verdienen.
wat de kankerquote:Op maandag 10 maart 2014 00:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/julia_tv
Hier zit ik te kijken, absurd hoeveel ridders er in die chat zitten.
Ja, hij heeft het gemaakt lol. Echt SICKENING.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb een Youtubekanaal met 1200 subs en 700K views ofzo - alleen mag ik er geen geld aan verdienen omdat het mijn materiaal niet is. Gasten als Pewdiepew (ofzo) verdienen bakken geld met die shit.
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Sick man.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het gemaakt lol. Echt SICKENING.
Kijk 1x: http://www.statsheep.com/pewdiepie
In de laatste 14 dagen.quote:Has Earned an Estimated (CPM $0.50 - $2.50)
$62,336 - $311,681
ze staan er ook altijd uitdagend op, alsof ze zich willen verkopenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je zien hoe fucked up vrouwen zijn.
Als je goed kan programmeren kunnen we over een jaartje ook in het geld zitten bra.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tussen de 125-600k de afgelopen 28 dagen.
And I'm just sitting here FOK!king.
Sorry man, ben meer een dezainer.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je goed kan programmeren kunnen we over een jaartje ook in het geld zitten bra.
kloptquote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
doe mij is een paarvan die snapchat usernames dan dima, evt in dm plsktnxquote:Op maandag 10 maart 2014 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klopt
ik heb inmiddels een heel archief op mn pc aan snaps en videos van snapchat meisjes binnengehaald op mn telefoon
meeste zijn van die petite curvy meisjes
5f en cup dddd
echt lekker
Ben geen meeloper weetje. Living the hipster life.quote:
GoEd BeZiG. dE eErStE pAaR wEkEn KuNnEn LaStIg ZiJn, MaAr DeNk AaN hOe GrAaG jE wIlT sToPpEn.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Al 1 dag niet gerookt
#wereallgonnamakeit
Mooi getypt man. En klopt inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GoEd BeZiG. dE eErStE pAaR wEkEn KuNnEn LaStIg ZiJn, MaAr DeNk AaN hOe GrAaG jE wIlT sToPpEn.
Hahahah waar zoek je op?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe fucking baas is dit though. https://www.facebook.com/photo.php?v=10152510136003906
En daar gaat het allemaal om. Na een tijdje vraag je je af waarom je ooit gerookt hebt en hoe fucking blij je eigenlijk bent dat je niet rookt.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi getypt man. En klopt inderdaad.
Ben het nu ook gewoon zat, dat hele roken. Dus motivatie om te stoppen is erg hoog.
Zag het in een ander topic.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah waar zoek je op?Wel cool ja
Je kan net zo goed naar de hoeren man, krijg je altijd sex voor terugquote:Op maandag 10 maart 2014 07:22 schreef fathank het volgende:
Lol geld geven aan chicks die zitten te gamen.
Als ik ooit een van mn vrienden daarop betrap hoeft ie hier nooit meer z'n gezicht te laten zien. Ik weiger om me met zulke sukkels in te laten.
Nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Goedemorge arbeiders volk, zometeen afdelingsvergadering en daarna heerlijk 40+ urige werkweek
mogequote:Op maandag 10 maart 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Goedemorge arbeiders volk, zometeen afdelingsvergadering en daarna heerlijk 40+ urige werkweek
Amen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:22 schreef fathank het volgende:
Lol geld geven aan chicks die zitten te gamen.
Als ik ooit een van mn vrienden daarop betrap hoeft ie hier nooit meer z'n gezicht te laten zien. Ik weiger om me met zulke sukkels in te laten.
We all gonna make itquote:Op maandag 10 maart 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moge
oohwh ik weet nog wel een paar heeeerlijke nummers waar ik Montelly vrolijk mee kan maken![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:
lolquote:Op maandag 10 maart 2014 08:03 schreef Weissman het volgende:
Hey raymond wat denk je over de situwatie in Oekraïne als onze huis tuin en kuiken Rus?
Kiest Polen de kant van Murica???quote:Op maandag 10 maart 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Dat Puttin weer eens bewijst totaaaaal niet te vertrouwen te zijn.
Dat het een grote corrupte kolere zooi is daar.... nogsteeds...
[ afbeelding ]
Hoe kun je nou iemand die zo een uitgestreken ratte kop heeft voor de zoveelste keer president maken.
nou ja, als heel de wereld nou zegt dat die Puttin moet kappen met landje pik en z'n machtsvertoon, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten niet?quote:
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, als heel de wereld nou zegt dat die Puttin moet kappen met landje pik en z'n machtsvertoon, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten niet?
Ze proberen te laten lijken dat Krim bij Rusland wil horen, maar dat is 1 grote propaganda
Dat is ook de enige reden dat Rusland daar een vinger in de pap wil, en die haven idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.
Bovendien 'moet' Rusland daar z'n economische belangen verdedigen. De Krim is een groot knooppunt van gasleidingen van Oost naar West. Als dat Oekraïne is en er komt een Europees gezinde regering in Oekraïne geeft dat Putin een stuk minder pressiemiddelen richting Europa en de US. En Rusland kan wel stoer doen dat ze de gaskraan dicht draaien, maar zij zijn net zo afhankelijk van ons als wij van hen. Zij kunnen niet zonder de export van aardgas. Dat zou een enorm financieel probleem voor ze zijn.
Ja tuurlijk. Putin wil weer terug naar een soort Super Sovjet staat. Alles van China tot aan de grens van Duitsland moet weer 1 machtsblok gaan worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat Rusland daar een vinger in de pap wil, en die haven idd.
Niet omdat een substantieel deel (niet het merendeel!) "rusissch gezind" is
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
Het systeem op m'n werk tript harder dan ikzelf zaterdagavond
De "als het ons goed uitkomt voor w.b.t. olie" wetquote:Op maandag 10 maart 2014 08:56 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Amerika een "wet" heeft die beschrijft dat ze in mogen grijpen als op dat hele continent, waar dan ook problemen zich voordoen. Wet is genoemd naar oud president, kan even niet op zijn naam komen.
Amerika heeft ook geregeld gebruik van gemaakt om andere landen binnen te vallen, zoals Colombia etc.
hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]heb ik al eens verteld dat ik bij een grote bank werk?
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja, dat wil zeggen ik had het geraden. al een paar keer.
Je doet alleen nogal geheimzinnig elke keer, dus ik denk dat het idd. de Rabo is waar je werkt.
geeft neit hoor![]()
![]()
Lol screw uquote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen!
24-urige werkweek en 40 uur betaald krijgen.
Work done right![]()
oh die buffel zeggen ze dan, ik zal hem even halen momentquote:Op maandag 10 maart 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.
Ga maar eens naar het hoofdkantoor in Amsterdam en vraag naar Ethan
Ja hahaha, apart hokjequote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef RaymondK het volgende:
Alle kiezers zeggen'ja' tegen Kim Jong-un
ook zoiets lol
"Nee" stemmen kon wel, alleen in een appart hokje. Niemand durft dat
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef RaymondK het volgende:
Alle kiezers zeggen'ja' tegen Kim Jong-un
ook zoiets lol
"Nee" stemmen kon wel, alleen in een appart hokje. Niemand durft dat
![]()
![]()
Hank draagt het ook zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:28 schreef Montelly het volgende:
Wat een kek kapsel btw, super hipster
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een varkenskop trouwens![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hank draagt het ook zo.
En heeft deze broche op vaakHoho ik heb wel een iets betere kappert RaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een varkenskop trouwens![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Alleen jammer dat het hoofdkantoor van de Rabobank niet in Amsterdam staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.
Ga maar eens naar het hoofdkantoor in Amsterdam en vraag naar Ethan
Jonge, je wil niet weten. ik heb in een straal van 100 meter vanaf mijn crib;quote:
Dit. Voor de rest: De bergen achter Stotsi kijken (en de oudere Jelle BC Rusland documentaires).quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.
Bovendien 'moet' Rusland daar z'n economische belangen verdedigen. De Krim is een groot knooppunt van gasleidingen van Oost naar West. Als dat Oekraïne is en er komt een Europees gezinde regering in Oekraïne geeft dat Putin een stuk minder pressiemiddelen richting Europa en de US. En Rusland kan wel stoer doen dat ze de gaskraan dicht draaien, maar zij zijn net zo afhankelijk van ons als wij van hen. Zij kunnen niet zonder de export van aardgas. Dat zou een enorm financieel probleem voor ze zijn.
Ohh men Bram Ladagequote:Op maandag 10 maart 2014 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jonge, je wil niet weten. ik heb in een straal van 100 meter vanaf mijn crib;
-1 McDonalds.
-1 KFC
-1 Subway
-1 wok tent
-1 chinees
-1 Bram Ladage
-5 Turkse eettentjes
-3x snackbar.
Bij de meeste ben ik niet eens geweest nog![]()
Zo juist wel 750 gram rosti weggetikt. Net geen 1300kCal, vind het nog vrij weinig
#endo #struggles #yuri #obese
Oh wauw Cor, u exposed mequote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het hoofdkantoor van de Rabobank niet in Amsterdam staat.
Mijn ex werkt bij Rabo den haagquote:
Jij hoeft helemaal niemand te kennen, JB is nu jouw person of interestquote:
Echt supergrappig dit. Lach me de ballen uit de broek.quote:
Ja, ik schakel snel over naar porno ofzo. Alles is beter dan op Fok gespot wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt supergrappig dit. Lach me de ballen uit de broek.
Verbergen jullie je fokscherm snel als er iemand langs loopt?
laten we zeggen dat mijn alt tabjes heel snel zijn gewordenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt supergrappig dit. Lach me de ballen uit de broek.
Verbergen jullie je fokscherm snel als er iemand langs loopt?
Nice. Werk jij ook bij een grote bank?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:20 schreef seto het volgende:
[..]
laten we zeggen dat mijn alt tabjes heel snel zijn geworden
Ik ben geen corporate Cor, zoals jij.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
Lol niet je eigen kantoor hebben
Hier moeten ze eerst voor het raam langs voordat ze bij de deur zijn. Dan heb ik mn FOK!schermen allang weggeklikt.
Ja, die is lekker.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:02 schreef no1uknow het volgende:
VMS dit nummer bedoelde ik gister, niet die KTN remix
en je rits weer dichtquote:Op maandag 10 maart 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
Lol niet je eigen kantoor hebben
Hier moeten ze eerst voor het raam langs voordat ze bij de deur zijn. Dan heb ik mn FOK!schermen allang weggeklikt.
Gewoon binnenlopen en gaan zitten.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man trein stopte niet bij mn station
ik ga nu uur te laat zijn oo school
zal ik gewn de les in agaan of niet
Kap met posten en maak je eigen beslissing ipv een stel annerbolenkoppen jouw leven te laten bepalen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man trein stopte niet bij mn station
ik ga nu uur te laat zijn oo school
zal ik gewn de les in agaan of niet
Ik zou shirtloos naar binnen lopen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kap met posten en maak je eigen beslissing ipv een stel annerbolenkoppen jouw leven te laten bepalen.
Dat zou al zijn low self esteem problems in 1 keer oplossenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou shirtloos naar binnen lopen.
neem het podium overquote:Op maandag 10 maart 2014 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ja maar probleemnis is pop les
er zijn gastsprekers aan het woord
Borst/tri's ff helemaal de ziekte in gepompt al ja ik doe double split dus ga vnaaf weer rug bicepjesquote:Op maandag 10 maart 2014 12:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sup vandaag? Beetje borst trainen?
Vandaag rustdagje man morgen ga ik die benen helemaal kapot slopenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Borst/tri's ff helemaal de ziekte in gepompt al ja ik doe double split dus ga vnaaf weer rug bicepjesjij?
Je moet skeeleren voor zieke add- en abductor-action vriend. Vriend van heeft echt huge quads nu.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandaag rustdagje man morgen ga ik die benen helemaal kapot slopen
Adductor en abductor be prepared
Hey mattiequote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo gaar he mensen die dat woord gebruiken. Zijn ook altijd boeren die dat zeggen.
Of nazi's, heel irritant als mensen dat woord gebruiken.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo gaar he mensen die dat woord gebruiken. Zijn ook altijd boeren die dat zeggen.
hey comradequote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Groningersquote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe: die advertentiequote:
Jij bent vast zo'n rukker die elk kwartier staat te roken voor de ingang van de RBS of ABNAMRO, checkend of er nog wat lekkers richting de Club Sportive loopt.quote:
Jij hebt met een boer gepraat?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vroeg er een keer naar en toen zei de boer in kwestie: "als ik zeg vriend dan klinkt dat alsof ik homo ben".
Okay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |