Dat is ook de enige reden dat Rusland daar een vinger in de pap wil, en die haven idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.
Bovendien 'moet' Rusland daar z'n economische belangen verdedigen. De Krim is een groot knooppunt van gasleidingen van Oost naar West. Als dat Oekraïne is en er komt een Europees gezinde regering in Oekraïne geeft dat Putin een stuk minder pressiemiddelen richting Europa en de US. En Rusland kan wel stoer doen dat ze de gaskraan dicht draaien, maar zij zijn net zo afhankelijk van ons als wij van hen. Zij kunnen niet zonder de export van aardgas. Dat zou een enorm financieel probleem voor ze zijn.
Ja tuurlijk. Putin wil weer terug naar een soort Super Sovjet staat. Alles van China tot aan de grens van Duitsland moet weer 1 machtsblok gaan worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat Rusland daar een vinger in de pap wil, en die haven idd.
Niet omdat een substantieel deel (niet het merendeel!) "rusissch gezind" is
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:46 schreef Ethanolic het volgende:
Het systeem op m'n werk tript harder dan ikzelf zaterdagavond
De "als het ons goed uitkomt voor w.b.t. olie" wetquote:Op maandag 10 maart 2014 08:56 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Amerika een "wet" heeft die beschrijft dat ze in mogen grijpen als op dat hele continent, waar dan ook problemen zich voordoen. Wet is genoemd naar oud president, kan even niet op zijn naam komen.
Amerika heeft ook geregeld gebruik van gemaakt om andere landen binnen te vallen, zoals Colombia etc.
hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]heb ik al eens verteld dat ik bij een grote bank werk?
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja, dat wil zeggen ik had het geraden. al een paar keer.
Je doet alleen nogal geheimzinnig elke keer, dus ik denk dat het idd. de Rabo is waar je werkt.
geeft neit hoor![]()
![]()
Lol screw uquote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgen!
24-urige werkweek en 40 uur betaald krijgen.
Work done right![]()
oh die buffel zeggen ze dan, ik zal hem even halen momentquote:Op maandag 10 maart 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.
Ga maar eens naar het hoofdkantoor in Amsterdam en vraag naar Ethan
Ja hahaha, apart hokjequote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef RaymondK het volgende:
Alle kiezers zeggen'ja' tegen Kim Jong-un
ook zoiets lol
"Nee" stemmen kon wel, alleen in een appart hokje. Niemand durft dat
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:22 schreef RaymondK het volgende:
Alle kiezers zeggen'ja' tegen Kim Jong-un
ook zoiets lol
"Nee" stemmen kon wel, alleen in een appart hokje. Niemand durft dat
![]()
![]()
Hank draagt het ook zo.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:28 schreef Montelly het volgende:
Wat een kek kapsel btw, super hipster
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een varkenskop trouwens![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hank draagt het ook zo.
En heeft deze broche op vaakHoho ik heb wel een iets betere kappert RaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een varkenskop trouwens![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Alleen jammer dat het hoofdkantoor van de Rabobank niet in Amsterdam staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het de Rabobank tho? Voor jullie de vraag.
Ga maar eens naar het hoofdkantoor in Amsterdam en vraag naar Ethan
Jonge, je wil niet weten. ik heb in een straal van 100 meter vanaf mijn crib;quote:
Dit. Voor de rest: De bergen achter Stotsi kijken (en de oudere Jelle BC Rusland documentaires).quote:Op maandag 10 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
[..]
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.
Bovendien 'moet' Rusland daar z'n economische belangen verdedigen. De Krim is een groot knooppunt van gasleidingen van Oost naar West. Als dat Oekraïne is en er komt een Europees gezinde regering in Oekraïne geeft dat Putin een stuk minder pressiemiddelen richting Europa en de US. En Rusland kan wel stoer doen dat ze de gaskraan dicht draaien, maar zij zijn net zo afhankelijk van ons als wij van hen. Zij kunnen niet zonder de export van aardgas. Dat zou een enorm financieel probleem voor ze zijn.
Ohh men Bram Ladagequote:Op maandag 10 maart 2014 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jonge, je wil niet weten. ik heb in een straal van 100 meter vanaf mijn crib;
-1 McDonalds.
-1 KFC
-1 Subway
-1 wok tent
-1 chinees
-1 Bram Ladage
-5 Turkse eettentjes
-3x snackbar.
Bij de meeste ben ik niet eens geweest nog![]()
Zo juist wel 750 gram rosti weggetikt. Net geen 1300kCal, vind het nog vrij weinig
#endo #struggles #yuri #obese
Oh wauw Cor, u exposed mequote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het hoofdkantoor van de Rabobank niet in Amsterdam staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |