Ben geen meeloper weetje. Living the hipster life.quote:
GoEd BeZiG. dE eErStE pAaR wEkEn KuNnEn LaStIg ZiJn, MaAr DeNk AaN hOe GrAaG jE wIlT sToPpEn.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Al 1 dag niet gerookt
#wereallgonnamakeit
Mooi getypt man. En klopt inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
GoEd BeZiG. dE eErStE pAaR wEkEn KuNnEn LaStIg ZiJn, MaAr DeNk AaN hOe GrAaG jE wIlT sToPpEn.
Hahahah waar zoek je op?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe fucking baas is dit though. https://www.facebook.com/photo.php?v=10152510136003906
En daar gaat het allemaal om. Na een tijdje vraag je je af waarom je ooit gerookt hebt en hoe fucking blij je eigenlijk bent dat je niet rookt.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi getypt man. En klopt inderdaad.
Ben het nu ook gewoon zat, dat hele roken. Dus motivatie om te stoppen is erg hoog.
Zag het in een ander topic.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah waar zoek je op?Wel cool ja
Je kan net zo goed naar de hoeren man, krijg je altijd sex voor terugquote:Op maandag 10 maart 2014 07:22 schreef fathank het volgende:
Lol geld geven aan chicks die zitten te gamen.
Als ik ooit een van mn vrienden daarop betrap hoeft ie hier nooit meer z'n gezicht te laten zien. Ik weiger om me met zulke sukkels in te laten.
Nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Goedemorge arbeiders volk, zometeen afdelingsvergadering en daarna heerlijk 40+ urige werkweek
mogequote:Op maandag 10 maart 2014 07:21 schreef Montelly het volgende:
Goedemorge arbeiders volk, zometeen afdelingsvergadering en daarna heerlijk 40+ urige werkweek
Amen.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:22 schreef fathank het volgende:
Lol geld geven aan chicks die zitten te gamen.
Als ik ooit een van mn vrienden daarop betrap hoeft ie hier nooit meer z'n gezicht te laten zien. Ik weiger om me met zulke sukkels in te laten.
We all gonna make itquote:Op maandag 10 maart 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moge
oohwh ik weet nog wel een paar heeeerlijke nummers waar ik Montelly vrolijk mee kan maken![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:
lolquote:Op maandag 10 maart 2014 08:03 schreef Weissman het volgende:
Hey raymond wat denk je over de situwatie in Oekraïne als onze huis tuin en kuiken Rus?
Kiest Polen de kant van Murica???quote:Op maandag 10 maart 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Dat Puttin weer eens bewijst totaaaaal niet te vertrouwen te zijn.
Dat het een grote corrupte kolere zooi is daar.... nogsteeds...
[ afbeelding ]
Hoe kun je nou iemand die zo een uitgestreken ratte kop heeft voor de zoveelste keer president maken.
nou ja, als heel de wereld nou zegt dat die Puttin moet kappen met landje pik en z'n machtsvertoon, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten niet?quote:
De Krim is altijd Rusland geweest, tot 1950 ofzo toen het cadeau is gedaan aan Oekraïne. Woont ook meer dan 50% Russen daar. Bovendien een enorm strategische plek met een grote haven bij de Zwarte Zee.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou ja, als heel de wereld nou zegt dat die Puttin moet kappen met landje pik en z'n machtsvertoon, dan zal daar wel een kern van waarheid in zitten niet?
Ze proberen te laten lijken dat Krim bij Rusland wil horen, maar dat is 1 grote propaganda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |