COD wel veel lekkere wijven. GTA weet ik niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
Zijn er ook lekkere wijven die normale games streamen? GTAV ofzo?
Haha. Op zich kan ik het wel begrijpen ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kijk soms ook weleens, voornamelijk voor nieuwe games, kijken of het wat is voordat ik het koop. Meeste mensen die het echt veel doen denk ik voor de interactie met de streamer. Soort van verkapte chatbox waarbij je iets kunt leren over gamen.
Dacht even dat je je eigen channel zat te promoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:32 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/julia_tv zij is leuk
Neequote:Op maandag 10 maart 2014 00:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dacht even dat je je eigen channel zat te promoten.
zou je haar willen zoenen?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:32 schreef IrCute het volgende:
http://www.twitch.tv/julia_tv zij is leuk
was je legit over dat blowjob verhaal?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
NeeIk ga vanavond wss wel streamen, moet nu eerst ff naar de winkel
Iedere dagquote:Op maandag 10 maart 2014 00:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
was je legit over dat blowjob verhaal?oh dear
Die Julia tv heeft exact dezelfde headset als ik heb.. wat een kutding is dat.quote:
Het is dan ook niet moeilijk om positieve reacties erop te krijgen op fok hueheuquote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las gisteren bijv. dat meisjes vaak nudes op internet zetten/versturen omdat zij zich dan sexy en aantrekkelijk voelen.
Astro A40? Ik heb em ookquote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die Julia tv heeft exact dezelfde headset als ik heb.. wat een kutding is dat.
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidencequote:Op maandag 10 maart 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik las gisteren bijv. dat meisjes vaak nudes op internet zetten/versturen omdat zij zich dan sexy en aantrekkelijk voelen.
Kun je zien hoe fucked up vrouwen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Astro A40? Ik heb em ookWaarom vind je het een kutding?
[..]
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidence
Veel te duur als je kijkt wat voor kwaliteit het is, alles breekt af en de audio kwaliteit is niet eens zo geweldig.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Astro A40? Ik heb em ookWaarom vind je het een kutding?
[..]
Logisch toch? Krijgen complimentjes = goed voor self confidence
is gewoon een kerel toch?quote:
Waarom zou je als man steeds foto's van jezelf posten? Dat doet iedereen toch om complimentjes te krijgenquote:Op maandag 10 maart 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je zien hoe fucked up vrouwen zijn.
Nope, een lelijk wjif.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:39 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Veel te duur als je kijkt wat voor kwaliteit het is, alles breekt af en de audio kwaliteit is niet eens zo geweldig.
logitech verkoopt betere meuk, zo heb ik ook weer ff kunnen bitchen voor vandaag.
[..]
is gewoon een kerel toch?
Mannen doen het significant minder imo.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom zou je als man steeds foto's van jezelf posten? Dat doet iedereen toch om complimentjes te krijgen
http://www.twitch.tv/julia_tvquote:Op maandag 10 maart 2014 00:40 schreef no1uknow het volgende:
Cot dam zitten jullie nou met z'n allen naar een camhoer te kijken? Ffs
iedereen tochquote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich zou ik ook wel willen gamen en geld verdienen.
Ik heb een Youtubekanaal met 1200 subs en 700K views ofzo - alleen mag ik er geen geld aan verdienen omdat het mijn materiaal niet is. Gasten als Pewdiepew (ofzo) verdienen bakken geld met die shit.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich zou ik ook wel willen gamen en geld verdienen.
wat de kankerquote:Op maandag 10 maart 2014 00:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/julia_tv
Hier zit ik te kijken, absurd hoeveel ridders er in die chat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |