Ik ben er wel geborenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Waar kom je dan vandaan Takiekie je zegt net dat je import bent huh
je zal sjeng jacobs wel niet kennen huh
Waar heb jij last van??quote:Op zondag 9 maart 2014 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
Waar kom je dan vandaan Takiekie je zegt net dat je import bent huh
je zal sjeng jacobs wel niet kennen huh
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
mijn oom woont daar sinds 1970
..
hij is nog steeds geen limburger
wahaha
Ben je familie van mij?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
mijn oom woont daar sinds 1970
..
hij is nog steeds geen limburger
wahaha
Hahahahahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ben je familie van mij?
Mn ouders ook vanwege mn vaders werk. Leidse fabriek startte een dochterbedrijf.
Wij oudjes zijn nog wakker juistquote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Peunage het volgende:
Wel lekker druk hier. Al die oudjes aan het slapen natuurlijk
Veel Mongoliërs daar ja?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
nee hij is vrachtwagenchauffeur... eerst taxi chauffeur mongolen naar school brengen enzo
Hey, ik rekende jou niet eens als oudere. Maar oke, alle oudjes, behalve Whiskersquote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij oudjes zijn nog wakker juist
Nou ja, en jij als ukje
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hey, ik rekende jou niet eens als oudere. Maar oke, alle oudjes, behalve Whiskers
Tak is ook maar 19 of zo...
Tak is ouder dan ikquote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hey, ik rekende jou niet eens als oudere. Maar oke, alle oudjes, behalve Whiskers
Misgegokt.. U heeft nog 2 kansen..quote:
Laat hem nou in die waanquote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tak is ouder dan ik![]()
![]()
Al scheelt het bijzonder weinig
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd 'je bent zo oud als dat je je voelt, onthoud dat goed'.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tak is ouder dan ik![]()
![]()
Al scheelt het bijzonder weinig
Daar is Ridder Peunage weer.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef Peunage het volgende:
Smoothboi Adriaan, vrouwen naar hun leeftijd vragen
Al een tijdje..quote:
/carequote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
dees is ook best leuk, aygul uit kazachstan
Ach, maakt niet uit zolang er anderen zijn die denken dat ik 19 benquote:Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef Peunage het volgende:
Smoothboi Adriaan, vrouwen naar hun leeftijd vragen
3 strikes, you're out!quote:
Ja, nu lijk ik weer heel domquote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit zolang er anderen zijn die denken dat ik 19 ben
quote:
Adriaan, het is hier geen vleeskeuring.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
dees is ook best leuk, aygul uit kazachstan
Ik ben benieuwder naar jouw leeftijd eigenlijk...quote:
En jij? En wat doe jij?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
Penerage is 23 ofzo en bezig met een informatica quest.
Nerdje.
En leeftijdsloos en beroeploos?quote:
Hier niet. Maar elders dus? Dus ook een IT-nerd? Die wel leeftijdsloos is?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moderator is gewoon een betaalde baan.
Kom pleintje.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
Penerage is 23 ofzo en bezig met een informatica quest.
Nerdje.
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef arjan1112 het volgende:
Populair bij nazi's terwijl ze zelf enorm tegen racisme zijn
Ik niet, morgen gewoon werkenquote:
Truste Takkiequote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik niet, morgen gewoon werken
Oud vel gaat naar bed
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 maart 2014 00:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik niet, morgen gewoon werken
Oud vel gaat naar bed
Is ook een takkeeindquote:Op maandag 10 maart 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik was vrijdag gewoon alsnog te laat, ondanks 06:00 opstaan
Sorry dat ik je droom verpest hebquote:Op maandag 10 maart 2014 00:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik dacht echt dat je 19 was...
Ik heb dat hele stuk met dat Adriaan probeert te raden gewoon overgeslagen. Ik lees sowieso amper wat hij typtquote:
Dat is gewoon een triatlon joh. Waarom doe je niet gewoon de hele weg met de auto, is toch veel handiger?quote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
mijn werk is 2 minuten met de auto , 5 minuten fietsen, een kwartier lopen
best ver, eerst was het 20 seconden lopen
quote:Op maandag 10 maart 2014 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb dat hele stuk met dat Adriaan probeert te raden gewoon overgeslagen. Ik lees sowieso amper wat hij typt
Madness populair bij nazi's? Zeker vanwege de laatste twee letters van de bandnaam? Zoals Lonsdale ook populair is in die kringen vanwege het voorkomen van NSDA in de naam.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef arjan1112 het volgende:
Populair bij nazi's terwijl ze zelf enorm tegen racisme zijn
quote:Op maandag 10 maart 2014 01:42 schreef Ferdo het volgende:
Bij het digitale tv-pakket van KPN zit ook de zender TV Weert.
Ik dus ook bijna elke dag. Alleen in het weekend valt het tegenwoordig gelukkig mee. Maar zodra het zondagavond is, dan begint het weer. Plus minstens 3x per nacht wakker wordenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:25 schreef YokiKater het volgende:
Welcome to my world, ik heb dat altijd.
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
Ik kwam ook maar niet in slaap, heel irritant.
No daylight savings, nowquote:Op maandag 10 maart 2014 10:25 schreef YokiKater het volgende:
Welcome to my world, ik heb dat altijd.
Dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
No daylight savings, now
Regret the time you slept
It's one third of your life
And precious minutes left
Nee man ik lig helemaal dubbel om die twee met hun stagiair. En die dikke neger die ze steeds tegenkomen waardoor ze WEER hun kleren moeten uittrekken of zoquote:
Serie op CC. Hele korte afleveringen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
Wtf is Popoz nou weer?
Klinkt als een serie op Kindernet.
CC= Comedy Central?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Serie op CC. Hele korte afleveringen.
Ja. En kijk nou maar. Die twee zijn echt grappig. En ik vind niet zo snel iets leuk, zeker niet als het Nederlands is.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
CC= Comedy Central?
Met mijn gebrek aan humor is dat een zender waar ik nooit naar kijk.
Dan moet ik eerst gaan zoeken waar CC zit.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. En kijk nou maar. Die twee zijn echt grappig. En ik vind niet zo snel iets leuk, zeker niet als het Nederlands is.
Nou ik heb dat probleem ook en heb daarom maar een lijstje geprint van de UPC site met alle zenders erop vermeldquote:Op maandag 10 maart 2014 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst gaan zoeken waar CC zit.![]()
Ik kom niet verder als mijn standaard zapriedel: 1,2,3,20,25,26,610,611,620.
Hoezo een foto? Als je niet superknap bent, val je gelijk al af zeker ?twitter:GordonBlaricum twitterde op maandag 10-03-2014 om 09:00:25Werken bij Blushing Coffee&Tea? Ik zoek een kok, barista's en bedienend personeel sollicitaties naar blushingblaricum@gmail.com cv+foto reageer retweet
Energievretend. Niets voor rustige rokers zoals wij Arjan.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef arjan1112 het volgende:
Gordon zoekt personeel; hoe zou hij als baas zijn? een lul of juist erg aardig ?
heb geen idee
Ja maar jij vindt ook de SBS zondagavond leuk.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man ik lig helemaal dubbel om die twee met hun stagiair. En die dikke neger die ze steeds tegenkomen waardoor ze WEER hun kleren moeten uittrekken of zo
En dit is een regelrechte belediging voor South Park.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
De stagiair is een soort 'Kenny', hij gaat steeds dood maar de volgende aflevering is hij er weer
Vrouwen hebben geen humor he? Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt ook de SBS zondagavond leuk.
[..]
En dit is een regelrechte belediging voor South Park.
Ik vond de New Kids films nog wel ok.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor he? Dat zal het zijn.
Ik vind de meeste grappen erin wel leuk gevonden. OK het komt wel elke keer een beetje op hetzelfde neer, maar dat vind ik niet zo een probleem.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond de New Kids films nog wel ok.
Maar dat ze dit verzinnen is waarschijnlijk ook alleen maar omdat er ergens een budget op moest.
Waar woon je nu? Hoef de plaats niet te weten maar ver er vandaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef DjinN het volgende:
Weert![]()
Mijn lief komt er vandaan. En zodra we er een huisje hebben gevonden ga ik er ook wonen![]()
Drie kwartier er vandaan:)quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar woon je nu? Hoef de plaats niet te weten maar ver er vandaan?
Dankjewel!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Veel geluk gewenst in ieder geval
Nee, had cursus vandaagquote:Op maandag 10 maart 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je ook naar rtl5 zitten kijken takaiki
Wat heeft hij nooit gedaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
ow je had 'ik heb het nog nooit gedaan' en daar was een jongen van 31 uit weert
Woon jij in Weert of wat dat je hier aan het posten bent?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Veel geluk gewenst in ieder geval
Nee joh ik woon in Amsterdam, dacht dat je dat wel wist. Ik post hier altijd.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Woon jij in Weert of wat dat je hier aan het posten bent?
En toen dacht je Takkie is een mooie oude fiets zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
ow je had 'ik heb het nog nooit gedaan' en daar was een jongen van 31 uit weert
Ja dat dacht ik dus ook, maar misschien was je verhuist. Ik post nooit in deze reeks, ik klikte hem toevallig aanquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh ik woon in Amsterdam, dacht dat je dat wel wist. Ik post hier altijd.
Als ik volgende keer de lapo heb wordt de TT: Amsterdamquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar misschien was je verhuist. Ik post nooit in deze reeks, ik klikte hem toevallig aan
Ow het is niet eens een reeks voor mensen uit Weert zie ik nu pasquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik volgende keer de lapo heb wordt de TT: Amsterdam
Nee man dit is de NWS SC. Gaat nooit over het nieuws overigens.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow het is niet eens een reeks voor mensen uit Weert zie ik nu pas
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik volgende keer de lapo heb wordt de TT: Amsterdam
Is dat niet inherent aan SC's? Die gaan nooit ergens over toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dit is de NWS SC. Gaat nooit over het nieuws overigens.
Ik heb hem heel even gezien maar nee, ken hem nietquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Nee hoor, vroeg me alleen af of je hem misschien kon
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat niet inherent aan SC's? Die gaan nooit ergens over toch?
Insinueer je nou dat ik er doorgaans maar gewoon lukraak op los bagger?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel zomaar hier gaat het echt helemaal nergens over
Dus je past precies denk ik.
Nee hoor ik zou niet durvenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik er doorgaans maar gewoon lukraak op los bagger?
Op youtube staan er wel een paar en volgens mij ook op CC hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:58 schreef Peunage het volgende:
Waarom kun je popoz nergens terugkijken dan? Lekker handig van CC.
Nee ik gaf het topic even een schop omhoogquote:
Je vond dat het niet snel genoeg ging? Het is momenteel wel een beetje stil ja. Mensen hebben opeens een leven denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik gaf het topic even een schop omhoog
Alleen op maandagquote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond dat het niet snel genoeg ging? Het is momenteel wel een beetje stil ja. Mensen hebben opeens een leven denk ik
Ja en dus ook van mn cursusquote:
Thnxquote:
Beide prima denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Thnx![]()
Twijfel nog wel over welke wijk we willen gaan wonenMijn voorkeur gaat uit naar Graswinkel, vriendlief voor Groenewoud
Het is nu donker genoeg om de vuilnisbak buiten te zetten. Kom je er toch nog even uit!quote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet elke week hoor. Dus ik heb maar heeeeel af en toe een leven
Dat mag ik morgenavond weer doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is nu donker genoeg om de vuilnisbak buiten te zetten. Kom je er toch nog even uit!
Waarom? staat die zak een dag buiten, wordt alleen maar smerig. Plus ik riskeer nog een boete ook.quote:
Meeuwen hier vooral. Die maken er een teringzooi van.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
En dan klauwen katten die zak open, zit heel de straat onder die shit
adressen er ook uit halen he mutsjequote:Op maandag 10 maart 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? staat die zak een dag buiten, wordt alleen maar smerig. Plus ik riskeer nog een boete ook.
Die komen hier ook. Veel handiger.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Wij hebben hier van die ondergrondse dingen trouwens
Wieert heeft die ook allangquote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Wij hebben hier van die ondergrondse dingen trouwens
Ow hier is het gewoon met vuilniszakken, vandaar dat het snel een zooi wordt als mensen vuilnis te vroeg op straat zetten, gebeurt gelukkig niet zo heel vaak hier in de straat.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Alleen bij flats volgens mij
bij rijtjeshuizen hebben ze wel nog die 2 bakken zeg maar
Controleert Rob de Vuilnispolitie in A'dam?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow hier is het gewoon met vuilniszakken, vandaar dat het snel een zooi wordt als mensen vuilnis te vroeg op straat zetten, gebeurt gelukkig niet zo heel vaak hier in de straat.
Vuilnis wordt wel 2x per week opgehaald. Dat scheelt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
Jezus A'dam heeft de meeste ambtenaren per inwoner van heel nederland en dan lopen ze nog achter ook, hoe is het mogelijk
Dus je mag twee keer per week naar buitenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vuilnis wordt wel 2x per week opgehaald. Dat scheelt.
Nee want ik heb maar vuilnis voor 1 keer.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus je mag twee keer per week naar buiten
Gewoon verdelenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ik heb maar vuilnis voor 1 keer.
Ik ook niet eerlijk gezegd. Het lijkt mij ook een raar idee dat heel de wereld voor je op de knieën valt.quote:
Geen idee, Webturk kreeg net ineens een erectie ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan voorwiel dan?
Is dat dat nieuwe programma met die 2 mensen naakt op een eiland?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:19 schreef sp3c het volgende:
webschuit zal wel een aflevering van de loveboat gekeken hebben
Nee joh je kent Loveboat toch wel? Met Captain Stubing.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat dat nieuwe programma met die 2 mensen naakt op een eiland?
Voor jou tijd denk ik, al is het wel vaak herhaald. Ja het was een echte topshowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat ken ik niet
Heel wat gemist merk ik, ziet er geweldig uit
Ja ik ook, dat programma is helemaal niks. Kijk je Arsenal of Milan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef OProg het volgende:
Ik prefereer vanavond voetbal boven naakte tokkies.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, dat ken ik niet
Heel wat gemist merk ik, ziet er geweldig uit
Bayern - Arsenal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat programma is helemaal niks. Kijk je Arsenal of Milan?
Dat is ook wel voorbij denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde. Al is er nu niet zo veel aan nog. Misschien 2e helft Milan aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is ook wel voorbij denk ik.Ik las het al in het topic idd. Niet veel sensatie meer in deze wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meester Visser moet straks voor de sensatie zorgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
Ik las het al in het topic idd. Niet veel sensatie meer in deze wedstrijden.
Oh ja zou het bijna vergeten! Geen idee waar het over gaat nog. Niet gekeken. valt trouwens de laatste tijd ook best tegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Meester Visser moet straks voor de sensatie zorgen.
Weet je wat irritant is? Bij dit soort posts weiger ik zelf interpunctie toe te voegen. Dus ik neem 1 keer adem en probeer het hele stuk in 1 keer te lezenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef arjan1112 het volgende:
Sport1 is duur man
wij hadden eerst filmnet, toen werd het canal+ daarna film1 en toen kreeg je sport1 erbij, daarna ging het nl voetbal ineens naar eredivisie live ofzo en in de tussentijd werden al die pakketten duurder
voetbal hoort gewoon bij de nos; heb een hekel aan sbs ook
nu hebben we dat allemaal niet meer dus , want kabel, eerst satteliet, dat was gratis nu kost dat 20,- per jaar geloof ik... kabel kost 16,60 heb je het familie pakket
heb je ook niks aan, digitenne is het goedkoopste helemaal gratis als je alleen 1 2 en 3 en tv west neemt..
whaha
Ja ik bedoel Foxsport. Dat is duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:11 schreef arjan1112 het volgende:
Fox is gewoon gratis hoor
althans die ene waar the walking dead op komt
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:14 schreef OProg het volgende:
Fox, dat is toch die zender waar je zo ongeveer altijd Simpsons op kan kijken?
Dankje voor de update.quote:
ik zei toch al dan moet je digitenne nemen, heb je alleen 1 2 3 en een regio zender, gratisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat moet je met al die zenders? Ik heb niet eens een teevee, als ik iets wil zien kijk ik het wel op uitzending gemist ofzo.
Nou ja wat moet ik anders doen 's avonds dan tv kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat moet je met al die zenders? Ik heb niet eens een teevee, als ik iets wil zien kijk ik het wel op uitzending gemist ofzo.
Hmja, dat zou ik op zich wel willen als ik in nederland woonde. Maar dan moet ik alsnog een tv kopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik zei toch al dan moet je digitenne nemen, heb je alleen 1 2 3 en een regio zender, gratis
Die heeft al lang te horen gekregen dat 40 maagden er niet inzitten.quote:
Of zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
Peunage ziet je moeder er zo uit :
[ afbeelding ]
of zo:
[ afbeelding ]
HYS the Hague ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
arsenal heeft nog 20 minuten om 2 goals te maken
Oh ik kan zo een baard laten groeien. Niet op mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n dikke baard eigenlijk? Wil ik ook.
Gadverdamme Corrie, ik dacht dat mods een voorbeeldfunctie hadden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kan zo een baard laten groeien. Niet op mijn gezicht
Sinds wanneer is dat? En ik had het over mijn oksels he, jij dacht zeker weer wat anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gadverdamme Corrie, ik dacht dat mods een voorbeeldfunctie hadden.
Straks gaat penerage nog pics van zijn zusje posten.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kan zo een baard laten groeien. Niet op mijn gezicht
Anders ook wel hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja eigenlijk wel. Ziet toch niemand dus dan mag het.
jij bestaat niet hihahoquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Vriezzer het volgende:
Ah, Wieërt. Waar echt iedereen Weert600 viert.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef sp3c het volgende:
Periode 3:
53:10: 1-2 HYS The Hague: 16: Ronald WURM (13: Jan-Jaap NATTE; 19: Marco POSTMA) [PP]
nog 1
Toeschouwers:quote:
dan waren het er minderquote:
Ik snap geen reet van wat daar staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan waren het er minder
Periode 3:
54:22: 2-2 HYS The Hague: 61: Raphael JOLY (12: Gregg COLLINS; 6: Alex HENRY) [EQ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |