Daar nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je weleens buiten Adana geweest in TR? En zo ja, voor wat werd je aangezien?
Ah, dat scheelt weer.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij mag niet zomaar in TR begraven worden sws. Je hebt geen Turkse nationaliteit meer
Neuhhquote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat vatte je uiteraard op als een belediging.
Ik ben best vaak voor Arabier aangezien in TR. Ook door Arabieren zelf.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar nooit meegemaakt eigenlijk.
Ik draai kassa, en klanten vinden mijn afkomst blijkbaar erg interessant.![]()
Leuk als er Turken aan de kassa staan, trouwens. Dan zeggen ze wel eens "Burası çok pahalı ya" of zo, denkend dat ik het niet versta. En als ik dan "afiyet olsun" zeg, spreekt hun blik boekdelen.
Sagol man voor deze steekquote:Op zondag 9 maart 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond jou ook vrij atypisch voor een Turk.
Hahaha, mensen in je buurt die Turks spreken in de veronderstelling dat je dat niet verstaat... Levert hilarische momenten op.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Leuk als er Turken aan de kassa staan, trouwens. Dan zeggen ze wel eens "Burası çok pahalı ya" of zo, denkend dat ik het niet versta. En als ik dan "afiyet olsun" zeg, spreekt hun blik boekdelen.
Ik vind het altijd interessant om te horen waar mensen mij op vinden lijken. Op mijn vorige werk vroeg een Afghaanse man aan de Turkse collega's 'Wie is de nieuwe Afghaanse?' haha.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, mensen in je buurt die Turks spreken in de veronderstelling dat je dat niet verstaat... Levert hilarische momenten op.
Je DNA zegt wel dat je iets meer affiniteit toont met het Midden-Oosten. Maar ik vind het moeilijk om te zeggen of dat door recente intermenging komt of omdat alle Samsunlular dat nou hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar je weet, mijn DNA zegt anders.
Jammer dat in mijn topic niet meer posten. Enige wat ik kreeg te horen is dat ik een pseudo anatolische Turk ben
Alleen in Adana?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben best vaak voor Arabier aangezien in TR. Ook door Arabieren zelf.
Haha ja idd. Wij waren laatst in een Turks winkeltje met de hele fam, vader was aan het praten (altijd NL tegen ons) en toen hij iets in het Turks tegen mijn moeder zei begon het meisje achter de kassa zich opeens te verontschuldigen. 'Aaaah Turk musunuz, cok ozur dilerim, bende Hollandaca konusuyordum Marokkaan sanmistim'. Hehe.
Old McDonald had a DNA lab... i ai i ai ooquote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je DNA zegt wel dat je iets meer affiniteit toont met het Midden-Oosten. Maar ik vind het moeilijk om te zeggen of dat door recente intermenging komt of omdat alle Samsunlular dat nou hebben.
Btw, stuur je Raw Data naar McDonald. Ik stuur je de email via dm.
Hehe, dat maak ik ook weleens mee ja. Of Turken die over jou zitten te praten en niet weten dat je ze kan verstaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat voor test is dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je DNA zegt wel dat je iets meer affiniteit toont met het Midden-Oosten. Maar ik vind het moeilijk om te zeggen of dat door recente intermenging komt of omdat alle Samsunlular dat nou hebben.
Btw, stuur je Raw Data naar McDonald. Ik stuur je de email via dm.
Beiden zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan Paki.
Een jochie uit mn stageklas twee jaar geleden dacht dat ik Chinees was. Wtcf.
Nee, buiten Adana. In Adana krijg ik weleens reacties van 'Waar kom je vandaan' omdat mensen mij moeilijk kunnen plaatsen. Maar dat kan ook door kleding enzo komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Alleen in Adana?Of in heel Turkije?
Wat zeiden ze?quote:Ik had dat trouwens ook in Turkije, maar dan met 2 Nederlanders.Ze zeiden iets over mijn man en mij in het Nederlands.
Veel talen spreken
In Turkije spreek ik verkopers en hotelmanagers ook vaak in het Engels aan. Ze bespreken dan onderling in het Turks hoe ze mij kunnen afzetten...quote:
Op de sportschool doen de mooiboys dat toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hehe, dat maak ik ook weleens mee ja. Of Turken die over jou zitten te praten en niet weten dat je ze kan verstaan.
Heb je amandelogen dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter dan Paki.
Een jochie uit mn stageklas twee jaar geleden dacht dat ik Chinees was. Wtcf.
Nooit je data naar McDonald gestuurd?quote:
De man zei tegen zijn vrouw "Oh, maar zij mogen wel hand in hand lopen?!". Dus ik meteen "ja, is dat een probleem dan?"quote:Op zondag 9 maart 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, buiten Adana. In Adana krijg ik weleens reacties van 'Waar kom je vandaan' omdat mensen mij moeilijk kunnen plaatsen. Maar dat kan ook door kleding enzo komen.
[..]
Wat zeiden ze?
Mweh ja, word er ook helaas wel vaak voor uitgezien.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Beiden zijn![]()
Wat ben je wel?
Hahahaha tof.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De man zei tegen zijn vrouw "Oh, maar zij mogen wel hand in hand lopen?!". Dus ik meteen "ja, is dat een probleem dan?"
Zijn gezicht.
Blijkbaar had hij zijn vrouw midden op straat een dikke tongzoen geven, en onze Adanalılar waren daar niet blij mee.
Later kwam hij nog naar onze tafel om een praatje te maken. Hij woonde sinds 3 maanden in Adana. Darısı başıma.
Irak is een mengelmoes. Wat is je etniciteit?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mweh ja, word er ook helaas wel vaak voor uitgezien.![]()
Ik ben geboren in Irak.
Oke.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mweh ja, word er ook helaas wel vaak voor uitgezien.![]()
Ik ben geboren in Irak.
Niet alleen Chinezen (of andere Oost-Aziaten) hebben dat natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg. Ik zou er maar raar uitzien als Chinees.
Scherp.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Irak is een mengelmoes. Wat is je etniciteit?
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu ben ik benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien. Not fair.
Allemaal lekkere wijven. Echt waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Scherp.
Kurdi feyli, met roots in Iran ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef Arcadia het volgende:
Op voorwaarde dat je zegt dat ik er Turks uitzie.
Voornamelijk in de supermarkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Op de sportschool doen de mooiboys dat toch?
Dan plaats ik ook een kinderfoto. Met m'n afro.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil wel kinderfoto plaatsen. Volwassen versie moet je maar inbeelden.
Hhhhhh, ''op ons''quote:Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene mocro mooiboy waar ik het laatst over had was mijn afkomst aan het raden en hij heeft toen alle landen opgenoemd behalve Turkije.![]()
![]()
Toen hij wegging zei hij zo 'Oke, maar jij lijkt niet op een Turk, je lijkt meer op ons'.
Je lijkt meer zo pakoe-ish.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste.
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh.
Koerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou weetje wat leuk is. Mn moeder is opgevoed in Baghdad en spreekt amper koerdisch. Koerds?
En ik spreek het helemaal niet. Voel me ook niet kurdi feyli. Mengelmoes van Iraaks en Nederlandse cultuur.![]()
Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Whatever floats your boat, Kece Kurdan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Nou weetje wat leuk is. Mn moeder is opgevoed in Baghdad en spreekt amper koerdisch. Koerds?
En ik spreek het helemaal niet. Voel me ook niet kurdi feyli. Mengelmoes van Iraaks en Nederlandse cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |