abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137559019
Of mensen die te veel persoonlijke vragen stellen.. Laatst vond ik zo'n stuk karton dat onder te toners zat. Bij het weggooien zei ik tegen een collega (bijna 50) voor de grap 'Misschien iets voor jou voor thuis aan de muur', zegt hij 'Nee, ik hoef hem niet, maar misschien jij'. Ik zeg 'Nee, ik ook niet'.

Begint hij opeens

'Hoezo, wil je geen eigen huis'
'Je wilt toch wel trouwen?'
'Maar ga je niet trouwen dan'
'Heb je een vriend?'

- Nee

HOEZOOOOOOO
'Maar waarom niet dan? Je zou toch echt verwachten van welll'

- Geen reden

En daarna ging hij nog door..

En waarom is het dat wanneer ik zeg dat ik geen vriend heb, mensen er meteen vanuit gaan dat ik er nog nooit een heb gehad? Straal ik het uit of zo? Ik krijg altijd van die dramatische reacties van mensen... :')
pi_137559054
quote:
quote:
In een algemeen graf liggen maximaal 3 overledenen begraven, die meestal vreemden van elkaar zijn. Grafrechten voor algemene graven worden over het algemeen voor 10 jaar uitgegeven.
Hue?

Liggen er dan drie personen in één graf? Dus, zeg maar, om het heel bot te zeggen, drie lijken in zo'n kuiltje? :{.
pi_137559135
Nu we het toch hebben over grafrechten...

Ik denk dat ik maar eens een familiegraf ofzo in Nederland moet regelen. Ik moet er in ieder geval even over nadenken. Ik wil mijn familie er niet mee opzadelen.
pi_137559151
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

"Ben jij ook Moslims of zo?" was wel een van de domste.
Of mensen die voor jou gaan bepalen wat je wel of niet mag omdat ze toevallig een paar Islamitische regels kennen.

'Maar jij mag dat niet'

Getthefuckoutofhereyooooo sana ne. :')
pi_137559180
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik denk dat ik maar eens een familiegraf ofzo in Nederland moet regelen. Ik moet er in ieder geval even over nadenken. Ik wil mijn familie er niet mee opzadelen.
Wil je perse in NL begraven worden? Anders even een verzekering fixen bij diyanet.
pi_137559187
quote:

Jij wil hier begraven worden?
pi_137559201
quote:

Waarom in Nederland?
pi_137559220
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Hue?

Liggen er dan drie personen in één graf? Dus, zeg maar, om het heel bot te zeggen, drie lijken in zo'n kuiltje? :{.
:X

Vandaar dat ik dus overweeg om een familiegraf te regelen.
pi_137559235
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Of mensen die te veel persoonlijke vragen stellen.. Laatst vond ik zo'n stuk karton dat onder te toners zat. Bij het weggooien zei ik tegen een collega (bijna 50) voor de grap 'Misschien iets voor jou voor thuis aan de muur', zegt hij 'Nee, ik hoef hem niet, maar misschien jij'. Ik zeg 'Nee, ik ook niet'.

Begint hij opeens

'Hoezo, wil je geen eigen huis'
'Je wilt toch wel trouwen?'
'Maar ga je niet trouwen dan'
'Heb je een vriend?'

- Nee

HOEZOOOOOOO
'Maar waarom niet dan? Je zou toch echt verwachten van welll'

- Geen reden

En daarna ging hij nog door..

En waarom is het dat wanneer ik zeg dat ik geen vriend heb, mensen er meteen vanuit gaan dat ik er nog nooit een heb gehad? Straal ik het uit of zo? Ik krijg altijd van die dramatische reacties van mensen... :')
Lijkt alsof hij je aan het complimenteren was hoor :P, denk ik.
pi_137559263
Of "moslimse mensen"

Ook altijd: "Ben je Turk of Marokkaan?"
Want behalve die twee landen, heb je niks ofcours.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137559268
quote:
99s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

"Ben jij ook Moslims of zo?" was wel een van de domste.
_O-
pi_137559315
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Lijkt alsof hij je aan het complimenteren was hoor :P, denk ik.
Het waren vooral opdringerige vragen.

Of een andere man die begon over zijn dochter van 30 die op die leeftijd voor het eerst een relatie kreeg, toen ik zei dat ik geen vriend had. Zo van 'er is nog hoop voor jou'. :') _O- :{ ;(
pi_137559353
Of zo'n collega die Marokkanen begon zwart te maken toen ik antwoordde dat ik Turk ben. ''Maar ik mag Turken wel; zijn hardwerkende mensen.''
pi_137559360
Ja, hoewel ik mijn Turkse roots steeds meer accepteer ben ik toch echt geboren en getogen in Nederland. Bovendien voel ik me in Nederland meer geaccepteerd dan in Turkije. Dus ja, ik neig ernaar om in Nederland begraven te worden.

Verzekering van Diyanet... Volgens mij betaalt mijn vader de kosten daarvoor, terwijl ik dat helemaal niet wil.
pi_137559392
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Of een andere man die begon over zijn dochter van 30 die op die leeftijd voor het eerst een relatie kreeg, toen ik zei dat ik geen vriend had. Zo van 'er is nog hoop voor jou'. :') _O- :{ ;(
_O-

Al lijkt het mij bij mij dat het bij jou een bewuste keuze is om geen relatie aan te gaan? Daarentegen bij die 30-jarige.
pi_137559419
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Of "moslimse mensen"

Ook altijd: "Ben je Turk of Marokkaan?"
Want behalve die twee landen, heb je niks ofcours.
Ik ben alles genoemd, behalve wat ik echt ben. _O-
pi_137559424
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Of zo'n collega die Marokkanen begon zwart te maken toen ik antwoordde dat ik Turk ben. ''Maar ik mag Turken wel; zijn hardwerkende mensen.''
Inderdaad. Ook vaak genoeg meegemaakt..
pi_137559428
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Evde kalmadın yani. :)
pi_137559499
quote:
"Maar jij bent anders, jij bent gewoon één van ons. Ik zie jou niet als een buitenlander". :')
pi_137559559
quote:
Ik zat vorige keer bij een groepje Marokkaanse meisjes in de trein, beginnen ze over hun relaties en dat ze geen relaties aanmogen met een Turk "Ja ik mag zelfs met een neger thuiskomen, maar niet met een Turrek". En dan nog blijven lachen naar mijn richting omdat ze niet weten dat ik een Turk ben.

:')
pi_137559586
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, hoewel ik mijn Turkse roots steeds meer accepteer ben ik toch echt geboren en getogen in Nederland. Bovendien voel ik me in Nederland meer geaccepteerd dan in Turkije. Dus ja, ik neig ernaar om in Nederland begraven te worden.

Verzekering van Diyanet... Volgens mij betaalt mijn vader de kosten daarvoor, terwijl ik dat helemaal niet wil.
Hier begraven worden.. :N Denk er toch maar goed over na imho.
pi_137559609
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik ben alles genoemd, behalve wat ik echt ben. _O-
Filipijns hoorde ik ook.

En inderdaad : "Jij bent niet zoals de rest"
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137559625
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

"Maar jij bent anders, jij bent gewoon één van ons. Ik zie jou niet als een buitenlander". :')
''Bedankt, Teun, dat had ik nou net nodig, jouw steun.'' :')
pi_137559627
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik zat vorige keer bij een groepje Marokkaanse meisjes in de trein, beginnen ze over hun relaties en dat ze geen relaties aanmogen met een Turk "Ja ik mag zelfs met een neger thuiskomen, maar niet met een Turrek". En dan nog blijven lachen naar mijn richting omdat ze niet weten dat ik een Turk ben.

:')
:D

Borte mag wel met een zwijn thuiskomen, maar niet met een Konyalı. Aynı hesap. :D
pi_137559675
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Oh wejoh dit laatst nog. Een collega begon laatst een paar Duits-Turkse collega's van de andere ploeg af te zeiken, zegt die zo, dat zijn echt van die kanake (hij is zelf Duits). Niet zoals jij, jij bent Nederlands van Turkse afkomst. :')
pi_137559688
Tegen mij word vaker gezegd of ik: Turks of Armeens ben...
pi_137559730
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Dat allebei in dezelfde zin?

:{
pi_137559767
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:D

Borte mag wel met een zwijn thuiskomen, maar niet met een Konyalı. Aynı hesap. :D
Oh trouwens, dacht laatst nog aan deze discussie. Ik was vergeten te vermelden dat ook de meest beschaafde, oprechte en slimme Turken die ik ken toevallig Konyali zijn.
pi_137559789
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Armenier in Abaja..
pi_137559804
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh wejoh dit laatst nog. Een collega begon laatst een paar Duits-Turkse collega's van de andere ploeg af te zeiken, zegt die zo, dat zijn echt van die kanake (hij is zelf Duits). Niet zoals jij, jij bent Nederlands van Turkse afkomst. :')
Goed geïntegreerd. ;)
pi_137559838
Ik ben óf een Hindoestaan, of een Pakistaan vandaag de dag.

;(

So much hurt.
pi_137559852
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dat allebei in dezelfde zin?

:{
Paar keer wel. Hhhhhhhhhhhhhh
Zovan: Ben je turks? Nee... Oh Armeens dan?
pi_137559877
quote:

Dan zou ik dat ASAP stopzetten want ze nemen je zo mee wanneer je dood bent.
pi_137559927
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Arcadia het volgende:

;(

So much hurt.
Ik ben vrij vaak aangezien voor Perziër. :')
pi_137559928
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Armenier in Abaja..
hhhh
pi_137559965
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben vrij vaak aangezien voor Perziër. :')
Toen je je haar had geverfd? Want dat zou ik ook gezegd hebben ja :D
pi_137560004
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Arcadia het volgende:

;(

So much hurt.
Ik ook Hindoestaan. :r ;(
pi_137560095
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dan zou ik dat ASAP stopzetten want ze nemen je zo mee wanneer je dood bent.
Mja... Ik moet er nog even over nadenken. Ik weet ook niet in hoeverre het gepast is om mij Islamitisch te begraven.. :@
pi_137560108
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Crip het volgende:

[..]

Die ene mocro mooiboy waar ik het laatst over had was mijn afkomst aan het raden en hij heeft toen alle landen opgenoemd behalve Turkije. :') _O-

Toen hij wegging zei hij zo 'Oke, maar jij lijkt niet op een Turk, je lijkt meer op ons'.

:P
pi_137560169
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Toen je je haar had geverfd? Want dat zou ik ook gezegd hebben ja :D
Nee, daarvoor al.
pi_137560172
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mja... Ik moet er nog even over nadenken. Ik weet ook niet in hoeverre het gepast is om mij Islamitisch te begraven.. :@
Islamitisch of niet, ze nemen je mee. :P
pi_137560188
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Crip het volgende:

[..]

Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste. :(
pi_137560239
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik ook Hindoestaan. :r ;(
Ben je weleens buiten Adana geweest in TR? En zo ja, voor wat werd je aangezien?
pi_137560270
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste. :(
Jij lijkt ook echt niet op een Turk. :P
pi_137560277
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die ene mocro mooiboy waar ik het laatst over had was mijn afkomst aan het raden en hij heeft toen alle landen opgenoemd behalve Turkije. :') _O-

Toen hij wegging zei hij zo 'Oke, maar jij lijkt niet op een Turk, je lijkt meer op ons'.

:P
Dat vatte je uiteraard op als een belediging. :D
pi_137560341
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar je weet, mijn DNA zegt anders 8-) .

Jammer dat in mijn topic niet meer posten. Enige wat ik kreeg te horen is dat ik een pseudo anatolische Turk ben ;(
pi_137560368
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik vond jou ook vrij atypisch voor een Turk. :P
pi_137560391
quote:

Jij mag niet zomaar in TR begraven worden sws. Je hebt geen Turkse nationaliteit meer :)
pi_137560396
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Islamitisch of niet, ze nemen je mee. :P
Snel naar de notaris voor een testament dus... :X Kunnen mijn ouders ook niet achter mijn rug lijk om iets regelen. :P
pi_137560449
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')