Dat allebei in dezelfde zin?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Tegen mij word vaker gezegd of ik: Turks of Armeens ben...
Oh trouwens, dacht laatst nog aan deze discussie. Ik was vergeten te vermelden dat ook de meest beschaafde, oprechte en slimme Turken die ik ken toevallig Konyali zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Borte mag wel met een zwijn thuiskomen, maar niet met een Konyalı. Aynı hesap.
Armenier in Abaja..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
Tegen mij word vaker gezegd of ik: Turks of Armeens ben...
Goed geïntegreerd.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh wejoh dit laatst nog. Een collega begon laatst een paar Duits-Turkse collega's van de andere ploeg af te zeiken, zegt die zo, dat zijn echt van die kanake (hij is zelf Duits). Niet zoals jij, jij bent Nederlands van Turkse afkomst.
Dan zou ik dat ASAP stopzetten want ze nemen je zo mee wanneer je dood bent.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, hoewel ik mijn Turkse roots steeds meer accepteer ben ik toch echt geboren en getogen in Nederland. Bovendien voel ik me in Nederland meer geaccepteerd dan in Turkije. Dus ja, ik neig ernaar om in Nederland begraven te worden.
Verzekering van Diyanet... Volgens mij betaalt mijn vader de kosten daarvoor, terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik ben vrij vaak aangezien voor Perziër.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben óf een Hindoestaan, of een Pakistaan vandaag de dag.
![]()
So much hurt.
Toen je je haar had geverfd? Want dat zou ik ook gezegd hebben jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vrij vaak aangezien voor Perziër.
Ik ook Hindoestaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben óf een Hindoestaan, of een Pakistaan vandaag de dag.
![]()
So much hurt.
Mja... Ik moet er nog even over nadenken. Ik weet ook niet in hoeverre het gepast is om mij Islamitisch te begraven..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zou ik dat ASAP stopzetten want ze nemen je zo mee wanneer je dood bent.
Die ene mocro mooiboy waar ik het laatst over had was mijn afkomst aan het raden en hij heeft toen alle landen opgenoemd behalve Turkije.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Paar keer wel. Hhhhhhhhhhhhhh
Zovan: Ben je turks? Nee... Oh Armeens dan?
Nee, daarvoor al.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toen je je haar had geverfd? Want dat zou ik ook gezegd hebben ja
Islamitisch of niet, ze nemen je mee.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mja... Ik moet er nog even over nadenken. Ik weet ook niet in hoeverre het gepast is om mij Islamitisch te begraven..
Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Paar keer wel. Hhhhhhhhhhhhhh
Zovan: Ben je turks? Nee... Oh Armeens dan?
Jij lijkt ook echt niet op een Turk.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste.
Dat vatte je uiteraard op als een belediging.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die ene mocro mooiboy waar ik het laatst over had was mijn afkomst aan het raden en hij heeft toen alle landen opgenoemd behalve Turkije.![]()
![]()
Toen hij wegging zei hij zo 'Oke, maar jij lijkt niet op een Turk, je lijkt meer op ons'.
Maar je weet, mijn DNA zegt andersquote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij lijkt ook echt niet op een Turk.
Ik vond jou ook vrij atypisch voor een Turk.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze noemen me zelfs Marokkaans, maar nooit Turks. Ze zeggen het zelfs nooit of als laatste.
Jij mag niet zomaar in TR begraven worden sws. Je hebt geen Turkse nationaliteit meerquote:Op zondag 9 maart 2014 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, hoewel ik mijn Turkse roots steeds meer accepteer ben ik toch echt geboren en getogen in Nederland. Bovendien voel ik me in Nederland meer geaccepteerd dan in Turkije. Dus ja, ik neig ernaar om in Nederland begraven te worden.
Verzekering van Diyanet... Volgens mij betaalt mijn vader de kosten daarvoor, terwijl ik dat helemaal niet wil.
Snel naar de notaris voor een testament dus...quote:Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Islamitisch of niet, ze nemen je mee.
Eens.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij lijkt ook echt niet op een Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |