Nee, in Nederland heb ik daar geen last van. In Turkije word ik vaak aangezien voor een Arabier.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen jullie soms ook belachelijke vragen naar jullie hoofd gegooid van tata's? Mij werd laatst een keer gevraagd of ik wist wat taaitaai en pepernoten waren.
Hij wordt begraven in Rotterdam las ik?quote:
Na 10 jaar wordt zo'n graf weer "leeggehaald".quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is hier ook eigenlijk geen plek om al deze moslims te begraven, die worden normaal ook gerepatrieerd naar land van herkomst. Dus in feite ben je eigenlijk nooit een Nederlander. Maar goed, ik vroeg me eigenlijk af of ze je hier eigenlijk uitgraven uiteindelijk? Ik had zoiets gelezen.
Haha of 'heb je een vriend? oh nee dat doen ze niet bij jullie he, jullie worden uitgehuwelijkt, toch?'quote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of mijn vader mijn haar mocht zien, of ik thuis mijn hoofddoek wel af mocht, of ik met mijn neef moest trouwen, waarom ik niet getrouwd ben want dat is toch normaal bij ons op mijn leeftijd.
Kan een boek schrijven.
''Mag je je hoofddoek wel afdoen als je gaat douchen?''quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen jullie soms ook belachelijke vragen naar jullie hoofd gegooid van tata's? Mij werd laatst een keer gevraagd of ik wist wat taaitaai en pepernoten waren.
Er wordt hier alleen een gebed voor hem gedaan, geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wordt begraven in Rotterdam las ik?
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na 10 jaar wordt zo'n graf weer "leeggehaald".
Briljant.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
@zarGon
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater
hierzo
Ach so.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen een gebed voor hem gedaan, geloof ik.
Wat. IS GEWOON NORMAAL HIER IN NEDERLAND..quote:
Dat soort vragen zijn inderdaad stom, maar ik bedoel echt dingen die ieder persoon hier geboren en getogen toch zou moeten weten. Zoals de vraag of ik wist wat pepernoten en taaitaai was.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
''Mag je je hoofddoek wel afdoen als je gaat douchen?''
Hahahaha.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een collega op werk had iets meegenomen uit Duitsland, leek wel beetje op de smaak van taaitaai en pepernoten. En toen vroeg zo'n man of ik wel wist wat het was.
Jawel, genoeg. Daarom ook dat ik mij er zo aan erger..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zijn ze op het werk geen 'buitenlanders' gewend ofzo?
Op het werk spreken onbekenden mij aan in het Engels. Ze zien dat ik geen 'kaaskop' ben en denken dat ik dan ook geen Nederlands spreek (internationaal bedrijf).
Zolang je betaalt mag je langer dan 10 jaar op je plek blijen liggen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Daarom ben je destijds ook uitgekozen voor dat ene spelletje.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Ik krijg nooit stomme vragen.
Bij mij wordt altijd verondersteld dat ik het al niet weet.
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je betaalt mag je langer dan 10 jaar op je plek blijen liggen hoor.
20/30 jaar, no?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd starenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom ben je destijds ook uitgekozen voor dat ene spelletje.
"Ben jij ook Moslims of zo?" was wel een van de domste.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
Haha, de gold digger.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd staren
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |