Haha of 'heb je een vriend? oh nee dat doen ze niet bij jullie he, jullie worden uitgehuwelijkt, toch?'quote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of mijn vader mijn haar mocht zien, of ik thuis mijn hoofddoek wel af mocht, of ik met mijn neef moest trouwen, waarom ik niet getrouwd ben want dat is toch normaal bij ons op mijn leeftijd.
Kan een boek schrijven.
''Mag je je hoofddoek wel afdoen als je gaat douchen?''quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen jullie soms ook belachelijke vragen naar jullie hoofd gegooid van tata's? Mij werd laatst een keer gevraagd of ik wist wat taaitaai en pepernoten waren.
Er wordt hier alleen een gebed voor hem gedaan, geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij wordt begraven in Rotterdam las ik?
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Na 10 jaar wordt zo'n graf weer "leeggehaald".
Briljant.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
@zarGon
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater
hierzo
Ach so.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er wordt hier alleen een gebed voor hem gedaan, geloof ik.
Wat. IS GEWOON NORMAAL HIER IN NEDERLAND..quote:
Dat soort vragen zijn inderdaad stom, maar ik bedoel echt dingen die ieder persoon hier geboren en getogen toch zou moeten weten. Zoals de vraag of ik wist wat pepernoten en taaitaai was.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
''Mag je je hoofddoek wel afdoen als je gaat douchen?''
Hahahaha.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een collega op werk had iets meegenomen uit Duitsland, leek wel beetje op de smaak van taaitaai en pepernoten. En toen vroeg zo'n man of ik wel wist wat het was.
Jawel, genoeg. Daarom ook dat ik mij er zo aan erger..quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha.
Zijn ze op het werk geen 'buitenlanders' gewend ofzo?
Op het werk spreken onbekenden mij aan in het Engels. Ze zien dat ik geen 'kaaskop' ben en denken dat ik dan ook geen Nederlands spreek (internationaal bedrijf).
Zolang je betaalt mag je langer dan 10 jaar op je plek blijen liggen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Daarom ben je destijds ook uitgekozen voor dat ene spelletje.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Ik krijg nooit stomme vragen.
Bij mij wordt altijd verondersteld dat ik het al niet weet.
Ja lijkt me ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang je betaalt mag je langer dan 10 jaar op je plek blijen liggen hoor.
20/30 jaar, no?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd starenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom ben je destijds ook uitgekozen voor dat ene spelletje.
"Ben jij ook Moslims of zo?" was wel een van de domste.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen jullie soms ook belachelijke vragen naar jullie hoofd gegooid van tata's? Mij werd laatst een keer gevraagd of ik wist wat taaitaai en pepernoten waren.
Haha, de gold digger.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd staren
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat meisje naast me keek me in het begin niet aan, toen ik die vragen goed begon te antwoorden bleef ze hele tijd staren
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)ijn-grafrechten.html
Hue?quote:In een algemeen graf liggen maximaal 3 overledenen begraven, die meestal vreemden van elkaar zijn. Grafrechten voor algemene graven worden over het algemeen voor 10 jaar uitgegeven.
Of mensen die voor jou gaan bepalen wat je wel of niet mag omdat ze toevallig een paar Islamitische regels kennen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
"Ben jij ook Moslims of zo?" was wel een van de domste.
Wil je perse in NL begraven worden? Anders even een verzekering fixen bij diyanet.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nu we het toch hebben over grafrechten...
Ik denk dat ik maar eens een familiegraf ofzo in Nederland moet regelen. Ik moet er in ieder geval even over nadenken. Ik wil mijn familie er niet mee opzadelen.
Jij wil hier begraven worden?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een familiegraf ofzo in Nederland moet regelen. Ik moet er in ieder geval even over nadenken. Ik wil mijn familie er niet mee opzadelen.
Waarom in Nederland?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:12 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hue?
Liggen er dan drie personen in één graf? Dus, zeg maar, om het heel bot te zeggen, drie lijken in zo'n kuiltje?.
Lijkt alsof hij je aan het complimenteren was hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
Of mensen die te veel persoonlijke vragen stellen.. Laatst vond ik zo'n stuk karton dat onder te toners zat. Bij het weggooien zei ik tegen een collega (bijna 50) voor de grap 'Misschien iets voor jou voor thuis aan de muur', zegt hij 'Nee, ik hoef hem niet, maar misschien jij'. Ik zeg 'Nee, ik ook niet'.
Begint hij opeens
'Hoezo, wil je geen eigen huis'
'Je wilt toch wel trouwen?'
'Maar ga je niet trouwen dan'
'Heb je een vriend?'
- Nee
HOEZOOOOOOO
'Maar waarom niet dan? Je zou toch echt verwachten van welll'
- Geen reden
En daarna ging hij nog door..
En waarom is het dat wanneer ik zeg dat ik geen vriend heb, mensen er meteen vanuit gaan dat ik er nog nooit een heb gehad? Straal ik het uit of zo? Ik krijg altijd van die dramatische reacties van mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |