quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hallo! Ik ook een fijn weekend gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Ynske het volgende:
Zo'n heerlijk weekend achter de rug. Ik houd van de zon, gezellig met vriendinnen en een leuke date gehad
afvegen danquote:
Oh date Nice!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Ynske het volgende:
Zo'n heerlijk weekend achter de rug. Ik houd van de zon, gezellig met vriendinnen en een leuke date gehad
Helpt datquote:Op zondag 9 maart 2014 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
Morgen tentamen en aan het eind van de week nog 1 en ik loop gigantisch achter met alles.. dus wat heb ik dit weekend gedaan?
Alleen maar motorrijden en bier drinken. Nu voel ik me schuldig.
Ik begin de week op kantoor met vanmiddag een rondje door Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2014 06:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jup. Nieuwe week, nieuwe kansen! Jij?
Te ver weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Iemand hier nog zin om te gaan?
Daar ga ik vanavond al heenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
Same here, te verquote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
en? al aan het werk?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm kom ik op kantoor, ligt de server eruit..
IT bedrijfje gebeld, tot die tijd maar beetje internetten endrinken
een 2e date?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:43 schreef Ynske het volgende:
Dichterbij dan Amsterdam
Maar dan heb ik al een afspraak staan
Nee dat is van de fotoclubquote:
Pathe Unlimited Night.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij draait pas vanaf 20 maart. Hoe doe je dat?
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eind van de maand even rondje mee lopen in Den Haag?
quote:Overwerkte politieagent schiet fotograaf neer
Beter van nietquote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten we wel naast elkaar dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
Is goed hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zitten we wel naast elkaar dan?
Nee joh, mod vergadering tijdens de filmquote:Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Neem je je Eindhovense dame niet mee?
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadjequote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo lunch is ook weer voorbij, nu nog eventjes volhouden tot 6 uurGaat iemand hier nog wat leuks doen vandaag?
Hockeyenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo lunch is ook weer voorbij, nu nog eventjes volhouden tot 6 uurGaat iemand hier nog wat leuks doen vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadje
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadje
Neuh, gewoon niet te laat maken en niet te veel drinkenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:31 schreef Mironda90 het volgende:
[..]een pubquiz op maandag, morgen vrij?
Krijg ik toch nietquote:Op maandag 10 maart 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Geen alcohol door de week Kano. Zo krijg je nooit klimmersfiguur.
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Een fietsblaadje met bier is wel genot ja. Gelukkig heb ik weer een mooi Japan boek.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon niet te laat maken en niet te veel drinken
[..]
Krijg ik toch niet
Zoveel slaap nodig?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.
Dacht dat je vandaag begon?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.
Minimaal 8 uur maar de vraag is of ik direct in slaap kom dus dan maar wat eerder. Morgen zal het anders zijn omdat ik dan waarschijnlijk kapot ben aan het einde van de dag.quote:
Vandaag tekenen, morgen werken.quote:
Idd. Je weet dat ik ook echt lang haar heb hè maar geen hippie of alto ben. Die zin kan bij mij verkeerd overkomenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.
Leuk hoor! De eerste dag kom je meestal wel door. Het lijkt mij de eerste tijd wel weer zwaar om toch weer zo'n tijd te werken. Al ben je dat natuurlijk wel gewend van de vorige 12 jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 13:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Minimaal 8 uur maar de vraag is of ik direct in slaap kom dus dan maar wat eerder. Morgen zal het anders zijn omdat ik dan waarschijnlijk kapot ben aan het einde van de dag.
[..]
Vandaag tekenen, morgen werken.
Al langharige zijn hippie'squote:Op maandag 10 maart 2014 13:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Je weet dat ik ook echt lang haar heb hè maar geen hippie of alto ben. Die zin kan bij mij verkeerd overkomen
Kill it with fire!quote:
Wat FOT! allemaal niet met een mens kan doen. Want ik ben nog steeds blij voor jouquote:Op maandag 10 maart 2014 13:46 schreef Wiebeldak het volgende:
En het allerleukste komt straks als ik terug ben en het contract heb ondertekend. het @%^^@$&$&$% UWV vaarwel zeggen. Stelletje bloedzuigers.
Ja, in 2013quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
Gelukkig liggen de winterbanden nog onder de wagen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
30!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het schijnt wel echt kouder te worden van het weekend graad of 10. Ik wil gewoon 20 graden zon...
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik overweeg om mijn spullen te pakken en naar huis te gaan
Veel te warm. Gewoon lekker -10 en sneeuw.quote:
Of dat. En een strakblauwe lucht met een zonnetje.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Veel te warm. Gewoon lekker -10 en sneeuw.
Nicequote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroeg![]()
En shoarma eten. Of kapsolon. In ieder geveel iets uit de schijf van 5
veel vet vrij van vitaminen
als het kan zou ik het doenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik overweeg om mijn spullen te pakken en naar huis te gaan
hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroeg![]()
En shoarma eten. Of kapsolon. In ieder geveel iets uit de schijf van 5
veel vet vrij van vitaminen
ik ga ook gewoon wat koken , al krijg ik spontaan zin om te BBQ-enquote:Op maandag 10 maart 2014 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga denk ik zo lekker naar huis, dan ff in huis wat rommelen, dan de tuin in en dan gewoon koken
Dat is toevallig die vraag heb ik net neergelegd bij mijn leidinggevende .. Leek mij wel een keer fijn op woensdag vrijquote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Of woensdag de hele dag vrij. Dat is de andere optie.
Lekker taco'squote:Op maandag 10 maart 2014 15:08 schreef Ynske het volgende:
BBQ, hmm lekker, alleen voor mezelf alleen doe ik dat nooit.
ik ga vandaag Taco's eten bij mn mams
Ga lekker naar ONZquote:
dat is koken overallquote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga lekker naar ONZ![]()
Ik vind BBQ'n altijd te veel werkEn ik vind er ook niet echt een speciale smaak aanzitten ofzo. Als ik honger heb wil ik gewoon kunnen eten en niet nog tijden moeten wachten.
Daarom gewoon laten koken.quote:
Daar voel ik me niet thuis.quote:
Ik vind het vooral erg gezellig.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga lekker naar ONZ![]()
Ik vind BBQ'n altijd te veel werkEn ik vind er ook niet echt een speciale smaak aanzitten ofzo. Als ik honger heb wil ik gewoon kunnen eten en niet nog tijden moeten wachten.
Hoelaat aanschuiven?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg gezellig.
Wij zijn van de vriendengroep de enige met een tuin. Kroegbazin sms'jes met hints dat het toch wel erg lekker weer om te bbqen is enzo. Lol
Vind ik wel ja. Ik vind het niet erg om voor meerdere personen te koken, maar voor 1 persoon is gewoon suf.quote:
dus vanavond een BBQ bij jou met een grote groep mensen?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij zijn van de vriendengroep de enige met een tuin. Kroegbazin sms'jes met hints dat het toch wel erg lekker weer om te bbqen is enzo. Lol
Dat ja, en als ik t klaar heb voor mezelf, heb ik geen honger meerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Ik vind het niet erg om voor meerdere personen te koken, maar voor 1 persoon is gewoon suf.
Als het niet zo ongezond en duur was zou ik elke dag lasagne of bami uit pak eten.
Ja, okay, met een groep is het wel gezellig om zo af en toe te doen. Ik heb collega's die elke dag BBQ'en met het goede weer en dat vind ik dan toch weer wat te gek.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Maak altijd wel voor meerdere dagen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat ja, en als ik t klaar heb voor mezelf, heb ik geen honger meer
Nee hoor, die laat ik thuisquote:
Grote groep ook weer niet hoor. Anders dan op een verjaardag zeg maarquote:Op maandag 10 maart 2014 15:20 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
dus vanavond een BBQ bij jou met een grote groep mensen?gezellig!
Iedere dag moet ik dan ook weer niet aan denken.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, okay, met een groep is het wel gezellig om zo af en toe te doen. Ik heb collega's die elke dag BBQ'en met het goede weer en dat vind ik dan toch weer wat te gek.
Haha, eerst maar een keer meeten okayquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wat FOT! allemaal niet met een mens kan doen. Want ik ben nog steeds blij voor jou
Inb4 Susterenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Alles is nu officieel geregeld. Ik ben zelfs niet de enige die is aangenomen. Er is nog iemand aangenomen die ook morgen begint. Ze hebben zelfs een hele fotografie kamer zag ik net om product foto's te maken etc.
Haha daar hadden ze al een heel leuk chinees dametje voor zittenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inb4 Susteren
Zou wel leuk zijn toch, als jij dat kan doen? Of zie je dat niet zitten?
Misschien is ze wel benieuwd naar je 300 mm met grote diafragmaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha daar hadden ze al een heel leuk chinees dametje voor zitten
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien is ze wel benieuwd naar je 300 mm met grote diafragma
Vanuit UWV wordt het vinden van betaalde arbeid beschouwd als een soort broodroof. Als iedereen zo begint te doen kunnen ze de tent over een jaar wel sluitenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:48 schreef Wiebeldak het volgende:
En mede hierdoor heb ik een hekel aan het UWV en Werk.nl
Ik wil aangeven dat ik voorzien ben van werk. Ik log in met de juiste naam en het juiste ww en wat krijg ik te zien.
[ afbeelding ]
Vanavond naar de volkskeuken. Altijd gezellig en lekker.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Had nergens last van hoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef Timmos het volgende:
Naar fitness gaan in tanktop en vestje, terug naar huis in mist en wind.. Die aan het BBQ'en zijn, veel plezier
Gelukkig viel het voorjaar deels in het weekendquote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef DonJames het volgende:
Hmm, het is hier inmiddels weer bewolkt![]()
Hoe moet je dan motoren op de foto zetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
Zit eraan te denken om al m'n fotospul te verpatsen. Wie praat dit belachelijke idee even uit m'n kop?
Wat een achterlijk idee, schoot je Canon? Anders verpatsen die handel en overstappen, dat is wel een strak plan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:14 schreef Isdatzo het volgende:
Zit eraan te denken om al m'n fotospul te verpatsen. Wie praat dit belachelijke idee even uit m'n kop?
Al tijden niet meer gedaan.. ik word tegenwoordig zelf op de foto gezet. Bevalt ook prima.. zal er zo nog eens een paar plaatsenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe moet je dan motoren op de foto zetten?
5d2 die al bijna 2 jaar stof staat te happen is beetje zonde hè.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat een achterlijk idee, schoot je Canon? Anders verpatsen die handel en overstappen, dat is wel een strak plan.
Geflitst?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
ik word tegenwoordig zelf op de foto gezet. Bevalt ook prima..
Ik zag afgelopen weekend opvallend veel motorrijders met een helmcamera rijden. Helaas ben ik zelf enigszins onvrijwillig opgehouden met motorrijden (komt weinig van als je óf draaierig bent óf knallende koppijn hebt), maar onboard beelden maken had me prachtig gelekenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gedaan.. ik word tegenwoordig zelf op de foto gezet. Bevalt ook prima.. zal er zo nog eens een paar plaatsen.
Da's niet zonde, da's bijna misdaadquote:5d2 die al bijna 2 jaar stof staat te happen is beetje zonde hè.
Een 5d hebben is nooit zonde, alleen al het feit dat je Canon support met je aankoop is al nice!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Al tijden niet meer gedaan.. ik word tegenwoordig zelf op de foto gezet. Bevalt ook prima.. zal er zo nog eens een paar plaatsen.
Enige foto's die ik nog maak is als ik weer eens op übervette vakantie ga.
[..]
5d2 die al bijna 2 jaar stof staat te happen is beetje zonde hè.
Oeh, vervelend.. kan me niet voorstellen wat ik zou doen als ik ermee moest stoppen. Motorrijden en -racen zijn één van de weinige dingen waar ik echt voor leef. Vind het al extreem klote dat mijn brakke knieën de pret nu al enigszins bederven.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen weekend opvallend veel motorrijders met een helmcamera rijden. Helaas ben ik zelf enigszins onvrijwillig opgehouden met motorrijden (komt weinig van als je óf draaierig bent óf knallende koppijn hebt),
Ja, qua geluid zijn één- en tweecilinders toch ongeëvenaardquote:maar onboard beelden maken had me prachtig geleken
en voor het betere tweecilindergedreun een paar microfoontjes bij de uitlaten plakken
Ik bekenquote:[..]
Da's niet zonde, da's bijna misdaad
Wat ben jij een triest figuur ook zeg. Ga lekker spelen op het circuit of in de kuil ipv dit soort dingenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Die palen weet ik wel te staan.
Laseren doen ze me ook niet want ik stop niet en op kenteken uitschrijven wordt lastig als ik de helft afplak met tape.
Succes vandaagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 06:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is even andere koek. Ik hoop dat ik mij zo niet dood rij op de fiets terwijl ik al fietsend in slaap val.
wees blij dat het licht is! Succes!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 06:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is even andere koek. Ik hoop dat ik mij zo niet dood rij op de fiets terwijl ik al fietsend in slaap val.
Tof!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag naar het gemeentehuis, de kleine erkennen.
Het komt allemaal steeds dichterbij
Moet dat al voor de kleine geboren is dan? Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag naar het gemeentehuis, de kleine erkennen.
Het komt allemaal steeds dichterbij
Ik denk dat er een verschil zit tussen aanmelden (heet dat zo?) en erkennen. Met erkennen laat je blijken dat het jouw kind is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet dat al voor de kleine geboren is dan? Dat wist ik helemaal nietveel succes\ plezier.
Oke tof ik dacht altijd dat erkennen en aangeven in een keer gingquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
We hebben een geregistreerd partnerschap, wel een soort huwelijk.
Maar toch moet ik de kleine erkennen.
Tevens krijgt ze vandaag ook mijn achternaam (1 klein krabbeltje maar voor nodig)
Zo zijn we straks een echt gezinnetje
En als de kleine straks geboren is moet je hem/haar inderdaad aangeven bij het gemeentehuis
Voor erkennen heb je ook de handtekening van de partner nodig en ik denk niet dat die daar na het bevallen direct zin in heeftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof ik dacht altijd dat erkennen en aangeven in een keer gingweer wat geleerd ^^
Kan zijn dat die al eerder gezet is tochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor erkennen heb je ook de handtekening van de partner nodig en ik denk niet dat die daar na het bevallen direct zin in heeft
Bij officiele documenten mag dat volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan zijn dat die al eerder gezet is toch
Ja maakt ook allemaal niet uit. Flip had het al verhelderd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij officiele documenten mag dat volgens mij niet
Pics or it didn't happened.quote:
quote:
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:59 schreef Ynske het volgende:
veel wakker gelegen, last van mn been na een rare actie bij t hockeyen
Remmen en draaien tegelijkquote:
Hockeyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:59 schreef Ynske het volgende:
Ah ja, lekker.. Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Ynske het volgende:
als ik m nu gebogen heb is t goed, en gestrekt ook, maar dr tussenin ga ik door de grond
Tijd voor een röntgenfoto denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Remmen en draaien tegelijk
en aangezien hij al wat gevoelig aanvoelde is t net teveel
als ik m nu gebogen heb is t goed, en gestrekt ook, maar dr tussenin ga ik door de grond
Is het daar zo ergquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mag er niet om lachen maar wat ik hou ik van zwarte humor.
Belt er een monteur op uit Nigeria (1tje van ons), hij had ff tijd om te bellen en moest nog wat overleggen. Zegt ie: man, je wilt niet geloven wat een luie donders het hier zijn. Ze liggen gewoon langs de weg te slapen! En niet 1 of 2, nee, ik heb er al een stuk of 10 gezien! En gewoon niet bewegen! Gister lagen ze er ook al zo bij!
Voegt hij er aan toe. Al zal wakker worden wel moeilijk zijn als je neergeschoten bent
Ja, blijkbaarquote:
Neuhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tijd voor een röntgenfoto denk ik zo.
In Manila liepen de supermarktbewakertjes met M14s en shotguns, iedereen door een scanpoortje en tassen checken als je ergens naar binnen wil. Behalve blanken die mogen gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maar nu zit hij weer op de projectlokatie en daar staan "gewoon" gewapende mensen als beveiliging dus nu issie veilig.
Mijn vader is in Pakistan ook wel eens begeleid door een gewapend convooi. De auto voorop was een jeep met een machinegeweer en mensen in kogelwerende vesten/helmen en de hele mikmak. In zijn auto zaten ook gewapende mensen. Gewoon vanaf het vliegveld naar de fabriek toe.
Brr lijkt me niks. *bangeschijtert alert*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Maar nu zit hij weer op de projectlokatie en daar staan "gewoon" gewapende mensen als beveiliging dus nu issie veilig.
Mijn vader is in Pakistan ook wel eens begeleid door een gewapend convooi. De auto voorop was een jeep met een machinegeweer en mensen in kogelwerende vesten/helmen en de hele mikmak. In zijn auto zaten ook gewapende mensen. Gewoon vanaf het vliegveld naar de fabriek toe.
In Nigeria vergelijkbaars meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Herkenbaar. Ook al paar keer meegemaakt. Best een aparte ervaring ook om een 5 sterren hotel als gast binnen te lopen en een mix tussen opperbeleefd,vriendelijk en uiterst waakzaam tegen te komen terwijl je tassen door een mobiel rontgending moeten en de auto binnenstebuiten gekeerd wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ex en ik zaten 10 minuten na de bevalling aan de koffiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor erkennen heb je ook de handtekening van de partner nodig en ik denk niet dat die daar na het bevallen direct zin in heeft
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex en ik zaten 10 minuten na de bevalling aan de koffie
komt vast goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:49 schreef xuryah het volgende:
Eind van de middag sollicitatiegesprek! Ik hoop echt zoooooooo erg dat dit iets wordt!!
Bij Pathe! Lijkt me super leuk want ze hebben ook een café enzo waar je dan ook kan werkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:52 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
komt vast goedWat voor sollicitatie is het?
succes!
Mooi, ben ik niet de enige.quote:
Doe ik óók.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur ook zeg. Ga lekker spelen op het circuit
Haha gast, maak je niet zo drukquote:of in de kuil ipv dit soort dingen
Nu weet ik dat je te achterlijk bent om je er wat van aan te trekken en met eenoid reageert en vind dat het allemaal wel meevalt. En dat is nog wel het meest sneue.
[modbreak]
de laatste verwensing die hier stond is niet nodig en gewenste hier![]()
klinkt erg leukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij Pathe! Lijkt me super leuk want ze hebben ook een café enzo waar je dan ook kan werken
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe ik óók.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind april mag ik weer.
[..]
Haha gast, maak je niet zo druk. Je was er niet bij dus hoe kan je me dan veroordelen.. ik doe misschien wel lomp maar ik breng niemand behalve mezelf in gevaar.
Dus inderdaad, valt prima mee.
Ja lijkt mij ook een hele leuke werkgever! Mijn nicht werkt daar en heb via haar een open sollicitatie gestuurd naar haar baas. Dus geen idee wat ze me te bieden hebben, maar alle beetjes helpen! Mijn nicht zegt wel dat ik er minimaal 18 uur kan werken waarschijnlijk. En je krijgt leuke bonussen en idd "gratis" filmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
klinkt erg leuk, pathe lijkt me een leuke werkgever (kun je ook meteen gratis naar de film
) , is het fulltime?
Ik rij niet op m'n achterwiel door de bebouwde kom, om vervolgens te claimen niemand in gevaar te brengen behalve mezelfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij, vrees ik.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook een hele leuke werkgever! Mijn nicht werkt daar en heb via haar een open sollicitatie gestuurd naar haar baas. Dus geen idee wat ze me te bieden hebben, maar alle beetjes helpen! Mijn nicht zegt wel dat ik er minimaal 18 uur kan werken waarschijnlijk. En je krijgt leuke bonussen en idd "gratis" filmmaar ik had toch al een pathe unlimited pas :p oke das dan niet gratis maar van pathe krijg je dan een moviecard en daar moet je wel IETS van betalen. Geloof 5 euro.
Kon prima, en bebouwde kom is toch een arbitrair onderscheid en zegt weinig over gevaarzetting. Waterlinieweg in Utrecht is ook bebouwde kom. FlightForum in Eindhoven / Veldhoven ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik rij niet op m'n achterwiel door de bebouwde kom, om vervolgens te claimen niemand in gevaar te brengen behalve mezelf![]()
Ik houd ook van jou schatquote:Je rijdt een keer een kind doodHopelijk heb je voor die tijd jezelf tegen een boom geparkeerd.
Kom vechten dan, mafkees.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon prima, en bebouwde kom is toch een arbitrair onderscheid en zegt weinig over gevaarzetting. Waterlinieweg in Utrecht is ook bebouwde kom. FlightForum in Eindhoven / Veldhoven ook.
Levensgevaarlijk, ik zeg 't je!
[..]
Ik houd ook van jou schat.
Ik hoop het! Geen idee :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]hoor je dan ook meteen iets vanmiddag? (dat zou wel fijn zijn)
Ok neem je negers mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
Vechten.
15u bij fietsenstalling Minnaertgebouw UU gr gr.
Ja daar zeg je wat flightforum. Waar ik me van het weekend weer de tyfus ben geschrokken door een idioot die het nodig vond rechts in te halen niet op te letten zich tussen mij en mijn voorganger moest inwerken waardoor ik weer bijna iemand achterop had zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kon prima, en bebouwde kom is toch een arbitrair onderscheid en zegt weinig over gevaarzetting. Waterlinieweg in Utrecht is ook bebouwde kom. FlightForum in Eindhoven / Veldhoven ook.
Levensgevaarlijk, ik zeg 't je!
[..]
Ik houd ook van jou schat.
Mijn been is blauw en paarsig van fitness gisterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:59 schreef Ynske het volgende:
Heb ik net opquote:
blauw paarsig??? Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn been is blauw en paarsig van fitness gister, maar hoort erbij blijkbaar
..
[..]
Heb ik net op.. Scrambled dan, met cayennepeper, 2 beschuitjes kalkoenfilet en een glas amandelmelk
Tsss je wéét toch dat het FF het officieuze motorcircuit-Eindhoven is. Moet je wel opletten en ruimte maken hèquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wat flightforum. Waar ik me van het weekend weer de tyfus ben geschrokken door een idioot die het nodig vond rechts in te halen niet op te letten zich tussen mij en mijn voorganger moest inwerken waardoor ik weer bijna iemand achterop had zitten.
Er is een reden dat motorrijders een slechte naam hebben en dat zijn niet alleen de hells angels schuldig aan.
Deadliftenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:19 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
blauw paarsig??? Wat heb je gedaan?
Ik ben er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
Vechten.
15u bij fietsenstalling Minnaertgebouw UU gr gr.
spierpijn? Wat moet je er doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Pauze!! Echt afzien. En morgen heb ik waarschijnlijk spierpijn. Wel een erg leuk bedrijf met zeer leuke collegas.
heeerlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker met woefsel naar het park.
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:10 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heeerlijkIk heb mijn vrije dag morgen gekregen dus hoop dat ik dan ook van het weer kan genieten
Supermotard, bestaat dat nog? Was erg populair in de fast&furious-tijd. Net zo fout, m.i.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
Nog wat lenteplaatjes dan van afgelopen weekend dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Onderbelichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er met de eerste poging al vanaf flikkerenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Nee maar vooraf even contact gezochtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef Tokus het volgende:
he Uncle, ik zag net je foto's van DJVT op de frontpage hier. Was je met het voorprogramma mee, dat je daar op het podium stond?
Lasagne van courgettequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:51 schreef Mironda90 het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken ?!
En als jij een wasknijper op je neus doet ga je nog harder piepen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Isdatzo, als je een wasknijper tussen je spaken doet, maakt ie nog meer herrie...
Oh, that sucks.. niet goed op slot gezet? Altijd irritant, mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven!quote:
Wat kut!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja stond op Utrecht CS.. was te verwachten maar had ff weinig keuze. Was toch een crappy ding, alleen moet nu weer op zoek naar een andere. Dat is nog het ergste.
Eerste in Utrecht die gejat wordt, in 3 jaar. Geen slechte score.
Vanaf t station naar links lopen richting die paardeveld parkeergarage, iets verder naar rechts, dan aan de linkerkant zit een goedkope fietsenmakerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja stond op Utrecht CS.. was te verwachten maar had ff weinig keuze. Was toch een crappy ding, alleen moet nu weer op zoek naar een andere. Dat is nog het ergste.
Haha lekker voor je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja of ik koop er 1 van een zwerver voor een tientjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vanaf t station naar links lopen richting die paardeveld parkeergarage, iets verder naar rechts, dan aan de linkerkant zit een goedkope fietsenmaker
Zit nu in de trein om de KTM bij m'n ouders op te halen, ff extreem gummen ermee en dan ben ik die hele fiets alweer vergeten.quote:
Dat zou ik nou net met die fiets van een tientje doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit nu in de trein om de KTM bij m'n ouders op te halen, ff extreem gummen ermee en dan ben ik die hele fiets alweer vergeten.
Oke :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Nee geen lasagneHeb pas een lasagne van spinazie/zalm gegeten dus graag wat anders
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke :p
Couscous salade met munt en citroen en kip?
Klinkt ook erg goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Timmos het volgende:
Spinazie met kipfilets.. Heel misschien een beetje rijst erbij maar gisteren al teveel carbs gehad naar mijn zin..
PICSquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:30 schreef Puala het volgende:
Morgen half 2 een afspraak bij de kapster, spannend
Wat heb je daar precies mee gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:28 schreef xuryah het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga eten.
Heb nog kipfilet en spinazie. Maar heb ik gister ook al gegeten..
Ik had gister een kiprollade gemaakt gevuld met spinazie en een zelfgemaakte tomatentapenade :p was erg lekker!quote:
triest.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:01 schreef Susteren het volgende:
Verdomme wat triest, hebben 3 jongens waarvan ik dacht dat ik ze vrienden kon noemen zo'n zielige jongen in elkaar geslagen. Gewoon omdat die jongen met een ex van een praatte. Toppunt van zieligheid dit, 3 op 1 jongen. Gaan ze me het ook nog trots vertellen, kotsen.
Kabeljauw staat morgen op het menu.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:21 schreef Mironda90 het volgende:
k ga zo boodschappen doen en dan kijk ik wat ik eetHet wordt of vis of iets met kip want daar heb ik trek in
Misschien doe ik een visje uit de oven met rijst erbij
Neuh, dan heb je geen mazzel, dan ben je gewoon goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben totaal naar de klootzak. Nu heb ik een 8 gangen menu nodig.
Maar eerst eens onder een warme douche.
O en ik heb nog gevraagd hoeveel mensen er ongeveer gesolliciteerd hadden op die functie: Ruim 200Dan heb ik dus echt mazzel.
Het blijft op een of andere manier een beetje als een soort dreigement klinkenquote:
Doet eens even snel doe foto weg... doet me denken aan mijn dagelijkse bezigheden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor er gekookt word eerst even eetlust kweken
is het je bevallen ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
O en ik heb nog gevraagd hoeveel mensen er ongeveer gesolliciteerd hadden op die functie: Ruim 200Dan heb ik dus echt mazzel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kijk hooguit 1 dag vooruit met eten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Morgen aardappelen, sperziebonen en een bal gehakt, donderdag, nasi, vrijdag boerenkool met runderlappen, zaterdag taco's, zondag geen idee eet ik bij mijn moeder, maandag aardappel anders.en dan moet ik weer een nieuw lijstje maken ^^
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het blijft op een of andere manier een beetje als een soort dreigement klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |