quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hallo! Ik ook een fijn weekend gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Ynske het volgende:
Zo'n heerlijk weekend achter de rug. Ik houd van de zon, gezellig met vriendinnen en een leuke date gehad
afvegen danquote:
Oh date Nice!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Ynske het volgende:
Zo'n heerlijk weekend achter de rug. Ik houd van de zon, gezellig met vriendinnen en een leuke date gehad
Helpt datquote:Op zondag 9 maart 2014 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
Morgen tentamen en aan het eind van de week nog 1 en ik loop gigantisch achter met alles.. dus wat heb ik dit weekend gedaan?
Alleen maar motorrijden en bier drinken. Nu voel ik me schuldig.
Ik begin de week op kantoor met vanmiddag een rondje door Nederlandquote:Op maandag 10 maart 2014 06:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jup. Nieuwe week, nieuwe kansen! Jij?
Te ver weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Iemand hier nog zin om te gaan?
Daar ga ik vanavond al heenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
Same here, te verquote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
en? al aan het werk?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
hmm kom ik op kantoor, ligt de server eruit..
IT bedrijfje gebeld, tot die tijd maar beetje internetten endrinken
een 2e date?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:43 schreef Ynske het volgende:
Dichterbij dan Amsterdam
Maar dan heb ik al een afspraak staan
Nee dat is van de fotoclubquote:
Pathe Unlimited Night.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij draait pas vanaf 20 maart. Hoe doe je dat?
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eind van de maand even rondje mee lopen in Den Haag?
quote:Overwerkte politieagent schiet fotograaf neer
Beter van nietquote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten we wel naast elkaar dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
Is goed hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zitten we wel naast elkaar dan?
Nee joh, mod vergadering tijdens de filmquote:Op maandag 10 maart 2014 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Neem je je Eindhovense dame niet mee?
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadjequote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo lunch is ook weer voorbij, nu nog eventjes volhouden tot 6 uurGaat iemand hier nog wat leuks doen vandaag?
Hockeyenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo lunch is ook weer voorbij, nu nog eventjes volhouden tot 6 uurGaat iemand hier nog wat leuks doen vandaag?
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadje
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanavond pubquiz in A'dam en nog ff ergens eten daarvoor. En dan tot half 8 wachten met speciaalbier en een fietsblaadje
Neuh, gewoon niet te laat maken en niet te veel drinkenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:31 schreef Mironda90 het volgende:
[..]een pubquiz op maandag, morgen vrij?
Krijg ik toch nietquote:Op maandag 10 maart 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Geen alcohol door de week Kano. Zo krijg je nooit klimmersfiguur.
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:25 schreef Mironda90 het volgende:
Een fietsblaadje met bier is wel genot ja. Gelukkig heb ik weer een mooi Japan boek.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon niet te laat maken en niet te veel drinken
[..]
Krijg ik toch niet
Zoveel slaap nodig?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.
Dacht dat je vandaag begon?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja, een contract tekenen en dan vanavond om 8 uur naar bed omdat ik anders morgen ochtend een heel groot probleem heb. Al ben ik het gehele weekend ook al erg vroeg opgestaan om mijn werk ritme terug te krijgen.
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.
Minimaal 8 uur maar de vraag is of ik direct in slaap kom dus dan maar wat eerder. Morgen zal het anders zijn omdat ik dan waarschijnlijk kapot ben aan het einde van de dag.quote:
Vandaag tekenen, morgen werken.quote:
Idd. Je weet dat ik ook echt lang haar heb hè maar geen hippie of alto ben. Die zin kan bij mij verkeerd overkomenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je normaal als langharige uitkeringstrekker om 10 uur uitje bed komt omdat je toch niets hoeft te doen is het wel verstandig om weer in een ritme te komen waar je er om 7 uur uit komt ipv 10 uur.
Leuk hoor! De eerste dag kom je meestal wel door. Het lijkt mij de eerste tijd wel weer zwaar om toch weer zo'n tijd te werken. Al ben je dat natuurlijk wel gewend van de vorige 12 jaarquote:Op maandag 10 maart 2014 13:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Minimaal 8 uur maar de vraag is of ik direct in slaap kom dus dan maar wat eerder. Morgen zal het anders zijn omdat ik dan waarschijnlijk kapot ben aan het einde van de dag.
[..]
Vandaag tekenen, morgen werken.
Al langharige zijn hippie'squote:Op maandag 10 maart 2014 13:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Je weet dat ik ook echt lang haar heb hè maar geen hippie of alto ben. Die zin kan bij mij verkeerd overkomen
Kill it with fire!quote:
Wat FOT! allemaal niet met een mens kan doen. Want ik ben nog steeds blij voor jouquote:Op maandag 10 maart 2014 13:46 schreef Wiebeldak het volgende:
En het allerleukste komt straks als ik terug ben en het contract heb ondertekend. het @%^^@$&$&$% UWV vaarwel zeggen. Stelletje bloedzuigers.
Ja, in 2013quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)kans-op-sneeuw.dhtml
Gelukkig liggen de winterbanden nog onder de wagen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
30!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het schijnt wel echt kouder te worden van het weekend graad of 10. Ik wil gewoon 20 graden zon...
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik overweeg om mijn spullen te pakken en naar huis te gaan
Veel te warm. Gewoon lekker -10 en sneeuw.quote:
Of dat. En een strakblauwe lucht met een zonnetje.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Veel te warm. Gewoon lekker -10 en sneeuw.
Nicequote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroeg![]()
En shoarma eten. Of kapsolon. In ieder geveel iets uit de schijf van 5
veel vet vrij van vitaminen
als het kan zou ik het doenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik overweeg om mijn spullen te pakken en naar huis te gaan
hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog effe een uurtje FOK!ken en dan naar de kroeg![]()
En shoarma eten. Of kapsolon. In ieder geveel iets uit de schijf van 5
veel vet vrij van vitaminen
ik ga ook gewoon wat koken , al krijg ik spontaan zin om te BBQ-enquote:Op maandag 10 maart 2014 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ga denk ik zo lekker naar huis, dan ff in huis wat rommelen, dan de tuin in en dan gewoon koken
Dat is toevallig die vraag heb ik net neergelegd bij mijn leidinggevende .. Leek mij wel een keer fijn op woensdag vrijquote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Of woensdag de hele dag vrij. Dat is de andere optie.
Lekker taco'squote:Op maandag 10 maart 2014 15:08 schreef Ynske het volgende:
BBQ, hmm lekker, alleen voor mezelf alleen doe ik dat nooit.
ik ga vandaag Taco's eten bij mn mams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |