Als je achtien wordt ben je meerderjarig niet volwassenquote:
Jaja, aan subtiliteit ontbreekt niksquote:
Hoiquote:
Nouquote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wel heel toevallig dat het ZONnig is op een ZONdag hihihi
Zo blijktquote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, aan subtiliteit ontbreekt niks
[..]
Hoi
Ik zal je aan het handje nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trouwens, jij kent Leiden he, dus jij bent ook mijn gids de 29ste.
Ik ben altijd lief en heb geen tering joh.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Stelletje autistische tering homo`s.
Ga eens lief doen op deze zonnige dag
Jij zit gewoon in een darkroomquote:
Het zonnetje scheen ook toen God de 7de dag maakte. vandaar zondagquote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wel heel toevallig dat het ZONnig is op een ZONdag hihihi
Jij bent toch ook volwassen!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je achtien wordt ben je meerderjarig niet volwassen
dan zou ik nu ook volwassen moeten zijn
Handje? Jij bent mijn hondje dus je gaat aan een riem.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal je aan het handje nemen.
[..]
Ik ben altijd lief en heb geen tering joh.
Wowquote:Op zondag 9 maart 2014 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zonnetje scheen ook toen God de 7de dag maakte. vandaar zondag
En anders?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En haal die 12-jarige uit de OP
Jaden Smithquote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Rezania het volgende:
Is dat Bieber in de OP of de albino versie van Jaden Smith?
Whehehehequote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slecht zijn in leeftijd inschattenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij is 20, maar achquote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slecht zijn in leeftijd inschatten
Die knul is minstens 15.
20 alweer.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slecht zijn in leeftijd inschatten
Die knul is minstens 15.
Wat een herrie zeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/elen_project/03-v-gina-ar2rick-rus
quote:
Een hond mag niet leiden tenzij het een blindengeleidehond is.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handje? Jij bent mijn hondje dus je gaat aan een riem.
Iemand heeft zeker niets beters te doenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Whaha ik heb een note gekregen omdat ik jullie autistische teringhomo`s heb genoemd![]()
En jij bent een blindengeleidehondquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hond mag niet leiden tenzij het een blindengeleidehond is.
en terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Whaha ik heb een note gekregen omdat ik jullie autistische teringhomo`s heb genoemd![]()
serieus?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben helemaal geen teringhomo!!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent dus blind, weer een gebrek dat ik moet fixen.quote:
Nee was maar grapje hoor. maar ik dacht er net wel aan, zou best kunennquote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand heeft zeker niets beters te doen
Heb je maar te accepteren als je wil dat ik je vriendje word.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dus blind, weer een gebrek dat ik moet fixen.
Zou wel heel overdreven zijn geweest imhoquote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was maar grapje hoor. maar ik dacht er net wel aan, zou best kunenn
Niet weten dat het mijn doel is om ogen te gaan kweken uit stamcellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je maar te accepteren als je wil dat ik je vriendje word.
Waarom zou hij dat willenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat het mijn doel is om ogen te gaan kweken uit stamcellen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een lichaamsdeel kwijt raak, wil je dat dan kweken voor mij?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.
Of een pop
Ja, het was hier fantastischquote:
zat laatst die south park aflevering te kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.
Of een pop
Dat doe je goedquote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was super! Hele middag bier en terrasjes
Als ik het kan misschien.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik ooit een lichaamsdeel kwijt raak, wil je dat dan kweken voor mij?
Er is een aflevering over?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat laatst die south park aflevering te kijken![]()
Kringverjaardag.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dag oppernicht, hoe was jouw dagje?
Omdat ze 1 cent afschrijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
wrm moet ik mijn cc gegevens invullen als ik spotify premium wil uitproberen
ja, dan zuigen ze de stamcellen uit foetussenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik het kan misschien.
[..]
Er is een aflevering over?
Ze hopen vast dat je vergeet op te zeggen als het niet bevaltquote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
wrm moet ik mijn cc gegevens invullen als ik spotify premium wil uitproberen
Geen creditcard hebbenquote:
Ik heb er ook geenquote:
Doen ze niet meer tegenwoordig. Nou ja, mag niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, dan zuigen ze de stamcellen uit foetussen
Hoe kom je dan aan stamcellen?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze niet meer tegenwoordig. Nou ja, mag niet meer.
handig toch, in hotels voor online betalingen en dingen zoals spotify en netflixquote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat moet ik met een creditcard dan
Volwassenen hebben ze ook, maar dan inactief. Actief krijgen is nog een probleem.quote:
Oh oh, die.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
maar in die aflevering braken ze de nek van de foetus en zogen ze het letterlijk uit de foetus
Volgens mij komt het in de realiteit uit navelstrengenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
maar in die aflevering braken ze de nek van de foetus en zogen ze het letterlijk uit de foetus
Waarom dan niet gewoon een debit cardquote:
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotifyquote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
handig toch, in hotels voor online betalingen en dingen zoals spotify en netflix
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcardquote:Op zondag 9 maart 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotify
en online betalingen doe ik met ideal
Nog nooit nodig gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcard
Ah okayquote:Op zondag 9 maart 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotify
en online betalingen doe ik met ideal
Als je in het buitenland vliegtickets boekt welquote:
ik reis nooit en anders doet mijn moeder datquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcard
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Met een CC kan je dus snel een hotel boeken? Hmmm.
ALLES wat jij met een CC kan kan ik met een debit cardquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in het buitenland vliegtickets boekt wel
Ik welquote:
Weet ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
ALLES wat jij met een CC kan kan ik met een debit card
Soms kan het ook met iDeal, heb ik ook gedaan voor Japan. Maar voor Stockholm had ik wel CC nodig, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Met een CC kan je dus snel een hotel boeken? Hmmm.
Nein.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Stuart het volgende:
Maar ik weet eigenlijk niet of ze wel debit cards in NL hebben
Dan is een creditcard wel handig inderdaadquote:
ga eens weg dan, klein kindquote:
Ik ben morgen twaalfquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga eens weg dan, klein kind
Komt er al wit spul uit je piemol, dan mag je meepratenquote:
Spannend verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soms kan het ook met iDeal, heb ik ook gedaan voor Japan. Maar voor Stockholm had ik wel CC nodig, ja.
Maar er zijn wel bepaalde eisen aan verbonden.
Ik elke werkdag ook 6.15 of 6.30amquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar bed, moet er morgen om kwart over 6 uit.
Oh dearquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Very bad, maar geen zin om op in te gaan, daar?
Ja voorvochtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt er al wit spul uit je piemol, dan mag je meepraten
Bahquote:
Schoolleven is zwaarquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik elke werkdag ook 6.15 of 6.30am
Het is krankzinnig vroeg nog man
Jij kan nu al slapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar bed, moet er morgen om kwart over 6 uit.
^_^quote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef voor jou niet legaal te zijn hoop ik
hebben jullie al gesekst? ;squote:
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.quote:
Aankomende zaterdag pas.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi zonnestraal in mijn leven. Wat straalde je vandaag weer bovengemiddeld mooi.
Wat nou weer?quote:
Ik wil geen derde wiel zijn, sorry. :Squote:
SPannend. Gedetailleerd verslag in m`n pmbox gaarnequote:
Oepsquote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
HappyWaag het niet om Rez in z'n poepertje te nemen, anders
Geen zorgen, jij bent de week daarna aan de beurt.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
Ach, als hij met een chick neukt, kunnen we neuken.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou weer?
[..]
Ik wil geen derde wiel zijn, sorry. :S
Geen idee, ik wil gewoon jouw aandacht.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij bent de week daarna aan de beurt.
Anders lijkt het net alsof jij een frikandel door een gang gooit als het je beurt is, zo groot is Happy.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
Waarom ga je niet mee?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPannend. Gedetailleerd verslag in m`n pmbox gaarne
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders lijkt het net alsof jij een frikandel door een gang gooit als het je beurt is, zo groot is Happy.
We regelen wel een opblaaspop voor hem.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, als hij met een chick neukt, kunnen we neuken.
Ik wil de dag erna nog normaal kunnen lopen.quote:
MAAR IK HEB HET NODIG, mijn DROOM IS OM NOOIT TE HOEVEN WERKEN J!!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe lief of ik stop met alimentatie betalen
Kom hier dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil gewoon jouw aandacht.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MAAR IK HEB HET NODIG, mijn DROOM IS OM NOOIT TE HOEVEN WERKEN J!!
Hoeft niet. Hij heeft nu al veel meer chicks geregeld dan heel FOK! bij elkaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
We regelen wel een opblaaspop voor hem.
Als ik quotes over mij in mijn sig zou doen dan had deze erin gestaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders lijkt het net alsof jij een frikandel door een gang gooit als het je beurt is, zo groot is Happy.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil de dag erna nog normaal kunnen lopen.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij heeft nu al veel meer chicks geregeld dan heel FOK! bij elkaar.
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik quotes over mij in mijn sig zou doen dan had deze erin gestaan.
Ik dacht dat onze liefde enkel platonisch was, zie je me enkel zou? Een penis die je vult?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil de dag erna nog normaal kunnen lopen.
Volgende week pas tochquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[..]
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.
Nee. Andersom.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze liefde enkel platonisch was, zie je me enkel zou? Een penis die je vult?
Kan er niet tegenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[..]
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.
Nog maar zes dagen, omg.quote:
Waar maak je dat uit op?quote:
Niet! Heb het al weken niet geprobeerd!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rianne begint elke dag opnieuw aan nofap
Waarom zou je dan niet kunnen lopen?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Andersom.
Denken dat ik bottom ben
Ik zal nog eens moeite proberen te doen om in je sig te komen.quote:
Spierpijn van al die inspanningquote:
Ik dacht dat de warmte die jij mij gaf jou wel genoeg deed...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal nog eens moeite proberen te doen om in je sig te komen.
Gast. Je bent geobsedeerd met nofap en bitcoins. Je hebt fucking veel hardware er voor aangeschaft en het zakt helemaal in. Jij bent hier de loser. Ik heb een macbook gekocht, die zijn waardevaster dan die coins van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |