Hij is 20, maar achquote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slecht zijn in leeftijd inschatten
Die knul is minstens 15.
20 alweer.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slecht zijn in leeftijd inschatten
Die knul is minstens 15.
Wat een herrie zeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/elen_project/03-v-gina-ar2rick-rus
quote:
Een hond mag niet leiden tenzij het een blindengeleidehond is.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Handje? Jij bent mijn hondje dus je gaat aan een riem.
Iemand heeft zeker niets beters te doenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Whaha ik heb een note gekregen omdat ik jullie autistische teringhomo`s heb genoemd![]()
En jij bent een blindengeleidehondquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hond mag niet leiden tenzij het een blindengeleidehond is.
en terechtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Whaha ik heb een note gekregen omdat ik jullie autistische teringhomo`s heb genoemd![]()
serieus?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben helemaal geen teringhomo!!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent dus blind, weer een gebrek dat ik moet fixen.quote:
Nee was maar grapje hoor. maar ik dacht er net wel aan, zou best kunennquote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand heeft zeker niets beters te doen
Heb je maar te accepteren als je wil dat ik je vriendje word.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent dus blind, weer een gebrek dat ik moet fixen.
Zou wel heel overdreven zijn geweest imhoquote:Op zondag 9 maart 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was maar grapje hoor. maar ik dacht er net wel aan, zou best kunenn
Niet weten dat het mijn doel is om ogen te gaan kweken uit stamcellen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je maar te accepteren als je wil dat ik je vriendje word.
Waarom zou hij dat willenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat het mijn doel is om ogen te gaan kweken uit stamcellen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ooit een lichaamsdeel kwijt raak, wil je dat dan kweken voor mij?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |