Soms kan het ook met iDeal, heb ik ook gedaan voor Japan. Maar voor Stockholm had ik wel CC nodig, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Met een CC kan je dus snel een hotel boeken? Hmmm.
Nein.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Stuart het volgende:
Maar ik weet eigenlijk niet of ze wel debit cards in NL hebben
Dan is een creditcard wel handig inderdaadquote:
ga eens weg dan, klein kindquote:
Ik ben morgen twaalfquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga eens weg dan, klein kind
Komt er al wit spul uit je piemol, dan mag je meepratenquote:
Spannend verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soms kan het ook met iDeal, heb ik ook gedaan voor Japan. Maar voor Stockholm had ik wel CC nodig, ja.
Maar er zijn wel bepaalde eisen aan verbonden.
Ik elke werkdag ook 6.15 of 6.30amquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar bed, moet er morgen om kwart over 6 uit.
Oh dearquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Very bad, maar geen zin om op in te gaan, daar?
Ja voorvochtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt er al wit spul uit je piemol, dan mag je meepraten
Bahquote:
Schoolleven is zwaarquote:Op zondag 9 maart 2014 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik elke werkdag ook 6.15 of 6.30am
Het is krankzinnig vroeg nog man
Jij kan nu al slapen?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar bed, moet er morgen om kwart over 6 uit.
^_^quote:Op zondag 9 maart 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef voor jou niet legaal te zijn hoop ik
hebben jullie al gesekst? ;squote:
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.quote:
Aankomende zaterdag pas.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar eerst nog even a Song of ice and fire lezen tot ik in slaap val en dan midden in de nacht wakker worden omdat ik niet meer meer dan 9 uren kan slapen en dan ga ik me vervelen en vergeet ik nofap en ga ik fappen en dan haat ik mijn leven dus ik blijf nog even uit bed.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi zonnestraal in mijn leven. Wat straalde je vandaag weer bovengemiddeld mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |