quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.
Of een pop
Ja, het was hier fantastischquote:
zat laatst die south park aflevering te kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat het mijn doel is om ogen te gaan kweken uit stamcellen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blind en doof, dus als Rez geen zin heeft in je laat hij je gewoon een meid neuken.
Of een pop
Dat doe je goedquote:Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was super! Hele middag bier en terrasjes
Als ik het kan misschien.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik ooit een lichaamsdeel kwijt raak, wil je dat dan kweken voor mij?
Er is een aflevering over?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat laatst die south park aflevering te kijken![]()
Kringverjaardag.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dag oppernicht, hoe was jouw dagje?
Omdat ze 1 cent afschrijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
wrm moet ik mijn cc gegevens invullen als ik spotify premium wil uitproberen
ja, dan zuigen ze de stamcellen uit foetussenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik het kan misschien.
[..]
Er is een aflevering over?
Ze hopen vast dat je vergeet op te zeggen als het niet bevaltquote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
wrm moet ik mijn cc gegevens invullen als ik spotify premium wil uitproberen
Geen creditcard hebbenquote:
Ik heb er ook geenquote:
Doen ze niet meer tegenwoordig. Nou ja, mag niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, dan zuigen ze de stamcellen uit foetussen
Hoe kom je dan aan stamcellen?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze niet meer tegenwoordig. Nou ja, mag niet meer.
handig toch, in hotels voor online betalingen en dingen zoals spotify en netflixquote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat moet ik met een creditcard dan
Volwassenen hebben ze ook, maar dan inactief. Actief krijgen is nog een probleem.quote:
Oh oh, die.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
maar in die aflevering braken ze de nek van de foetus en zogen ze het letterlijk uit de foetus
Volgens mij komt het in de realiteit uit navelstrengenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
maar in die aflevering braken ze de nek van de foetus en zogen ze het letterlijk uit de foetus
Waarom dan niet gewoon een debit cardquote:
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotifyquote:Op zondag 9 maart 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
handig toch, in hotels voor online betalingen en dingen zoals spotify en netflix
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcardquote:Op zondag 9 maart 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotify
en online betalingen doe ik met ideal
Nog nooit nodig gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcard
Ah okayquote:Op zondag 9 maart 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ik gebruik geen netflix, of spotify
en online betalingen doe ik met ideal
Als je in het buitenland vliegtickets boekt welquote:
ik reis nooit en anders doet mijn moeder datquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hotelreserveringen en soms ook vliegtickets bestellen kunnen vaak alleen met creditcard
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Rezania het volgende:
Met een CC kan je dus snel een hotel boeken? Hmmm.
ALLES wat jij met een CC kan kan ik met een debit cardquote:Op zondag 9 maart 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in het buitenland vliegtickets boekt wel
Ik welquote:
Weet ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
ALLES wat jij met een CC kan kan ik met een debit card
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |