Hoeft niet. Hij heeft nu al veel meer chicks geregeld dan heel FOK! bij elkaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
We regelen wel een opblaaspop voor hem.
Als ik quotes over mij in mijn sig zou doen dan had deze erin gestaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders lijkt het net alsof jij een frikandel door een gang gooit als het je beurt is, zo groot is Happy.
quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil de dag erna nog normaal kunnen lopen.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Hij heeft nu al veel meer chicks geregeld dan heel FOK! bij elkaar.
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ik quotes over mij in mijn sig zou doen dan had deze erin gestaan.
Ik dacht dat onze liefde enkel platonisch was, zie je me enkel zou? Een penis die je vult?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil de dag erna nog normaal kunnen lopen.
Volgende week pas tochquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[..]
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.
Nee. Andersom.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze liefde enkel platonisch was, zie je me enkel zou? Een penis die je vult?
Kan er niet tegenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
[..]
Er is nog genoeg ruimte in je sig joh.
Nog maar zes dagen, omg.quote:
Waar maak je dat uit op?quote:
Niet! Heb het al weken niet geprobeerd!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rianne begint elke dag opnieuw aan nofap
Waarom zou je dan niet kunnen lopen?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Andersom.
Denken dat ik bottom ben
Ik zal nog eens moeite proberen te doen om in je sig te komen.quote:
Spierpijn van al die inspanningquote:
Ik dacht dat de warmte die jij mij gaf jou wel genoeg deed...quote:Op zondag 9 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal nog eens moeite proberen te doen om in je sig te komen.
Gast. Je bent geobsedeerd met nofap en bitcoins. Je hebt fucking veel hardware er voor aangeschaft en het zakt helemaal in. Jij bent hier de loser. Ik heb een macbook gekocht, die zijn waardevaster dan die coins van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |