VMS pls, lees "Sturen op vertrouwen" van Jaco van Hoornquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
" Vertrouwen is oké maar controle is beter. "
Jup - dus jij luistert ook elke vrijdagavond naar Rinse FM?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef no1uknow het volgende:
Dan ken je deze ook wel
iets minder chill dan minors maar ook wel lekker
nee, maar soms zet ik wel z'n mixjes aan, die komen toch allemaal op soundcloudquote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jup - dus jij luistert ook elke vrijdagavond naar Rinse FM?
Ja precies, dat zijn rips van z'n show. Wel nice hoor, icoon in de scene die gozer.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee, maar soms zet ik wel z'n mixjes aan, die komen toch allemaal op soundcloud
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahah die chicks altijd zo door de war als je gare vragen stelt.
Die blik toen ik vroeg "do you have any plants in your room?"
zit je dat from russia with love te kijken?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahah die chicks altijd zo door de war als je gare vragen stelt.
Die blik toen ik vroeg "do you have any plants in your room?"
MFC? is dat boksen/ring vechten oid?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Nee ik heb op ene scherm Diablo3 en op 2e scherm MFC openHeb geen tv hier
Vooral reddit lol, dat is fucking worldwide. Dat blokkeren is best handig idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he ik snap het ook niet.. Ik praatte wel een keer met iemand die het ook deed maar die had bezoekers uit NL en BE geblokkeerd. Dat is nog wel handig opzich.
Echt he... sommige gasten geven legit 10 euro in één keer weg aan een of andere chick die ze nooit in het echt zullen ontmoeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben normaal gesproken gewoon een rustige jongen maar ik word echt kk agressief van whiteknights in camchats
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
void has tipped Fay_Galore 100 tokens.
Wtf brah, dat is $10
Yuri_Voidkaquote:
dit is het internet je hoefd je neit te bewijzen hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
op cam4 ook altijd. zit ik gwn lekker af te bere, minding my own business (je kent het wel), en dan zitten er een paar kkskkltjes die chick proberen te versieren met overmatig knipoogemoticongebruik en zo
nou dan slaan bij deze jongen egt de stoppen door, dat mag je rustig weten
lolquote:Op zondag 9 maart 2014 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Yuri_Voidka
[..]
dit is het internet je hoefd je neit te bewijzen hoor
Krijg je op chaturbate niet meer?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
Las ergens dat die chicks rond de $ 0.05 krijgen per token, zij kreeg er net echt 450 in korte tijd dus dat is eh, 22 dollar.
Wtf man, kun je als man ook lid worden op die site? srs.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
op cam4 ook altijd. zit ik gwn lekker af te bere, minding my own business (je kent het wel), en dan zitten er een paar kkskkltjes die chick proberen te versieren met overmatig knipoogemoticongebruik en zo
roid rage on steroids?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
www.chaturbate.comquote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf man, kun je als man ook lid worden op die site? srs.
Ik ook LOLquote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moest fucking hard lachen om die "Hey Weissman".
Ja ik weet niet, vind het wel prima zo.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar zonder gein, zou haar wel een beetje feeden.
Omg, link???quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef IrCute het volgende:
Ik verdien ook weleens 100$ op een avondje gamen. En ik hoef niet naakt te gaan of cleavage te laten zien
link naar je game channel/??quote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef IrCute het volgende:
Ik vind dit wijf maar vies trouwens. Totaal niet lekker.
de hoerrrrquote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben ook meteen ge-IP-banned van haar kanaal, lel.
haha apart complimentquote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef seto het volgende:
als je wel cleavage laat zien haal je makkelijk $1000
echt fucking treurig eigenlijk
welke cupmaat heb je?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:49 schreef IrCute het volgende:
Ik verdien ook weleens 100$ op een avondje gamen. En ik hoef niet naakt te gaan of cleavage te laten zien
Posten dan broertje.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
kheb opgenomen op me samsung galaxy SII
srs
gelukkig, iemand ziet het ook eens inquote:Op zondag 9 maart 2014 23:50 schreef IrCute het volgende:
Ik vind dit wijf maar vies trouwens. Totaal niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |