Echt he... sommige gasten geven legit 10 euro in één keer weg aan een of andere chick die ze nooit in het echt zullen ontmoeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
ik ben normaal gesproken gewoon een rustige jongen maar ik word echt kk agressief van whiteknights in camchats
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
void has tipped Fay_Galore 100 tokens.
Wtf brah, dat is $10
Yuri_Voidkaquote:
dit is het internet je hoefd je neit te bewijzen hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
op cam4 ook altijd. zit ik gwn lekker af te bere, minding my own business (je kent het wel), en dan zitten er een paar kkskkltjes die chick proberen te versieren met overmatig knipoogemoticongebruik en zo
nou dan slaan bij deze jongen egt de stoppen door, dat mag je rustig weten
lolquote:Op zondag 9 maart 2014 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Yuri_Voidka
[..]
dit is het internet je hoefd je neit te bewijzen hoor
Krijg je op chaturbate niet meer?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
Las ergens dat die chicks rond de $ 0.05 krijgen per token, zij kreeg er net echt 450 in korte tijd dus dat is eh, 22 dollar.
Wtf man, kun je als man ook lid worden op die site? srs.
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
op cam4 ook altijd. zit ik gwn lekker af te bere, minding my own business (je kent het wel), en dan zitten er een paar kkskkltjes die chick proberen te versieren met overmatig knipoogemoticongebruik en zo
roid rage on steroids?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
www.chaturbate.comquote:Op zondag 9 maart 2014 23:39 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf man, kun je als man ook lid worden op die site? srs.
Ik ook LOLquote:Op zondag 9 maart 2014 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moest fucking hard lachen om die "Hey Weissman".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |