Scroll naar boven!!!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef Awesome_ het volgende:
pass me ff link iemand zit hier nu met me broek op de enkels
Haha yh.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, aan de ene kant wel maar aan de andere kant lijkt ze ook wel een borderline sletje.
Zou wel raken tho, borderliners zij altijd goed in bed.
zijn gek in bed, broquote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, aan de ene kant wel maar aan de andere kant lijkt ze ook wel een borderline sletje.
Zou wel raken tho, borderliners zij altijd goed in bed.
Ik kijk niet eens, vind haar totaal niet aantrekkelijkquote:
Alleen maar omdat je vriendin je PC checkt hé!quote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens, vind haar totaal niet aantrekkelijk
Ik had je hoog zitten, maar je doet wel een beetje vreemd de laatste paar dagen vriend.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens, vind haar totaal niet aantrekkelijk
2 duimenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had je hoog zitten, maar je doet wel een beetje vreemd de laatste paar dagen vriend.
Gelukkig niet, onzekere vrouwen zijn een afknapper ^1000quote:Op zondag 9 maart 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je vriendin je PC checkt hé!
Wat is er, je bent gewoon boos dat JMF je zusje doetquote:Op zondag 9 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had je hoog zitten, maar je doet wel een beetje vreemd de laatste paar dagen vriend.
" Vertrouwen is oké maar controle is beter. "quote:Op zondag 9 maart 2014 23:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gelukkig niet, onzekere vrouwen zijn een afknapper ^1000
( Is niet echt gebeurd )quote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat is er, je bent gewoon boos dat JMF je zusje doet
sicke trak mattiequote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
" Vertrouwen is oké maar controle is beter. "
[..]
( Is niet echt gebeurd )
VMS pls, lees "Sturen op vertrouwen" van Jaco van Hoornquote:Op zondag 9 maart 2014 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
" Vertrouwen is oké maar controle is beter. "
Jup - dus jij luistert ook elke vrijdagavond naar Rinse FM?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:16 schreef no1uknow het volgende:
Dan ken je deze ook wel
iets minder chill dan minors maar ook wel lekker
nee, maar soms zet ik wel z'n mixjes aan, die komen toch allemaal op soundcloudquote:Op zondag 9 maart 2014 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jup - dus jij luistert ook elke vrijdagavond naar Rinse FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |