SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Apenkooi bij de Arena:
http://instagram.com/p/lU3WK0Ky4K
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Ajax verliezen van Cambuur. Dan is zelfs het kampioenschap nog spannend
Nee dank je.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen ze allemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Volgende week wint Fietstas dus makkelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Is hij ook mod?quote:
Genee klom het net in om zijn boekie aan te prijzen. Na de eerste boekpresentatie in de dierentuin zag hij potentie om als gorilla zijn marktwaar te verkopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Ik mag hem niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Al zou hij wel geschikt zijn; hij is namelijk ajacied.
De afwijking is dus erfelijk...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Misschien promoveert AFC van Sjek wel, dan kan ook dat clubje binnen de rellen worden betrokken.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.
Wat vindt hij van je vissen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Geweldig!quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de vissen? We ontvangen de laatste tijd zo weinig updates, ik maak me zorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig!
Hij is wel boos dat ik er geen één naar hem vernoemd heb, maar ja, vrienden gaan nou eenmaal voor.
Ja, zomaar verdwenen zonder iets van zich te laten horen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de vissen? We ontvangen de laatste tijd zo weinig updates, ik maak me zorgen.
Is de DonRaja vis nog weggezwommen?
Volgens het altijd betrouwbare Twittert staan er nog bussen bij Diemen die niet naar het stadion mogen omdat hun voorgangers zich gezellig onderhielden met de ajaxfans.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al die hooligans van Cambuur die aan het rellen waren zitten niet in het stadion zeker?
Vandaar het lege vak?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare Twittert staan er nog bussen bij Diemen die niet naar het stadion mogen omdat hun voorgangers zich gezellig onderhielden met de ajaxfans.
SV Hooligansquote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien promoveert AFC van Sjek wel, dan kan ook dat clubje binnen de rellen worden betrokken.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand dat spandoek van Ajax gezien over Jan Joost?
Nou... Die keeper van Groningen...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef Monolith het volgende:
Lekker begin, maar slechter kun je ook niet verdedigen.
Lodeweges heeft lak aan wie de tegenstander is. Gewoon altijd eigen spel spelen. Dan maar met 7-0 er af. Toch moet Henk de Jong hoofdtrainer worden.quote:
ajacied422 en jordiiquote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig!
Hij is wel boos dat ik er geen één naar hem vernoemd heb, maar ja, vrienden gaan nou eenmaal voor.
tegen psv deed ie dat niet. --> eindhovenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lodeweges heeft lak aan wie de tegenstander is. Gewoon altijd eigen spel spelen. Dan maar met 7-0 er af.
Dat is echt een debiele instelling. Soms moet je je wel aanpassen anders krijg je Ajax-Salzburg taferelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lodeweges heeft lak aan wie de tegenstander is. Gewoon altijd eigen spel spelen. Dan maar met 7-0 er af. Toch moet Henk de Jong hoofdtrainer worden.
Doe niet zo grappig.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
[ afbeelding ]
Heeft 'ie schijt aan. Als je voor de eigen goal gaat hangen verlies je ook met 4-0.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is echt een debiele instelling. Soms moet je je wel aanpassen anders krijg je Ajax-Salzburg taferelen.
Nee, alleen deze:quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef tralalala het volgende:
OEHHHEdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een face dat jij bent Ajax supporter.
Als je dat overkomt tegen dit Ajax is er wel wat mis. Die zijn zo creativiteit loos dat 0-0 mogelijk is. Op Rkc stijl.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft 'ie schijt aan. Als je voor de eigen goal gaat hangen verlies je ook met 4-0.
0-0 kan niet meerquote:Op zondag 9 maart 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dat overkomt tegen dit Ajax is er wel wat mis. Die zijn zo creativiteit loos dat 0-0 mogelijk is. Op Rkc stijl.
Jij hebt het gezicht dat jij bent Ajax supporterquote:
oke manquote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
mijn genotszaad in je moeder gaat ook van achter
AZ deed het een aantal weken geleden en ging met 4-0 naar huis.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dat overkomt tegen dit Ajax is er wel wat mis. Die zijn zo creativiteit loos dat 0-0 mogelijk is. Op Rkc stijl.
salzburg ging met 3-0 naar huisquote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
AZ deed het een aantal weken geleden en ging met 4-0 naar huis.
Houd maar op. We weten allemaal dat jij gay bentquote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
mijn genotszaad in je moeder gaat ook van achter
Dat was ook geen bus parkeren.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
AZ deed het een aantal weken geleden en ging met 4-0 naar huis.
vond je t lekker gister?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Houd maar op. We weten allemaal dat jij gay bent
rond de 1.100.000quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
Wat kost Kishna eigenlijk voor de manager?
3 miljoen, het is dan ook een exceptioneel talent.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
Wat kost Kishna eigenlijk voor de manager?
Nee, je moeder was veel te dik om fatsoenlijk te neuken.quote:
slaat als een tang op een varken ditquote:Op zondag 9 maart 2014 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moeder was veel te dik om fatsoenlijk te neuken.
Ben er na het voorspel maar mee gestopt.
Dat geld krijgt ze ook niet meer trouwens.
Gr gr.
Sexueel alpinismequote:Op zondag 9 maart 2014 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, je moeder was veel te dik om fatsoenlijk te neuken.
Ben er na het voorspel maar mee gestopt.
Dat geld krijgt ze ook niet meer trouwens.
Gr gr.
Thuis wonnen we ook bijna nooit van PEC. Dat was dit jaar ook wel anders.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, volgende week winnen ze toch niet... Winnen nooit in Zwolle
Een Hak koolquote:
Ik zal er bij zijn, dus ben benieuwdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:44 schreef Blinker het volgende:
[..]
Thuis wonnen we ook bijna nooit van PEC. Dat was dit jaar ook wel anders.
Al speelt Go Ahead wel matig op ku(ns)tgras.
We zullen het zien, in ieder geval weer een buffertje opgebouwd.
Er is geen Jan-Joost die dat iets kan schelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
Een stuk belangrijker dan deze wedstrijd. Vandaag precies negen jaar geleden:
Ajax volgend jaar weer lekker in poule des doods met Monacoquote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
Beasley dat is toch die wildplasser?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
Goeie aanvalquote:
Even een hechting erin jassenquote:
Dichtritzen! hahaquote:
Bayern, Monaco en Liverpool zal het wel wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax volgend jaar weer lekker in poule des doods met Monaco
quote:
Daar heb ik geen weet van. Wat een elftal trouwens.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beasley dat is toch die wildplasser?
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar heb ik geen weet van. Wat een elftal trouwens.Wat waren we toen dichtbij. Halve minuut verwijderd van wereldverovering.
Dat feestje daarnaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik dacht even dat het zijn vriend was.quote:
quote:
quote:
waarvan aktequote:
Da's net niet helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je poepen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
de billen worden veelvuldig samengeknepen
Alleen als je Cambuur supporter bent he! De ajax fans die daarbij waren mogen er gewoon in.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Koop je een kaartje, mag je niet naar binnen
Daar zal ie het wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
Een goede vriend van mij zit daar nu vast.
KNJBquote:Op zondag 9 maart 2014 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als je Cambuur supporter bent he! De ajax fans die daarbij waren mogen er gewoon in.
KNJBquote:Op zondag 9 maart 2014 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen als je Cambuur supporter bent he! De ajax fans die daarbij waren mogen er gewoon in.
Volgens hem was er niets aan de hand.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zal ie het wel naar gemaakt hebben dan.
Uit objectieve hoek:quote:Op zondag 9 maart 2014 17:18 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Wat is er met die combi's gebeurd dan
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 16:54:26Cambuursupporters Angevallen door #Ajax fans. Cambuursupportes komen ArenA niet in omdat die 'Ajax-supporters' zich niet kunnen gedragen... reageer retweet
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 16:57:27Er liggen goedwillende Cambuursupporters in het ziekenhuis omdat zij vuurwerk in hun gezicht hebben zien ploffen... #ajaCAM reageer retweet
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:01:42Politiestaat gaat los tegen onschuldige supporters van #Cambuur. Door AFC mogen wij niet naar binnen! #ajacam http://t.co/TDslTFbnag reageer retweet
En, nog KNJB sarcasme hier?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit objectieve hoek:twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 16:54:26Cambuursupporters Angevallen door #Ajax fans. Cambuursupportes komen ArenA niet in omdat die 'Ajax-supporters' zich niet kunnen gedragen... reageer retweet
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 16:57:27Er liggen goedwillende Cambuursupporters in het ziekenhuis omdat zij vuurwerk in hun gezicht hebben zien ploffen... #ajaCAM reageer retweet
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:01:42Politiestaat gaat los tegen onschuldige supporters van #Cambuur. Door AFC mogen wij niet naar binnen! #ajacam http://t.co/TDslTFbnag reageer retweet
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit objectieve hoek:twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 16:54:26Cambuursupporters Angevallen door #Ajax fans. Cambuursupportes komen ArenA niet in omdat die 'Ajax-supporters' zich niet kunnen gedragen... reageer retweet
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah kijk, daar hebben we de "kut, hier weet ik niks op te zeggen"-reactie al.quote:
Zo batst ie anquote:Op zondag 9 maart 2014 17:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jan-Jood van Gangelen?quote:
quote:
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:05:56Als off.supportersvereniging staan wij voor goed en constructief beleid, maar wat nu gebeurt slaat alles. Ik zou me als Ajacied doodschamen! reageer retweet
die ajacieden daarboven ook kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogen niet naar binnen, mogen ook niet weg.
Terecht.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KernVanCambuur twitterde op zondag 09-03-2014 om 17:05:56Als off.supportersvereniging staan wij voor goed en constructief beleid, maar wat nu gebeurt slaat alles. Ik zou me als Ajacied doodschamen! reageer retweet
Juist.
ik zou me als ajacied sowieso doodschamen. Gewoon altijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:25 schreef Gramulanion het volgende:
Juist.
Vanwege alle kampioenschappen?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik zou me als ajacied sowieso doodschamen. Gewoon altijd.
ja leukquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gekkie.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
doodverwensingquote:Op zondag 9 maart 2014 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet liegen, Tyron.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |