SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Apenkooi bij de Arena:
http://instagram.com/p/lU3WK0Ky4K
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Ajax verliezen van Cambuur. Dan is zelfs het kampioenschap nog spannend
Nee dank je.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen ze allemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Volgende week wint Fietstas dus makkelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Is hij ook mod?quote:
Genee klom het net in om zijn boekie aan te prijzen. Na de eerste boekpresentatie in de dierentuin zag hij potentie om als gorilla zijn marktwaar te verkopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Ik mag hem niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Al zou hij wel geschikt zijn; hij is namelijk ajacied.
De afwijking is dus erfelijk...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Misschien promoveert AFC van Sjek wel, dan kan ook dat clubje binnen de rellen worden betrokken.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.
Wat vindt hij van je vissen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Geweldig!quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de vissen? We ontvangen de laatste tijd zo weinig updates, ik maak me zorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig!
Hij is wel boos dat ik er geen één naar hem vernoemd heb, maar ja, vrienden gaan nou eenmaal voor.
Ja, zomaar verdwenen zonder iets van zich te laten horen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de vissen? We ontvangen de laatste tijd zo weinig updates, ik maak me zorgen.
Is de DonRaja vis nog weggezwommen?
Volgens het altijd betrouwbare Twittert staan er nog bussen bij Diemen die niet naar het stadion mogen omdat hun voorgangers zich gezellig onderhielden met de ajaxfans.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Al die hooligans van Cambuur die aan het rellen waren zitten niet in het stadion zeker?
Vandaar het lege vak?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens het altijd betrouwbare Twittert staan er nog bussen bij Diemen die niet naar het stadion mogen omdat hun voorgangers zich gezellig onderhielden met de ajaxfans.
SV Hooligansquote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien promoveert AFC van Sjek wel, dan kan ook dat clubje binnen de rellen worden betrokken.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand dat spandoek van Ajax gezien over Jan Joost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |