SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
Apenkooi bij de Arena:
http://instagram.com/p/lU3WK0Ky4K
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet Ajax verliezen van Cambuur. Dan is zelfs het kampioenschap nog spannend
Nee dank je.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:quote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnen ze allemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Volgende week wint Fietstas dus makkelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Vitesse is momenteel nog een concurrent. Alleen het is de vraag of die komende drie wedstrijden winnen:
Vitesse - PSV
Groningen - Vitesse
Vitesse - Heerenveen
Is hij ook mod?quote:
Genee klom het net in om zijn boekie aan te prijzen. Na de eerste boekpresentatie in de dierentuin zag hij potentie om als gorilla zijn marktwaar te verkopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genee stond zonet voorop bij de hooligans
Ik mag hem niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Al zou hij wel geschikt zijn; hij is namelijk ajacied.
De afwijking is dus erfelijk...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Misschien promoveert AFC van Sjek wel, dan kan ook dat clubje binnen de rellen worden betrokken.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de VI Hooligans op.
Wat vindt hij van je vissen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Geweldig!quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de vissen? We ontvangen de laatste tijd zo weinig updates, ik maak me zorgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldig!
Hij is wel boos dat ik er geen één naar hem vernoemd heb, maar ja, vrienden gaan nou eenmaal voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |