Na die anderhalf uur is functieherstel afgekondigd, de overweg werkt weer. Hoe, wie, wat, waar heb ik geen idee. Blijkbaar is er iets achteraf ontdekt (Of men wist ervan en heeft besloten dit later nader te onderzoeken om in ieder geval die overweg zsm weer werkend te krijgen.) na functieherstel wat de veilige berijdbaarheid in het geding brengt. Bijvoorbeeld risico op niet sluitende bomen. Als dan een auto wordt aangereden ben je minimaal twee uur je baanvak kwijt in plaats van die extra 45 minuten voor de vervanging.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef James1988 het volgende:
Okay, in zoverre snap ik het nog.
Maar als anderhalf uur lang het treinverkeer helemaal is stilgelegd (er gaat geen trein heen) hoe kan er dan nog een mogelijk gevaarlijke situatie door naderende treinen zijn? Moet ik dan denken aan ARI/een treindienstleider die een trein groen geeft richting het werkgebied o.i.d.?
Dit ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veiligheidsvoorschriften zijn gewoon veel te streng nu. Het is een gigantische omslag tussen vorig jaar en dit jaar. Tien keer zoveel belemmering voor de reizigers, terwijl dat tot een minimum gereduceerd zou moeten zijn.
Dank voor je toelichting.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Na die anderhalf uur is functieherstel afgekondigd, de overweg werkt weer. Hoe, wie, wat, waar heb ik geen idee. Blijkbaar is er iets achteraf ontdekt (Of men wist ervan en heeft besloten dit later nader te onderzoeken om in ieder geval die overweg zsm weer werkend te krijgen.) na functieherstel wat de veilige berijdbaarheid in het geding brengt. Bijvoorbeeld risico op niet sluitende bomen. Als dan een auto wordt aangereden ben je minimaal twee uur je baanvak kwijt in plaats van die extra 45 minuten voor de vervanging.
Dus wie heeft er niet aan de reiziger gedacht? Het doel is altijd om zsm functieherstel te genereren en het treinverkeer weer op gang te helpen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dank voor je toelichting.
Ik begrijp dat het een afweging is tussen veiligheid en berijdbaarheid, maar toch zet ik m'n vraagtekens bij de manier waarop dat dan zou zijn gegaan. Als de kans bestaat dat het binnen een paar uur weer stuk gaat kan er toch nog geen sprake zijn van functieherstel?
Offtopic maar waar is dat?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:21 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup, onder andere constructeur van dit bazending:
[ afbeelding ]
Geerdijk is dan ook een broeinest van criminaliteit.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Jawel, minder zwartrijden en sociale veiligheid.
Geer-fucking-dijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geerdijk is dan ook een broeinest van criminaliteit.
Jeweettochquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geerdijk is dan ook een broeinest van criminaliteit.
Gebrek aan ambitie! Brevet van onvermogen! Laaghangend fruit!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
kom net de brief van ProRail tegen over de werkzaamheden aan Station Heiloo. er staat in de brief dat op zondag 4 maart, 2.00 uur tot maandag 5 maart 7.00 uur werkzaamheden zijn.
zal de brief dadelijk inscannen
Zondag 4 maart 2018?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
kom net de brief van ProRail tegen over de werkzaamheden aan Station Heiloo. er staat in de brief dat op zondag 4 maart, 2.00 uur tot maandag 5 maart 7.00 uur werkzaamheden zijn.
zal de brief dadelijk inscannen
Mayrhofen, staat erop.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Offtopic maar waar is dat?
Tijd voor een Doppelmayer Topic?
Kom zeg, ik blijf niet aan de gang met die ballententquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gebrek aan ambitie! Brevet van onvermogen! Laaghangend fruit!
Kom er maar in, mensen.
Uitsluitend hogesnelheidstreinen. Je ziet daar wel goed hoe beláchelijk druk het is op de LGV Sud-Est.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:14 schreef greavy het volgende:
Actuele treinradar van Frankrijk: http://raildar.fr/
Inclusief de Thalys-treinen van- en naar Amsterdam.
Beetje het Hondje-aan-de-riem-met-lift-idee...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ondertussen in Engeland: onderzoek naar een ongeluk waarbij de sjaal van een vrouw tussen sluitende treindeuren kwam en de vrouw over het perron meesleurde. Lijkt me geen pretje.
http://www.theguardian.co(...)orm-scarf-train-door
Goed plan haha!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Offtopic maar waar is dat?
Tijd voor een Doppelmayer Topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |