Had je dat dan verwacht?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De website van Veel-Olie-Ja, bied geen soelaas!
Ik kan Veolia bellen op een 088 nummer, dat werkt toch niet vanuit Frankrijk, Waarom word alles zo lastig gemaakt als je in het buitenland woont...quote:Op zondag 9 maart 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had je dat dan verwacht?
Ghehehehehe... Die vervoerders zijn er niet om men te helpen, die willen enkel stukken ijzer van A naar B schuiven..
Jij bent nog niet zo gek als je eruit zietquote:Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef James1988 het volgende:
Vraag het ze anders via Twitter (@Veolia_NL)?
Leukquote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag 2 mei moest ik maar weer eens de CNL naar Zwitserland pakken. Dagje Jungfraujoch.
Vet, lijkt op een plek waar ik van de zomer geslapen heb!quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag 2 mei moest ik maar weer eens de CNL naar Zwitserland pakken. Dagje Jungfraujoch.
Daar hadden ze ook een hoge berg?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Vet, lijkt op een plek waar ik van de zomer geslapen heb!
H-Bahnquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is Oostenrijk he. Maar eens zien of er in Zwitserland buiten de JFJ ook nog wat te beleven is. Misschien een boottochtje nog erbij of een rondje zwemmen of zo
In de Aare moet je dat doen (rondje zwemmen), kan rap gaan!quote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is Oostenrijk he. Maar eens zien of er in Zwitserland buiten de JFJ ook nog wat te beleven is. Misschien een boottochtje nog erbij of een rondje zwemmen of zo
Klopt, alhoewel de Chinezen ook in grote aantallen zelf Doppelmayr-skiliften bouwen. Inclusief naamplaatje.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die maken toch ook gondels en kabelliften in wintersport gebieden ?
Hahahaha, mooi volk die Chinezen.quote:Op maandag 10 maart 2014 01:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel de Chinezen ook in grote aantallen zelf Doppelmayr-skiliften bouwen. Inclusief naamplaatje.http://www.welt.de/print-(...)ehrung-in-China.html
Jup, onder andere constructeur van dit bazending:quote:Op maandag 10 maart 2014 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
acht keer of minder per dag gelden uitzonderingsregels. Zie netverklaring.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:56 schreef _JdM_ het volgende:
Sprinter Arnhem->Zutphen van 8.54 met DDZ ipv SGM.
Oh, en gister dus DDZ in de museumpendel. Doordat er enkelspoor gereden wordt tussen Maliebaan-Blauwkapel (met dat kruis enzo), moet er vanuit het museum dus tot aan de aansluiting met de flyover (Blauwkapel oost aansluiting?) over het linkerspoor gereden worden, waardoor treinen vanuit Bilthoven dus moeten inhouden en voor rood moeten wachten totdat de Museumpendel/HeimWeeExpress voorbij zijn. Raar dat de normen voor overkuising hier niet gelden...
En een mislukte achtbaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |