Het spijt me maar ik kom hier op terug, ik heb net met de Veolia Klantenservice Brabant gebeld, die zeggen: Als NS jou een nieuwe kaart levert moet NS bij Translink aanvragen of ze je Veolia produkt op de nieuwe kaart zettenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Hoi beste man van Veel-olie-ja, ik heb hier twee chipkaarten. Wil je m'n abonnement overzetten van kaart A naar kaart B?" Bij andere vervoerders (zoals NS of HTM) kunnen ze dat waarschijnlijk niet doen omdat ze die producten niet kunnen lezen (want van een andere vervoerder).
Er zit een Veolia-loket op het station in Breda.
Heel logisch allemaal enzo...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik kom hier op terug, ik heb net met de Veolia Klantenservice Brabant gebeld, die zeggen: Als NS jou een nieuwe kaart levert moet NS bij Translink aanvragen of ze je Veolia produkt op de nieuwe kaart zetten
Sorry maar ik ben m kwijt hoor
Heeft iemand een kameel verloren?twitter:NS_online twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 15:02:33Dronten-Lelystad C: minder treinen door een dier op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #Lls reageer retweet
".....en nu gaan we samen raden wat voor beest dat is geweest!"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:04 schreef Ajaxfan het volgende:
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 15:02:33Dronten-Lelystad C: minder treinen door een dier op het spoor. http://t.co/axyyfHsO3W #Lls reageer retweet
Misschien heeft er wel iemand een illegaal handeltje in exotisch dieren vanuit zijn garage. Maakt de mogelijkheden breed zat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
".....en nu gaan we samen raden wat voor beest dat is geweest!"
Gebeurt bij de onbewaakte overgang in het Heiloërbos.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
helaas, er is een persoon voor de trein gekomen. geen treinverkeer tussen alkmaar en uitgeest.
de bussen die afgelopen weekend waren ingezet, zijn weer van stal gehaald.
Heeft die GGZ inGeest instelling in Castricum er wat mee te maken misschien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Gebeurt bij de onbewaakte overgang in het Heiloërbos.
Oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
".....en nu gaan we samen raden wat voor beest dat is geweest!"
Leuk liedje he, voor in je hoofd. Krijg je er over 3 dagen weer uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!![]()
* ziggyziggyziggy steekt vinger op.
Tja, Urbanus...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk liedje he, voor in je hoofd. Krijg je er over 3 dagen weer uitMisschien
![]()
Volgens mij zijn dat deze toch van binnen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef b2py het volgende:
Wat is/was dit voor iets van DB Fernverkehr AG? Foto is uit 2004 en laat de DB 101-131-1 zien. Gemaakt bij Berlin-Rummelsburg.
[ afbeelding ]
De volgende is een foto uit 2010 bij Berlin Schönefeld.
[ afbeelding ]
Via
Lunéaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sandrvich het volgende:
Basel-Milano-Torino-Cuneo-Ventimiglia-Nice, daar vervolgens de Lunéa richting het noorden pakken?
Je kan een dagje in Karlsruhe naar integratie tramnet + S-Bahn gaan kijken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef greavy het volgende:
Iemand tips om mijn vakantietrip met één dag te verlengen?
Ik arriveer op vrijdag 19 april in Basel SBB, en zou de zaterdag 20 april richting huis, maar kan een dag later thuiskomen. Iemand tips om wat kilometers te knallen? Zaterdag 20 april kan ik gewoon uit Basel vertrekken, en ergens een extra overnachting boeken. Zondagavond wil ik weer in Dordrecht arriveren.
Ik zag ze vanmiddag flink in de weer met de installatiekasten aan einde van perrons, laten we hopen dat ze niets perongeluk gemolt hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij is er iets stuk in Rotterdam: zowel op Centraal als op Blaak toonden de TBP's en AV*'s alleen maar "Er is momenteel geen reisinformatie beschikbaar."
Hmmm, lijkt mij wel interessante route. Maar zal 'm dit jaar niet worden ivm de (hoge) meerkosten van de reserveringen, dat heb ik niet gebudgetteerd. Ik heb genoeg speling in de kosten, maar het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sandrvich het volgende:
Basel-Milano-Torino-Cuneo-Ventimiglia-Nice, daar vervolgens de Lunéa richting het noorden pakken? Of anders daar overnachten en de volgende ochtend de TGV naar Brussel?
Tering, is die zo duur?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Lauterbrunnen - Jungfraujoch. Hemelsbreed: 8.012 meter. Over de spoorlijn: 19.938 meter. Retourtje: ¤ 150,00. Zonder met de ogen te knipperen.
Nog altijd 9 euro goedkoper dan een hele nacht van Zürich naar Arnhem in de duurste slaapcoupé
Nu maar hopen dat het donderdag wel werkt...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij is er iets stuk in Rotterdam: zowel op Centraal als op Blaak toonden de TBP's en AV*'s alleen maar "Er is momenteel geen reisinformatie beschikbaar."
Dit was rond de klok van drie? Verklaart waarom er diverse IC's te laat waren in Utrecht vanmiddagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanuit de Houtrakpolder, het Amsterdamse westhaven gebied naar Nijmegen; 15 stuks 1800
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3658/13085473923_4359bcebfb_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
gezien in Driebergen:
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2346/13086858085_ff257cf6c8_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Je reinste kapitaalvernietiging, dit. Maar als er niks meer voor de loks te doen is en je ze niet allemaal verkocht krijgt zit er weinig anders op...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanuit de Houtrakpolder, het Amsterdamse westhaven gebied naar Nijmegen; 15 stuks 1800
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3658/13085473923_4359bcebfb_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
gezien in Driebergen:
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2346/13086858085_ff257cf6c8_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ik ga zo hard lachen als donderdag de post Rotterdam uitvalt of zoiets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het donderdag wel werkt...
Ik kan ook niet beloven dat ik daar dan mijn gezicht in de plooi kan houden...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef James1988 het volgende:
Ik ga zo hard lachen als donderdag de post Rotterdam uitvalt of zoiets.
Is het niet leuker om heen helemaal via Oostenrijk te gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij wel interessante route. Maar zal 'm dit jaar niet worden ivm de (hoge) meerkosten van de reserveringen, dat heb ik niet gebudgetteerd. Ik heb genoeg speling in de kosten, maar het moet wel leuk blijven.
Zit zelf te kijken naar (Edit: Reisplan ff uitgetikt):
Edit: voorlopige Hotelovernachtig in Wenen geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Met Willempie enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Officiële opening nieuw Rotterdam CS
Delen ze kapsalon uit?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Officiële opening nieuw Rotterdam CS
quote:
en daarna begint de hele klus- en timmercarroussel weer van voor af aan, want een spoor zonder werkzaamheden, dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef James1988 het volgende:
Later dit jaar krijgen we nog een keer zo'n feestje voor Den Haag Centraal, ergens in de komende jaren komen Zwolle, Utrecht, Amsterdam, Breda, Eindhoven en Tilburg ook nog aan de beurt.
DSSU, DSSA, DSSDenHaag, DSSRotterdam, DSSDordrecht, DSSHoogezandSappemeer...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarna begint de hele klus- en timmercarroussel weer van voor af aan, want een spoor zonder werkzaamheden, dat kan natuurlijk niet
Omreizen via Utrecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef Gezicht het volgende:
Miljaar, net tijdens de tentamens wordt er gewerkt tussen Breda en Tilburg.
En Delftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat er een officiële opening is waar zelfs de koning op afkomt: eindelijk een grote verbouwing die af is, waarmee een einde komt aan jarenlang getimmer, geklus en zo nu en dan reizigershinder. Volgende klus in Rotterdam: DSSR?
Later dit jaar krijgen we nog een keer zo'n feestje voor Den Haag Centraal, ergens in de komende jaren komen Zwolle, Utrecht, Amsterdam, Breda, Eindhoven en Tilburg ook nog aan de beurt.
Klopt, daar zijn ze ook bezig. Den Haag HS gaat ook aangepakt worden (bouw achteruitgang), en ook verschillende kleinere stations worden opgeknapt.quote:
Ik doe met enige regelmaat hetzelfde hoor. Een voordeel van de nieuwe abonnementenquote:Vandaag even heen en weer naar Groningen geweest. Lekker gratisch ingecheckt om 4 uur, en om half 7 weer uitgechecked. Best wel krom, dit systeem. Maar goed, ik geniet er maar van.
Als je Interrail hebt zal die meerkosten echt wel meevallen. Basel-Milano een euro of ¤4, Milano-Torino ¤10 & TGV ¤6.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij wel interessante route. Maar zal 'm dit jaar niet worden ivm de (hoge) meerkosten van de reserveringen, dat heb ik niet gebudgetteerd. Ik heb genoeg speling in de kosten, maar het moet wel leuk blijven.
Zit zelf te kijken naar (Edit: Reisplan ff uitgetikt):
Basel SBB Sa, 19.04.14 ab 06:07 4 ICE 759 Intercity-Express
Zürich HB Sa, 19.04.14 an 07:00 11
Umsteigezeit 16 Min.
Zürich HB Sa, 19.04.14 ab 07:16 12 EC 191 Eurocity
München Hbf Sa, 19.04.14 an 11:28 21
München Hbf Sa, 19.04.14 ab 13:34 12 RJ 67 railjet
Wien Westbahnhof Sa, 19.04.14 an 17:30 6
Wien Westbahnhof So, 20.04.14 ab 08:52 3 ICE 28 Intercity-Express
Frankfurt(Main)Hbf So, 20.04.14 an 15:52 4
Umsteigezeit 37 Min.
Frankfurt(Main)Hbf So, 20.04.14 ab 16:29 19 ICE 122 Intercity-Express
Utrecht Centraal So, 20.04.14 an 20:00 7a
Umsteigezeit 17 Min.
Utrecht Centraal So, 20.04.14 ab 20:17 IC 568 Intercity
Rotterdam Centraal So, 20.04.14 an 20:55 14
Umsteigezeit 13 Min.
Rotterdam Centraal So, 20.04.14 ab 21:08 4 IC 1261 Intercity
Dordrecht So, 20.04.14 an 21:21 5
Tips enzo zijn welkom.
Edit: voorlopige Hotelovernachtig in Wenen geboekt
Tegen de tijd dat ze ze allemaal gehad hebben kunnen ze weer met de eerste beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn ze ook bezig. Den Haag HS gaat ook aangepakt worden (bouw achteruitgang), en ook verschillende kleinere stations worden opgeknapt.
Nijmegen is een soort laatste rustplaats voor materieel. Of er wordt alsnog een koper gevonden (onwaarschijnlijk, want de locs hebben onderhoud nodig en zijn niet buiten Nederland inzetbaar), of ze gaan over een tijdje naar de sloperij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
James: suggereer je nu dat de 1800 loks naar de sloop gaan?
't Was de hele dag vrij slordig tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dit was rond de klok van drie? Verklaart waarom er diverse IC's te laat waren in Utrecht vanmiddag
Niet zo gek, dat station is een knotsgek ontwerp met vloeren die muren worden en rare twists. De constructeurs bij BAM (volgens mij de aannemer die het nu uitvoert) konden Ben van Berkel wel lynchen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef dennistd het volgende:
Oh nee, dat stationsgebouw zijn ze nog steeds niet klaar mee omdat er geen aannemer te vinden was die het voor het budget wou gaan doen
En dan gaan er nog meer komen:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze ze allemaal gehad hebben kunnen ze weer met de eerste beginnen.
Delft hoort natuurlijk niet echt bij de "grote" stations, maar het is wel een van de meest ingrijpende verbouwingen.
die latten komen iets later nog, want ivm de kosten wordt alles in een keer aangebracht en moeten ze wachten tot een deel van de ruwbouw van de nieuwe entree gereed is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef James1988 het volgende:
En in de reizigerstunnel is het plafond nog helemaal kaal. Er zitten wel allerlei latten waar zo te zien nog iets tegenaan gespijkerd moet gaan worden, maar die bekleding ontbreekt nog omdat er problemen waren met de brandveiligheid.
Dat en eigenlijk is het een verlenging van Arnhem 2000 waarmee de verbouwing praktisch even lang duurt als die van Amsterdam Centraal.quote:
Ik vind het ook belachelijk dat architecten zoveel macht hebben. Als ik een ontwerp bestel bij een architect moet ik toch lekker zelf weten of ik er daarna nog wat aan ga (laten) knutselen? Hij heeft zijn geld en moet dus niet zeuren... Als ie het niet mooi vind wordt zijn naam gewoon niet vermeld, klaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Niet zo gek, dat station is een knotsgek ontwerp met vloeren die muren worden en rare twists. De constructeurs bij BAM (volgens mij de aannemer die het nu uitvoert) konden Ben van Berkel wel lynchen.
hebben ze zich door de vervoerder mooi voor het karretje laten spannen. De treinen zijn nog niet op de maximale lengte namelijk. Meer dubbelspoor is vanuit het oogpunt van de vervoerder goedkoper dan treinen verlengen, want betere materieelinzet mogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:07 schreef b2py het volgende:
Kamer steunt kwartierdienst op de Valleilijn
dinsdag 11 maart 2014
De Kamer heeft de motie van de ChristenUnie aangenomen waarin wordt uitgesproken dat een kwartierdienst op de hele Valleilijn (Ede-Wageningen - Amersfoort) wenselijk is. In februari liet staatssecretaris Mansveld weten het niet nodig te vinden om de kwartierdienst op de Valleilijn door te trekken van Barneveld naar Ede-Wageningen en het ook niet nodig te vinden de lijn door te laten rijden naar Arnhem.
Tweede Kamerlid Carla Dik-Faber: “Er is nu gelukkig een meerderheid in de Tweede Kamer die erkent dat er wat moet gebeuren. De Valleilijn zit aan de grenzen van de capaciteit en treinen zijn regelmatig overvol. Met een kwartierdienst kunnen reizigers zich beter over de treinen verspreiden en ontstaat er ruimte voor de lijn om verder te groeien.”
In de motie, die is meegetekend door D66 en de SGP, en werd gesteund door VVD, PvdA, CDA, GroenLinks, 50+ en Partij voor de Dieren, wordt niet alleen gevraagd om een kwartierdienst mogelijk te maken. Ook moet staatssecretaris Mansveld samen met de provincie Gelderland de verbinding met Arnhem verbeteren. Mogelijk zal de Valleilijn gaan doorrijden naar Arnhem om lange overstaptijden op station Ede-Wageningen te voorkomen. Dit moet voor de zomer duidelijk worden. Vorige week bleek al dat doorrijden het hoogst scoort in de Maatschappelijke Kosten Batenanalyse die de provincie Gelderland heeft laten maken.
Bron
Het huidige station Assen stelt toch al nauwelijks wat voor? Hoe kan dat is godsnaam nog beter doorstromen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef James1988 het volgende:
- Assen: DoorStroomStationAssen en een nieuw stationsgebouw
Het kloterige is natuurlijk ook dat Connexxion maar 5 Protossen heeft waardoor het verlengen van treinen niet echt makkelijk is. Cxx kan nieuwe treinen bestellen, maar het duurt een tijd voordat die dingen geleverd zijn en dan is het nog maar de vraag in hoeverre dat een beetje goed inzetbaar is samen met de rest van de vloot.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hebben ze zich door de vervoerder mooi voor het karretje laten spannen. De treinen zijn nog niet op de maximale lengte namelijk. Meer dubbelspoor is vanuit het oogpunt van de vervoerder goedkoper dan treinen verlengen, want betere materieelinzet mogelijk.
Ik vraag me ook af wat je nog aan Assen kan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Het huidige station Assen stelt toch al nauwelijks wat voor? Hoe kan dat is godsnaam nog beter doorstromen?
Simpele wisselsanering met een mooie naam dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef James1988 het volgende:
Er gaan 7 wissels verwijderd worden aldus ProRail's website.
DoorStroomStationAssen was een geintje van mij, zo stond het niet op de sitequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef remcoP het volgende:
[..]
Simpele wisselsanering met een mooie naam dus.
"relatief volwaardig"? Ze zijn aanzienlijk beter dan VIRM. Meer beenruimte, bredere stoelen, beter schoon te houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]De vierdelige DD-AR en mDDM treinstellen zijn de afgelopen jaren gemoderniseerd en worden nu tot relatief volwaardig Intercity-materieel gerekend. Ook het exterieur is flink verbeterd, want zeker als ze schoon zijn, knallen de kleuren er mooi uit. DDZ stellen 7532 en 7540 zijn als IC 1956 onderweg van Venlo naar Den Haag Centraal en passeren hier ter hoogte van Griendtsveen.
Oh ok, gelukkig maar. Dacht dat die boeren grootheidswaanzin hadden gekregen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
DoorStroomStationAssen was een geintje van mij, zo stond het niet op de site
Jullie vergeten Helmond, bijna volledig nieuw stationsgebiedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan gaan er nog meer komen:
- Groningen: In Groningen worden regionale spoorlijnen doorgekoppeld, wordt Groningen Europapark uitgebreid (extra perron en viersporigheid) en komt er een reizigerstunnel
- Leeuwarden: er komt een nieuw station op de lijn Leeuwarden - Zwolle: Leeuwarden Werpsterhoek
- Assen: DoorStroomStationAssen en een nieuw stationsgebouw
- Driebergen-Zeist: er komt een vierde spoor en een nieuw station
- Wormerveer: twee extra perrons
- Regio Amsterdam: OV-SAAL, viersporigheid tussen Schiphol en Duivendrecht
- Nijmegen: bouw van station Nijmegen Goffert (tussen Nijmegen en Den Bosch)
- Heerlen: vernieuwing van het station in het kader van project 'Heerlen Maankwartier'
En dan zijn er nog verschillende andere projecten zoals spoorvernieuwingen, saneringen en het vervangen van overwegen door onderdoorgangen.
die hoge sporen worden toch al niet meer gebruikt. Heb je al gelijk 5 van de 7 wissels te pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef James1988 het volgende:
Er gaan 7 wissels verwijderd worden aldus ProRail's website.
Ik vind VIRM toch meer echte intercity-uitstraling hebben. Vooral door het zachtere licht en het robuustere interieur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"relatief volwaardig"? Ze zijn aanzienlijk beter dan VIRM. Meer beenruimte, bredere stoelen, beter schoon te houden.
Grappig, ik vind het heldere licht in een DDZ juist weer prettiger. In VIRM laat dat zachte licht (vooral 's avonds) bij mij een beetje een smoezelige indruk achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM toch meer echte intercity-uitstraling hebben. Vooral door het zachtere licht en het robuustere interieur.
Ik associeer dat heldere licht met SLT, daar komt het door denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het heldere licht in een DDZ juist weer prettiger. In VIRM laat dat zachte licht (vooral 's avonds) bij mij een beetje een smoezelige indruk achter.
Dit is gewoon in en in triest, ik en heb al spijt van dat ik een jaarprodukt op een 4 en half jaar oude kaart heb gezet....quote:
Dat ze dat toelieten bij het bestellen is al raar, je hebt toch je chipkaartnummer in moeten vullen toen je dat gekke ding kocht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dit is gewoon in en in triest, ik en heb al spijt van dat ik een jaarprodukt op een 4 en half jaar oude kaart heb gezet....
Ja.... Maaar Veolia zegt, je bestelt een nieuwe bij translink, die zetten m overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ze dat toelieten bij het bestellen is al raar, je hebt toch je chipkaartnummer in moeten vullen toen je dat gekke ding kocht?
Dat schiet niet echt op als je vanuit het Zuiden komt en naar Breda moet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omreizen via Utrecht.
Of de vervangende bus pakken
En met een gewoon vervoerbewijs mag je ook niet zomaar zo'n omreis maken, tenzij door NS is aangegeven dat dat mag, maar het lijkt me sterk dat die omreisroute geadviseerd wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op als je vanuit het Zuiden komt en naar Breda moet.
Bussen dus maar.
Hij heette Adquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef James1988 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Callcentermuts heeft de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt"...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd naar Translink...
Ja, Translink is het bedrijf achter OV-chipkaart(.nl).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Althans, aannemende dat het contact form van ov-chipkaart.nl translink is dan...
Ofwel: je moet bij Veolia wezen. Niet bij NS of TLS.quote:Staan er een of meerdere reisproducten op uw persoonlijke OV-chipkaart? Neem dan contact op met uw OV-bedrijf om na te gaan wat er met deze producten moet gebeuren voordat uw gebruik maakt van dit formulier.
Student week vrij. Maar ik ga gewoon met die bus, half uurtje extra is niet zo erg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En met een gewoon vervoerbewijs mag je ook niet zomaar zo'n omreis maken, tenzij door NS is aangegeven dat dat mag, maar het lijkt me sterk dat die omreisroute geadviseerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |