Oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
".....en nu gaan we samen raden wat voor beest dat is geweest!"
Leuk liedje he, voor in je hoofd. Krijg je er over 3 dagen weer uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, ik weet het antwoord!![]()
* ziggyziggyziggy steekt vinger op.
Tja, Urbanus...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk liedje he, voor in je hoofd. Krijg je er over 3 dagen weer uitMisschien
![]()
Volgens mij zijn dat deze toch van binnen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:29 schreef b2py het volgende:
Wat is/was dit voor iets van DB Fernverkehr AG? Foto is uit 2004 en laat de DB 101-131-1 zien. Gemaakt bij Berlin-Rummelsburg.
[ afbeelding ]
De volgende is een foto uit 2010 bij Berlin Schönefeld.
[ afbeelding ]
Via
Lunéaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sandrvich het volgende:
Basel-Milano-Torino-Cuneo-Ventimiglia-Nice, daar vervolgens de Lunéa richting het noorden pakken?
Je kan een dagje in Karlsruhe naar integratie tramnet + S-Bahn gaan kijken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef greavy het volgende:
Iemand tips om mijn vakantietrip met één dag te verlengen?
Ik arriveer op vrijdag 19 april in Basel SBB, en zou de zaterdag 20 april richting huis, maar kan een dag later thuiskomen. Iemand tips om wat kilometers te knallen? Zaterdag 20 april kan ik gewoon uit Basel vertrekken, en ergens een extra overnachting boeken. Zondagavond wil ik weer in Dordrecht arriveren.
Ik zag ze vanmiddag flink in de weer met de installatiekasten aan einde van perrons, laten we hopen dat ze niets perongeluk gemolt hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij is er iets stuk in Rotterdam: zowel op Centraal als op Blaak toonden de TBP's en AV*'s alleen maar "Er is momenteel geen reisinformatie beschikbaar."
Hmmm, lijkt mij wel interessante route. Maar zal 'm dit jaar niet worden ivm de (hoge) meerkosten van de reserveringen, dat heb ik niet gebudgetteerd. Ik heb genoeg speling in de kosten, maar het moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef Sandrvich het volgende:
Basel-Milano-Torino-Cuneo-Ventimiglia-Nice, daar vervolgens de Lunéa richting het noorden pakken? Of anders daar overnachten en de volgende ochtend de TGV naar Brussel?
Tering, is die zo duur?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Lauterbrunnen - Jungfraujoch. Hemelsbreed: 8.012 meter. Over de spoorlijn: 19.938 meter. Retourtje: ¤ 150,00. Zonder met de ogen te knipperen.
Nog altijd 9 euro goedkoper dan een hele nacht van Zürich naar Arnhem in de duurste slaapcoupé
Nu maar hopen dat het donderdag wel werkt...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij is er iets stuk in Rotterdam: zowel op Centraal als op Blaak toonden de TBP's en AV*'s alleen maar "Er is momenteel geen reisinformatie beschikbaar."
Dit was rond de klok van drie? Verklaart waarom er diverse IC's te laat waren in Utrecht vanmiddagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanuit de Houtrakpolder, het Amsterdamse westhaven gebied naar Nijmegen; 15 stuks 1800
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3658/13085473923_4359bcebfb_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
gezien in Driebergen:
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2346/13086858085_ff257cf6c8_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Je reinste kapitaalvernietiging, dit. Maar als er niks meer voor de loks te doen is en je ze niet allemaal verkocht krijgt zit er weinig anders op...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanuit de Houtrakpolder, het Amsterdamse westhaven gebied naar Nijmegen; 15 stuks 1800
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3658/13085473923_4359bcebfb_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
gezien in Driebergen:
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2346/13086858085_ff257cf6c8_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ik ga zo hard lachen als donderdag de post Rotterdam uitvalt of zoiets.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het donderdag wel werkt...
Ik kan ook niet beloven dat ik daar dan mijn gezicht in de plooi kan houden...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef James1988 het volgende:
Ik ga zo hard lachen als donderdag de post Rotterdam uitvalt of zoiets.
Is het niet leuker om heen helemaal via Oostenrijk te gaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Hmmm, lijkt mij wel interessante route. Maar zal 'm dit jaar niet worden ivm de (hoge) meerkosten van de reserveringen, dat heb ik niet gebudgetteerd. Ik heb genoeg speling in de kosten, maar het moet wel leuk blijven.
Zit zelf te kijken naar (Edit: Reisplan ff uitgetikt):
Edit: voorlopige Hotelovernachtig in Wenen geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Met Willempie enzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Officiële opening nieuw Rotterdam CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |