Ik vraag me ook af wat je nog aan Assen kan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Het huidige station Assen stelt toch al nauwelijks wat voor? Hoe kan dat is godsnaam nog beter doorstromen?
Simpele wisselsanering met een mooie naam dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef James1988 het volgende:
Er gaan 7 wissels verwijderd worden aldus ProRail's website.
DoorStroomStationAssen was een geintje van mij, zo stond het niet op de sitequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef remcoP het volgende:
[..]
Simpele wisselsanering met een mooie naam dus.
"relatief volwaardig"? Ze zijn aanzienlijk beter dan VIRM. Meer beenruimte, bredere stoelen, beter schoon te houden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]De vierdelige DD-AR en mDDM treinstellen zijn de afgelopen jaren gemoderniseerd en worden nu tot relatief volwaardig Intercity-materieel gerekend. Ook het exterieur is flink verbeterd, want zeker als ze schoon zijn, knallen de kleuren er mooi uit. DDZ stellen 7532 en 7540 zijn als IC 1956 onderweg van Venlo naar Den Haag Centraal en passeren hier ter hoogte van Griendtsveen.
Oh ok, gelukkig maar. Dacht dat die boeren grootheidswaanzin hadden gekregen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
DoorStroomStationAssen was een geintje van mij, zo stond het niet op de site
Jullie vergeten Helmond, bijna volledig nieuw stationsgebiedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan gaan er nog meer komen:
- Groningen: In Groningen worden regionale spoorlijnen doorgekoppeld, wordt Groningen Europapark uitgebreid (extra perron en viersporigheid) en komt er een reizigerstunnel
- Leeuwarden: er komt een nieuw station op de lijn Leeuwarden - Zwolle: Leeuwarden Werpsterhoek
- Assen: DoorStroomStationAssen en een nieuw stationsgebouw
- Driebergen-Zeist: er komt een vierde spoor en een nieuw station
- Wormerveer: twee extra perrons
- Regio Amsterdam: OV-SAAL, viersporigheid tussen Schiphol en Duivendrecht
- Nijmegen: bouw van station Nijmegen Goffert (tussen Nijmegen en Den Bosch)
- Heerlen: vernieuwing van het station in het kader van project 'Heerlen Maankwartier'
En dan zijn er nog verschillende andere projecten zoals spoorvernieuwingen, saneringen en het vervangen van overwegen door onderdoorgangen.
die hoge sporen worden toch al niet meer gebruikt. Heb je al gelijk 5 van de 7 wissels te pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef James1988 het volgende:
Er gaan 7 wissels verwijderd worden aldus ProRail's website.
Ik vind VIRM toch meer echte intercity-uitstraling hebben. Vooral door het zachtere licht en het robuustere interieur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"relatief volwaardig"? Ze zijn aanzienlijk beter dan VIRM. Meer beenruimte, bredere stoelen, beter schoon te houden.
Grappig, ik vind het heldere licht in een DDZ juist weer prettiger. In VIRM laat dat zachte licht (vooral 's avonds) bij mij een beetje een smoezelige indruk achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind VIRM toch meer echte intercity-uitstraling hebben. Vooral door het zachtere licht en het robuustere interieur.
Ik associeer dat heldere licht met SLT, daar komt het door denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het heldere licht in een DDZ juist weer prettiger. In VIRM laat dat zachte licht (vooral 's avonds) bij mij een beetje een smoezelige indruk achter.
Dit is gewoon in en in triest, ik en heb al spijt van dat ik een jaarprodukt op een 4 en half jaar oude kaart heb gezet....quote:
Dat ze dat toelieten bij het bestellen is al raar, je hebt toch je chipkaartnummer in moeten vullen toen je dat gekke ding kocht?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dit is gewoon in en in triest, ik en heb al spijt van dat ik een jaarprodukt op een 4 en half jaar oude kaart heb gezet....
Ja.... Maaar Veolia zegt, je bestelt een nieuwe bij translink, die zetten m overquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ze dat toelieten bij het bestellen is al raar, je hebt toch je chipkaartnummer in moeten vullen toen je dat gekke ding kocht?
Dat schiet niet echt op als je vanuit het Zuiden komt en naar Breda moet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omreizen via Utrecht.
Of de vervangende bus pakken
En met een gewoon vervoerbewijs mag je ook niet zomaar zo'n omreis maken, tenzij door NS is aangegeven dat dat mag, maar het lijkt me sterk dat die omreisroute geadviseerd wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op als je vanuit het Zuiden komt en naar Breda moet.
Bussen dus maar.
Hij heette Adquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef James1988 het volgende:
Klinkt als een gevalletje "Callcentermuts heeft de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt"...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd naar Translink...
Ja, Translink is het bedrijf achter OV-chipkaart(.nl).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Althans, aannemende dat het contact form van ov-chipkaart.nl translink is dan...
Ofwel: je moet bij Veolia wezen. Niet bij NS of TLS.quote:Staan er een of meerdere reisproducten op uw persoonlijke OV-chipkaart? Neem dan contact op met uw OV-bedrijf om na te gaan wat er met deze producten moet gebeuren voordat uw gebruik maakt van dit formulier.
Student week vrij. Maar ik ga gewoon met die bus, half uurtje extra is niet zo erg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
En met een gewoon vervoerbewijs mag je ook niet zomaar zo'n omreis maken, tenzij door NS is aangegeven dat dat mag, maar het lijkt me sterk dat die omreisroute geadviseerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |