abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137542699
Ik zeg 53%.

Maar wie weet gaat er wel geboycot worden en komt er ineens 92% uit ofzo. :')
pi_137542954
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef DeJori het volgende:
Dispatch 4 en 5 van Vice News:

Vooral de tweede is interessant omdat daar een stuk in zit over de Serviërs die op het moment op de Krim zijn.
Had die andere afleveringen gister al gekeken. Die dude heeft echt enorme ballen. Hoop dattie niet in de problemen komt, want die situatie mbt journalisten is behoorlijk extreem.
pi_137542965
Waar is die blonde schone in dat miliaire uniform ?

Ik ga voor 64% btw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_137543042
OP geupdate :)

Ik zal af en toe nog even meekijken of er ondertussen weer nieuwe percentages bijgekomen zijn :)
pi_137543152
Komen er internationale waarnemers om dat referendum te controleren?
Incelfrikandel
  zondag 9 maart 2014 @ 14:03:34 #156
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137543157
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoe kom je hier nou weer bij, poetin was een vertrouweling van jeltsins fyi.

klopt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_137543184
quote:
Russische troepen hebben op de Krim opnieuw een post van de Oekraïense grenswacht ingenomen. De ongeveer dertig Oekraïense grenswachters zitten opgesloten. Volgens Oekraïne heeft Rusland inmiddels de controle over elf grenswachtposten.

Een woordvoerder van de Oekraïense grenswacht liet weten dat de basis Tsjernomorskoje, in het westen van de Krim, is overgenomen zonder bloedvergieten. Russische troepen vielen anderhalve week geleden de Krim binnen. Oekraïense militairen zitten vast in een aantal bases die door Russen zijn geblokkeerd.

Waarschuwingsschoten
Rusland heeft op het schiereiland strategische plekken ingenomen, waaronder de grens. Gisteren werd daar een groep militaire waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa toegang tot de Krim ontzegd. Ze werden onthaald met waarschuwingsschoten.

Op foto's van de Russische activistische krant Novaja Gazeta is te zien dat er een tentenkamp is gebouwd aan de grens. Ook is op foto's een demarcatielijn te zien dat lijkt op een mijnenveld.

Overleg Oekraïne en Rusland in Moskou
De Russische onderminister van Buitenlandse Zaken, Grigori Karassin, en de Oekraïense ambassadeur in Rusland, Vladimir Jeltsjenko, hebben gisteren in Moskou met elkaar gesproken. Het was het eerste overleg tussen Moskou en Kiev sinds het uitbreken van de crisis op de Krim.

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken liet weten dat de ambassadeur en de onderminister een 'eerlijk gesprek' met elkaar hebben gehad. Over de inhoud van het overleg hebben beide partijen geen mededelingen gedaan.

Ruim een week geleden bezetten Russische troepen zonder herkenningstekens strategische plekken in de Krim. Volgens de Russische president Vladimir Poetin gaat het om 'lokale zelfverdedigingstroepen', maar internationaal wordt weinig waarde gehecht aan die lezing. De afgelopen dagen heeft de nieuw ingestelde regering op de Krim stappen genomen om zich aan te sluiten bij Rusland.
Bron AD.nl
Ура для россии
pi_137543470
87%
pi_137543603
72%
pi_137543691
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef RVer het volgende:
87%
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:22 schreef SuicideErrorist het volgende:
72%
Toegevoegd ;)
pi_137543707
100%
Ура для россии
pi_137543801
Baajguardian wilt zich gewoon speciaal voelen. Hij woont niet in rusland, erg hypocriet. Als je man bent verlaat je het westen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:32:17 #163
117098 Hathor
Effe niet
pi_137543896
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Had die andere afleveringen gister al gekeken. Die dude heeft echt enorme ballen. Hoop dattie niet in de problemen komt, want die situatie mbt journalisten is behoorlijk extreem.
Servische fascisten die roepen dat de boel intern opgelost moet worden, maar ondertussen zelf illegaal op Oekraiens grondgebied rondstruinen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:36:23 #164
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137544012
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Servische fascisten die roepen dat de boel intern opgelost moet worden, maar ondertussen zelf illegaal op Oekraiens grondgebied rondstruinen. :')
haha de ironie van de situatie is ze waarschijnlijk ontgaan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_137544022
Nog over de Russische media:

quote:
Derk Sauer is pas dertig als hij hoofdredacteur van de Nieuwe Revue is. Te makkelijk, vindt hij zelf, dus wanneer Rusland zich aanbiedt bedenkt Sauer zich geen twee keer en vertrekt.
http://www.npo.nl/college-tour/07-03-2014/NPS_1240687
pi_137544068
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:29 schreef firefly3 het volgende:
Baajguardian wilt zich gewoon speciaal voelen. Hij woont niet in rusland, erg hypocriet. Als je man bent verlaat je het westen.
jij moet random plaatjes gaan genereren! (mooi topic geworden btw)

edit: voor ali_boo:
pi_137544085
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Ali_boo het volgende:
Waar is die blonde schone in dat miliaire uniform ?

Ik ga voor 64% btw
Ja, die deed ik in de OP maar een of andere idioot besloot haar weg te doen :')
pi_137544157
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hier: https://www.facebook.com/(...)9092.&type=3&theater

Genoeg foto's om uit te kiezen en een stuk mooiere dames dan die Russische hoer ;)
pi_137544296
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:41 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Hier: https://www.facebook.com/(...)9092.&type=3&theater

Genoeg foto's om uit te kiezen en een stuk mooiere dames dan die Russische hoer ;)
:o Sowieso Oostblok vrouwen O+
  zondag 9 maart 2014 @ 14:57:02 #170
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137544517
ClaytonNicholas twitterde op zondag 09-03-2014 om 13:58:58 RT @Steiner1776 Breaking! #Ukraine: Citizens take #Lugansk oblast administration and demand #March16 referendum http://t.co/amqQ9RGrLE reageer retweet
Loehansk is een stad in het meest oostelijke deel van Oekraïne:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137544540
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:57 schreef DeJori het volgende:
ClaytonNicholas twitterde op zondag 09-03-2014 om 13:58:58 RT @Steiner1776 Breaking! #Ukraine: Citizens take #Lugansk oblast administration and demand #March16 referendum http://t.co/amqQ9RGrLE reageer retweet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dus het oosten en zuiden willen zich nu ook bij Rusland toevoegen :o
pi_137544549
quote:
12s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef meth1745 het volgende:

[..]

jij moet random plaatjes gaan genereren! (mooi topic geworden btw)

edit: voor ali_boo:
[ afbeelding ]
tyty, wil geen OP zijn zonder haar begrepen :(

quote]0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

[/quote]

Hoe durven ze -O-

quote]0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:o Sowieso Oostblok vrouwen O+
[/quote]

Fuck yeah :9~ . Wanneer je met een in contact bent geweest wil je niks anders mee
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 9 maart 2014 @ 14:59:32 #173
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137544580
quote:

SPOILER
met bloedmooie vrouwen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 9 maart 2014 @ 15:02:01 #174
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137544662
En Jatsenjoek gaat naar Washington.

quote:
Ukraine prime minister coming to Washington to discuss Russia crisis
Ukraine Prime Minister Arseniy Yatsenyuk is coming to Washington this week to discuss Russian troops taking control of the Crimea region of his country, the White House confirmed Sunday to Fox News. Officials have so far provided no details including when the prime minister will arrive or how long he will stay.

Russian troops began taking control of facilities in the region about a week ago, amid the political uprising in Ukraine in which residents have ousted President Viktor Yanukovych.
President Obama has spoken by phone twice with Russia President Vladimir Putin asking him not to escalate the situation into a military battle.

http://www.foxnews.com/po(...)scuss-russia-crisis/
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137544708
quote:

SPOILER
Ojee, nu maar afwachten hoe de Russen gaan reageren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')