Heb de indruk (sterk de indruk) dat het BG alleen maar te doen is om zijn mening te verkondigen. Wat ik zie gebeuren is dat al het westerse wordt zwartgemaakt of anderzijds wordt ondergraven en alles wat oosters is, wordt rechtgepraat.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:07 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Nee het is duidelijk dat naast anderen - consistentie en logica jou echt niks interesseren nee. Als je niet openstaat voor ideeën van andere, waarom ga je dan in discussie op een forum?
Ja dat is ook mijn punt, zijn hele discours is toegewijd op het demoniseren van het westen. Hij werpt zich op als voorvechter tegen de misstanden in de wereld. Alleen wanneer het gaat om 'oosterse' misstanden dan wordt het of genegeerd of zo veel mogelijk rechtgepraat..quote:Op zondag 9 maart 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb de indruk (sterk de indruk) dat het BG alleen maar te doen is om zijn mening te verkondigen. Wat ik zie gebeuren is dat al het westerse wordt zwartgemaakt of anderzijds wordt ondergraven en alles wat oosters is, wordt rechtgepraat.
Vladimir Putin is niet aan de macht gekomen dankzij stemmen van het volk. Als hoofd van de FSB hielp hij de corrupte oligarchs, familieleden en bondgenoten van Jeltsin om aan de macht te blijven door de politieke tegenstanders en openbare aanklagers een voor een 'uit te schakelen' met chantagepraktijken. Toen hij dat gedaan had werd hij beloond met meer macht en richtte hij op den duur zijn pijlen op de oligarchs zelf.quote:
Een typisch voorbeeld van communisme dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:10 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn punt, zijn hele discours is toegewijd op het demoniseren van het westen. Hij werpt zich op als voorvechter tegen de misstanden in de wereld. Alleen wanneer het gaat om 'oosterse' misstanden dan wordt het of genegeerd of zo veel mogelijk rechtgepraat..
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:43:37Scuffles break out as pro Russians gatecrash a Ukrainian rally in Sevastopol - Russian man kicked to the ground - passions running high reageer retweet
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:50:05Ukrainian in White car savagely attacked - Russians smashed windscreen and tried to turn over vehicle. Another man severely whipped, kicked reageer retweet
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:52:51Our BBC team threatened too but we managed to run away just in time. Very very scary reageer retweet
Explosieve situatie. Er kan een punt komen dat Oekraïners of Oekraïne gezinde mensen dermate in gevaar komen dat Oekraïne wel moet ingrijpen?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:12 schreef theNull het volgende:
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:43:37Scuffles break out as pro Russians gatecrash a Ukrainian rally in Sevastopol - Russian man kicked to the ground - passions running high reageer retweet
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:50:05Ukrainian in White car savagely attacked - Russians smashed windscreen and tried to turn over vehicle. Another man severely whipped, kicked reageer retweet
twitter:BenBrownBBC twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:52:51Our BBC team threatened too but we managed to run away just in time. Very very scary reageer retweet
bedankt voor de feiten waar ik op kan oordelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kent er geeneen?
Sorry man, maar ik ga niet voor jou graven, de feiten spreken voor zich
consistentie in een proces .. kay.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:07 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Nee het is duidelijk dat naast anderen - consistentie en logica jou echt niks interesseren nee. Als je niet openstaat voor ideeën van anderen, waarom ga je dan in discussie op een forum?
quote:Russische militairen hebben opnieuw een post van de Oekraïense grenswacht op het schiereiland de Krim ingenomen. Dat gebeurde zonder bloedvergieten.
De ongeveer dertig Oekraïense grenswachters van de basis Tsjernomorskoje zitten opgesloten meldt een woordvoerder van de grenswacht volgens het ANP.
Anderhalve week geleden vielen Russische troepen de Krim binnen. Rusland heeft inmiddels controle over elf grenswachtposten, stellen de autoriteiten van Oekraïne. De Oekraïense militairen van een aantal ingenomen posten worden er vastgehouden.
Bron: http://www.powned.tv/nieu(...)er_grenspost_in.html
Ik praat recht wat zwartgemaakt is en geef daar genoeg onderbouwingen voor wanneer ik het op dat moment als onderwerp heb. Jullie betichten mij constant van zwart wit denken maar ik zie niks dan insinuaties verkregen 'door zwart wit denken. Dus houd nu maar erover op en kom zelf met iets nuttigers dan ' poetin is gek en ze nemen heel oekraine in' type nieuwsberichten.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb de indruk (sterk de indruk) dat het BG alleen maar te doen is om zijn mening te verkondigen. Wat ik zie gebeuren is dat al het westerse wordt zwartgemaakt of anderzijds wordt ondergraven en alles wat oosters is, wordt rechtgepraat.
Wees dan specifiek, welke oosterse misstanden gaat het hier over dan, wat moet ik niet negeren???quote:Op zondag 9 maart 2014 12:10 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn punt, zijn hele discours is toegewijd op het demoniseren van het westen. Hij werpt zich op als voorvechter tegen de misstanden in de wereld. Alleen wanneer het gaat om 'oosterse' misstanden dan wordt het of genegeerd of zo veel mogelijk rechtgepraat..
Hoe kom je hier nou weer bij, poetin was een tegenstander van jeltsins beleid fyi.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vladimir Putin is niet aan de macht gekomen dankzij stemmen van het volk. Als hoofd van de FSB hielp hij de corrupte oligarchs, familieleden en bondgenoten van Jeltsin om aan de macht te blijven door de politieke tegenstanders en openbare aanklagers een voor een 'uit te schakelen' met chantagepraktijken.
http://www.gewoon-nieuws.(...)childs/#.UxxQFIVqMbQquote:Toen hij dat gedaan had werd hij beloond met meer macht en richtte hij op den duur zijn pijlen op de oligarchs zelf.
Ik denk als je de zogenaamde kritische houding die je hebt ten opzichte van het westen nou ook eens zou proberen in te zetten ten opzichte van het oosten dat je misschien tot genuanceerde ideeën komt. Tot die tijd is discussiëren met jou in ieder geval zinloos. Het feit dat je zelf al geen idee hebt welke misstanden er zouden kunnen zijn geeft al genoeg aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wees dan specifiek, welke oosterse misstanden gaat het hier over dan, wat moet ik niet negeren???
Ik moet het de Russen nageven dat ze het met hun militaire interventie voorlopig erg netjes houden.quote:
Ja of er is geen tegenstand omdat het wel duidelijk is dat enige tegenstand de boel zou escaleren. Zoals bijvoorbeeld toen in Georgië.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik moet het de Russen nageven dat ze het met hun militaire interventie voorlopig erg netjes houden.
Lieve schat, nuance staat niet in mijn vocubalaire. Daar sta ik zelfs bekend om.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik denk als je de zogenaamde kritische houding die je hebt ten opzichte van het westen nou ook eens zou proberen in te zetten ten opzichte van het oosten dat je misschien tot genuanceerde ideeën komt. Tot die tijd is discussiëren met jou in ieder geval zinloos. Het feit dat je zelf al geen idee hebt welke misstanden er zouden kunnen zijn geeft al genoeg aan.
Houd je mond dat tegenover andere over nuance en zwart wit denken.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lieve schat, nuance staat niet in mijn vocubalaire. Daar sta ik zelfs bekend om.
Ik zeg het nog één keer; ik reageer per onderwerp, per zaak.
Hmm..goeie. Ik zou zeggen inclusief, dat zou de Russen beter uitkomen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:28 schreef DeJori het volgende:
Gaat dat referendum eigenlijk over de Krim inclusief Sebastopol of exclusief? Omdat het geen onderdeel uitmaakt van de republiek...
Je staat erinquote:
Zucht, dit gaat echt nergens over... ik ben klaar met je.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:30 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Houd je mond dat tegenover andere over nuance en zwart wit denken.
Als je ook klaar bent met dit hele topic, dan wens ik je nog een fijne dagquote:Op zondag 9 maart 2014 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zucht, dit gaat echt nergens over... ik ben klaar met je.
Tot nooit zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zucht, dit gaat echt nergens over... ik ben klaar met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |