Prima, dat geeft ook de mensen die momenteel en vanmiddag op het terras zitten (en dat zullen er een hoop zijn) ook vanavond nog de kans zich in te schrijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
OP geupdate
Zullen we zeggen dat nieuwe inschrijvingen alleen kunnen tot middernacht vandaag?
En alleen maar voor mensen die voor vandaag al meepostten in dit topic
Ik heb geen betere woorden over voor obama kerry en types als mccain.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:05 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Zo lang jij het constant hebt over 'de mongolen' in de VS dan heeft dat niks meer met bekritiseren te maken dan is dat gewoon demoniseren.
Dat is toch best zwart wit van je om ze op een hoop te gooien.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen betere woorden over voor obama kerry en types als mccain.
Die kan er ook nog wel bij ja, idiocracy.quote:
Ik ken ze goed genoeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:54 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dat is toch best zwart wit van je om ze op een hoop te gooien.
Bgtje: exact 50%quote:Op zondag 9 maart 2014 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
En gaarne je username + %, anders moet ik 2x copypasten per inschrijving.
Ik check ook even je pohi om te kijken of je in de eerdere delen al meegepost hebt btw (dit om trolls buiten te sluiten)
Edit: Lijst geupdate boven deze post
Alsof fok!kers op een terras gaan zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 11:49 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Prima, dat geeft ook de mensen die momenteel en vanmiddag op het terras zitten (en dat zullen er een hoop zijn) ook vanavond nog de kans zich in te schrijven.
Ik zat net te gitaarspelen op mn balkon, neem nu even een zonpause, ga zo weer bakken.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof fok!kers op een terras gaan zitten
Waar slaan dit soort berichten eigenlijk op, hoe denk ik zwart wit als ik naar ervaring de grootste boeven van het westen een toepasselijke koosnaam geef. Terwijl men hier de gehele reeks onterecht poetin alle benamingen mogelijk geeft, van gek tot hitler.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:56 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Beschuldig dan niet andere mensen van zwart wit denken als je zelf geen nuance kent.
twitter:Newstalkfm twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:55:15BREAKING: Clashes have broken out between pro-#Ukraine and pro-#Russia protesters at a rally in Sevastopol in Ukraine's #Crimea region reageer retweet
Als dit waar is, dan zijn de ballen weer aan het rollen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:59 schreef theNull het volgende:
twitter:Newstalkfm twitterde op zondag 09-03-2014 om 11:55:15BREAKING: Clashes have broken out between pro-#Ukraine and pro-#Russia protesters at a rally in Sevastopol in Ukraine's #Crimea region reageer retweet
Weer die redenatie andere doen het dan mag ik het ook. Dat slaat dus werkelijk nergens op.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar slaan dit soort berichten eigenlijk op, hoe denk ik zwart wit als ik naar ervaring de grootste boeven van het westen een toepasselijke koosnaam geef. Terwijl men hier de gehele reeks onterecht poetin alle benamingen mogelijk geeft, van gek tot hitler.
Ik rook niet, vriend.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef Drugshond het volgende:
Baaj, weet niet wat je hebt gerookt, maar ik wil het recept wel hebben.
zo redeneer ik niet, dat heb ik eerder al uitgelegd, ik reageer per onderwerp en het interreseert me niet wat anderen doen, ik maakte nu even een vergelijking omdat het op jouw reactie relevant was, ga ergens anders je eigen zwart wit denken op anderen projecteren aub.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:02 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Weer die redenatie andere doen het dan mag ik het ook. Dat slaat dus werkelijk nergens op.
Daarnaast begrijp jij blijkbaar niet dat wanneer jij de hele VS mongolen noemt dat je dan miljoenen mensen over een kam scheert en dat zulke statements gewoon zwart wit zijn. Dat zelfde geldt voor Kerry - Obama en Mccain. Drie verschillende mannen in een andere deel van het politieke spectrum.
De grootste boeven uit het oosten, dan kijk je ineens wel door de vingersquote:Op zondag 9 maart 2014 11:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar slaan dit soort berichten eigenlijk op, hoe denk ik zwart wit als ik naar ervaring de grootste boeven van het westen een toepasselijke koosnaam geef. Terwijl men hier de gehele reeks onterecht poetin alle benamingen mogelijk geeft, van gek tot hitler.
Noem er een paar.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lijst tot hier geupdate
[..]
De grootste boeven uit het oosten, dan kijk je ineens wel door de vingers
Noem namen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nieuws over de annexatie van een bepaalde Ukrainse provincie niet gevolgd?
Nee het is duidelijk dat naast anderen - consistentie en logica jou echt niks interesseren nee. Als je niet openstaat voor ideeën van anderen, waarom ga je dan in discussie op een forum?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zo redeneer ik niet, dat heb ik eerder al uitgelegd, ik reageer per onderwerp en het interreseert me niet wat anderen doen, ik maakte nu even een vergelijking omdat het op jouw reactie relevant was, ga ergens anders je eigen zwart wit denken op anderen projecteren aub.
Ik heb net gezegd dat ik die 3 goed genoeg ken, met al hun daden en uitspraken om ze imbecielen te willen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |