Al die geniale Hip Hop albums die destijds uitkwamen, de sound is ongeveer hetzelfde vind ik.quote:

Goed albumquote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Sautor het volgende:
Was de nieuwe Blood Red Shoes hier al besproken? Compleet langs me heen gegaan dat er een nieuw album kwam

quote:"We have a new album." "How are the sales going?" "Fine, we've sold almost everything: cars, houses..."

Zal wel voor alledrie mijn favoriete jaren doen, sinds ik het bewust volg:quote:Op zondag 9 maart 2014 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ondertussen, vind ik, een behoorlijk besef van wat goede hiphop albums zijn. Maar ik kan er absoluut geen jaartal bij plaatsen. Wat zijn de goede platen uit 2008?

Allemaal maar zo zo voor mijn gevoel dit jaar. Nog niet alles daarvan geluisterd.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
Best wat goede nieuwe albums hoor, alleen al in de laatste week/2 weken:
Traumahelikopter
Elbow
Pharrell (voor de liefhebbers)
Neneh Cherry
Admiral Freebee

Ik vond dat eerste nummer best wel kut. Denk als je iemand anders laat zingen dat ik het had gewaardeerdquote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
Outkast![]()
En de nieuwe Elbow...ik vind hem erg goed. Een 7.8. Dat Fly Boy Blue is echt fenomenaal, net als Sad Captains.

Zozo.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
The War on Drugs zou waarschijnlijk de top 3 wel hebben gehaald vorig jaar.

Slave ambient stond bij mij ook al op 4 in 2011, deze vind ik nog iets beter denk ik. Jij had hem trouwens twee keer in je lijstje staan, zie ik nu:quote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zozo.ik vind er net een gezapig nummer te veel opstaan vrees ik. Kans wel groot dat ook de beste van het jaar erop staat

quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Norrage het volgende:
Laura stond ook hoog in mijn lijstje. Vind het zeker haar beste album! Alhoewel ze eigenlijk alledrie even goed zijn

quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slave ambient stond bij mij ook al op 4 in 2011, deze vind ik nog iets beter denk ik. Jij had hem trouwens twee keer in je lijstje staan, zie ik nu:
MUZ / Jaarlijstjes 2011!
quote:

The War On Drugs. Ga dat luisterequote:Op maandag 10 maart 2014 08:14 schreef MaJo het volgende:
Waar refereert de TT aan?
Ik ben echt weer toe aan nieuwe input.

Haha okquote:

http://www.npr.org/2014/0(...)gs-lost-in-the-dreamquote:Op maandag 10 maart 2014 08:14 schreef MaJo het volgende:
Waar refereert de TT aan?
Ik ben echt weer toe aan nieuwe input.

Ja lastig te vergelijken die twee. Samen op 1quote:Op maandag 10 maart 2014 10:58 schreef Moody het volgende:
Nieuwe War on Drugs is erg lekker idd. Ik mis wel een momentje van een vreugdedansje, zoals bijv. Baby Missiles van de vorige plaat.
Vind de plaat van Sun Kil Moon toch duidelijk beter als ik moest kiezen, al is het appels met peren vergelijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |