Al die geniale Hip Hop albums die destijds uitkwamen, de sound is ongeveer hetzelfde vind ik.quote:

Goed albumquote:Op zondag 9 maart 2014 23:15 schreef Sautor het volgende:
Was de nieuwe Blood Red Shoes hier al besproken? Compleet langs me heen gegaan dat er een nieuw album kwam

quote:"We have a new album." "How are the sales going?" "Fine, we've sold almost everything: cars, houses..."

Zal wel voor alledrie mijn favoriete jaren doen, sinds ik het bewust volg:quote:Op zondag 9 maart 2014 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ondertussen, vind ik, een behoorlijk besef van wat goede hiphop albums zijn. Maar ik kan er absoluut geen jaartal bij plaatsen. Wat zijn de goede platen uit 2008?

Allemaal maar zo zo voor mijn gevoel dit jaar. Nog niet alles daarvan geluisterd.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
Best wat goede nieuwe albums hoor, alleen al in de laatste week/2 weken:
Traumahelikopter
Elbow
Pharrell (voor de liefhebbers)
Neneh Cherry
Admiral Freebee

Ik vond dat eerste nummer best wel kut. Denk als je iemand anders laat zingen dat ik het had gewaardeerdquote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Norrage het volgende:
Outkast![]()
En de nieuwe Elbow...ik vind hem erg goed. Een 7.8. Dat Fly Boy Blue is echt fenomenaal, net als Sad Captains.

Zozo.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
The War on Drugs zou waarschijnlijk de top 3 wel hebben gehaald vorig jaar.

Slave ambient stond bij mij ook al op 4 in 2011, deze vind ik nog iets beter denk ik. Jij had hem trouwens twee keer in je lijstje staan, zie ik nu:quote:Op zondag 9 maart 2014 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zozo.ik vind er net een gezapig nummer te veel opstaan vrees ik. Kans wel groot dat ook de beste van het jaar erop staat

quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Norrage het volgende:
Laura stond ook hoog in mijn lijstje. Vind het zeker haar beste album! Alhoewel ze eigenlijk alledrie even goed zijn

quote:Op zondag 9 maart 2014 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slave ambient stond bij mij ook al op 4 in 2011, deze vind ik nog iets beter denk ik. Jij had hem trouwens twee keer in je lijstje staan, zie ik nu:
MUZ / Jaarlijstjes 2011!
quote:

The War On Drugs. Ga dat luisterequote:Op maandag 10 maart 2014 08:14 schreef MaJo het volgende:
Waar refereert de TT aan?
Ik ben echt weer toe aan nieuwe input.

Haha okquote:

http://www.npr.org/2014/0(...)gs-lost-in-the-dreamquote:Op maandag 10 maart 2014 08:14 schreef MaJo het volgende:
Waar refereert de TT aan?
Ik ben echt weer toe aan nieuwe input.

Ja lastig te vergelijken die twee. Samen op 1quote:Op maandag 10 maart 2014 10:58 schreef Moody het volgende:
Nieuwe War on Drugs is erg lekker idd. Ik mis wel een momentje van een vreugdedansje, zoals bijv. Baby Missiles van de vorige plaat.
Vind de plaat van Sun Kil Moon toch duidelijk beter als ik moest kiezen, al is het appels met peren vergelijken

Ja, niet geschikt genoeg voor elke situatie. War on Drugs kan je altijd opzetten, wat een lekker loom album. Net als Pretty Gaze, maar spannender en minder uitgesponnen en veelzijdiger.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:09 schreef Felagund het volgende:
Ik vind de Sun Kil Moon wat te saai om hem op 1 te zetten.

Ben ik nu aan het luisterenquote:

Nieuwe album staat volgens mij nog niet op Spotify, komt pas 18 maart officieel uit .quote:Op maandag 10 maart 2014 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het luisterenVolgende week naar Paradiso
Kreeg net War on Drugs als aanrader op SpotifyDie ga ik zo opzetten

Heb je Beck al geluisterd? Ik vind Blue Moon echt een mooi liedjequote:Op maandag 10 maart 2014 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het luisterenVolgende week naar Paradiso
Kreeg net War on Drugs als aanrader op SpotifyDie ga ik zo opzetten

Dan check ik hem op de luisterpaalquote:Op maandag 10 maart 2014 11:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwe album staat volgens mij nog niet op Spotify, komt pas 18 maart officieel uit .

Oh ja die staat ook op mijn to listen lijstje, goeie!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je Beck al geluisterd? Ik vind Blue Moon echt een mooi liedjeEn I Won't Be Long is een geniale single (al wel een tijdje uit).

Voordat het weer uit het verband getrokken gaat worden door Maxi, Tchock of DO2:quote:Op maandag 10 maart 2014 12:14 schreef Kerftminister het volgende:
Pfff wederom ik wil graag naar Outkast, maar wil ze los in concert zien.
Leuke line up trouwens zeg.
Nieuwe Liars is gelekt zie ik ook.
Altijd mooi trouwens om Norrage zo enthousiast over nieuwe releases te zien, nummer van het decennium.
Maar TWOD vond ik ook fijn, ga ik eens herluisteren snel nog en dan kan ik hem goed raten. Denk dat die top 3 voor dit jaar is, moet Flamingosis ook nog herluisteren, die staat nu op 2 voor mij.

Ik ben teleurgesteld. Niet meer dan 5-6 leuke namenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef Moody het volgende:
Eerste deel van de line-up van Pukkelpop is bekend!
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit

Wel iets meer hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld. Niet meer dan 5-6 leuke namen

Dat zijn 4 namen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel iets meer hoor
Bijvoorbeeld DeafheavenEn natuurlijk Qotsa, Portishead, The National, etc.

Je vergeet Bill Callahan, of was jij niet die fanboyquote:Op maandag 10 maart 2014 15:03 schreef Norrage het volgende:
Outkast, Janelle, National, Balthazar,portishead,jungle,
Ik kom ook niet verder dan 6. Is wel eens beter geweest daar

Ik was gewoon te lui om te typenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:05 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dat is niet erg overtuigend als je wil aangeven dat er meer dan 6 zijn

volgens mij komt er dit jaar iets uitquote:Op maandag 10 maart 2014 15:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik zie er Robyn met Royksopp staan in die line-up. Iemand een idee hoe het met dat album staat?

First Aid Kit. Mooi. Dan komen ze dit jaar waarschijnlijk met een nieuw album.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef Moody het volgende:
Eerste deel van de line-up van Pukkelpop is bekend!
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |