Overheen gelezen. 7 dusquote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je vergeet Bill Callahan, of was jij niet die fanboy
Young Fathers is ook leuk, Submotion Orchestra volgens mij ook.quote:
ga je nu niet naar BKS?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef Norrage het volgende:
Als dat de BKS lineup was geweest was ik gegaan.
Nee, ik ga niet naar BKS.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:05 schreef ranja het volgende:
[..]
maar dat is niet erg overtuigend als je wil aangeven dat er meer dan 6 zijn
Zeker niet of afhankelijk van welke namen er nog bij komen?quote:
Die ene vent is haar broer?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker niet of afhankelijk van welke namen er nog bij komen?
Ik heb m'n kaart inmiddels wel, na slowdive/september girls/bombay show pig en eerder al chvrches en pixies, en als leuke extra's franz ferdinand en julia stone met die ene vent was de keus niet zo moeilijk meer
Wanneer is het? of zou je toch niet met mij willen gaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk wel naar Wild Beasts in de Melkweg na het nieuwe album, maar ¤19,50 excl lidmaatschap is wel duur voor een concertje in de oude zaalDenk niet dat ik iemand mee krijg
Dat is wellicht de beste zaal in A'dam. Heb je liever een grotere zaal?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
Hmm, ik wil eigenlijk wel naar Wild Beasts in de Melkweg na het nieuwe album, maar ¤19,50 excl lidmaatschap is wel duur voor een concertje in de oude zaalDenk niet dat ik iemand mee krijg
3 april. En ik weet nog niet helemaal of ik dat durf.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wanneer is het? of zou je toch niet met mij willen gaan?
Hoezo de beste? Ik vind het een prima zaal verder, maar mijn ervaring is dat daar wel de kleinere acts met kortere concerten staan. Net als de kleine zaal in Paradiso.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is wellicht de beste zaal in A'dam. Heb je liever een grotere zaal?
De zaal van Paradiso is toffer, maar verder prefereer ik ook de Melkweg. Paradisopubliek is veel vaker totaal opgefoktquote:Op maandag 10 maart 2014 15:53 schreef Norrage het volgende:
Melkweg de beste zaal? Kutzaal met kutpubliek
Paradiso > Melkweg
Dan heb je mazzel gehad denk ik. Vooral rondom de bar is het 1 groot geouwehoer.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Norrage het volgende:
En ik erger me eigenlijk zelden aan het publiek in Paradiso. Het praat minder (relatief gezien) door de muziek heen, het is geinteresseerd en vooral bij de "zachtere" acts is het beter vertoeven.
Heb je de mail niet waar je tickets in de bijlage zitten? Je kunt niet meer downloaden vanaf Ticketmaster maar je hebt ze ook gemaild gekregen als het goed is.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:01 schreef Norrage het volgende:
Ik had een lidmaatschap door Darkside (jij wss ook), maar heb het weggegooidLaat ik nou net binnen de maand naar Broken Bells gaan
Ik koop mijn lidmaatschaps altijd aan de deur omdat ik nooit weet of ik ineens nog een extra concert planquote:Op maandag 10 maart 2014 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je de mail niet waar je tickets in de bijlage zitten? Je kunt niet meer downloaden vanaf Ticketmaster maar je hebt ze ook gemaild gekregen als het goed is.
En ik moet zeggen dat het niet veel uitmaakt welke zaal je staat voor het lawaai. Ik ken maar weinig optredens waar de act het publiek écht stil kreeg, en dat was allemaal op festivals. Mensen die naar concerten gaan lijken ironisch genoeg veel minder geïnteresseerd in wat er speeltquote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad denk ik. Vooral rondom de bar is het 1 groot geouwehoer.
Toen Anais Mitchell 2 jaar geleden in het voorprogramma van Billy Bragg speelde, heb ik er werkelijk geen noot van gehoord door het gekwebbel. En ik stond zo goed als vooraan.
OT301 is wel geweldig ja, alleen niet erg bereikbaar tenzij je met de auto gaat.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Z het volgende:
Mijn favoriete zaaltjes in Amsterdam zijn de OCCII, OT301, DOKA, Trouwgebouw en Melkweg oude zaal, klein maar fijn. Daarna Paradiso, waar ik wel het vaakst kom. In de Melkweg komen volksmeisjes, in Paradiso gymnasiummeisjes.
Hoezo niet bereikbaar? Tram 1 stopt voor de deur.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:08 schreef ranja het volgende:
[..]
OT301 is wel geweldig ja, alleen niet erg bereikbaar tenzij je met de auto gaat.
Wel al 2x geweest.
Hm waar gaat die heen?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:10 schreef Tchock het volgende:
Hoezo niet bereikbaar? Tram 1 stopt voor de deur.
Ik ben trouwens bijna al deze zalen nog nooit geweestquote:Op maandag 10 maart 2014 16:07 schreef Z het volgende:
Mijn favoriete zaaltjes in Amsterdam zijn de OCCII, OT301, DOKA, Trouwgebouw en Melkweg oude zaal, klein maar fijn. Daarna Paradiso, waar ik wel het vaakst kom. In de Melkweg komen volksmeisjes, in Paradiso gymnasiummeisjes.
Van Osdorp via Overtoom en Leidsestraat naar centraal station. En stopt direct voor mijn huis, ghe ghe.quote:
Subbacultcha programmeert regelmatig in die zaaltjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben trouwens bijna al deze zalen nog nooit geweestShame on me.
Ik had het stil bij Bill, stil bij het rustige gedeelte van Yo La Tengo (bijzonder knap!), bij Iron & Wine, bij Giant Sand, Kurt Vile...etc etc.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:09 schreef Z het volgende:
Dat was echt een uitzondering (de stilte bij Bill).
Ik heb van al die zalen uberhaupt nog nooit gehoord. Behalve Trouw. Die is wel monsterlijk vet. (ook hemeltergend publiek though die keer dat ik er was)quote:Op maandag 10 maart 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben trouwens bijna al deze zalen nog nooit geweestShame on me.
Ik deel je totaal niet, sorry. Bitterzoet al helemaal want dat is zo klein dat je stem de hele zaal vult, daar houdt iedereen z'n waffel wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het stil bij Bill, stil bij het rustige gedeelte van Yo La Tengo (bijzonder knap!), bij Iron & Wine, bij Giant Sand, Kurt Vile...etc etc.
Eigenlijk, ik heb zelden tot nooit meegemaakt dat het niet stil was bij het hoofdprogramma. De voorprogramma's daarentegen.
In Tivoli, Bitterzoet, Melkweg, etc is het altijd verschrikkelijk met het lawaai. Bij Paradiso? hmm. Heb ik gewoon een toevallig goede ervaring daar?
dat heb ik dan met Ekko, Tivoli, db's en de Hellingquote:
Ik alleen OCCII niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb van al die zalen uberhaupt nog nooit gehoord.
Ja, Bitterzoet valt ook wel mee. Daar heb ik andere frustraties. Je hebt daar uberhaupt niet eens de ruimte om te praten. Als je je mond beweegt zet je jezelf al klem.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik deel je totaal niet, sorry. Bitterzoet al helemaal want dat is zo klein dat je stem de hele zaal vult, daar houdt iedereen z'n waffel wel.
Ligt ook een beetje aan de bands. Het laatste Broken Social Scene concert in Paradiso bijvoorbeeld liep Kevin weg vanwege het geouwehoer.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had het stil bij Bill, stil bij het rustige gedeelte van Yo La Tengo (bijzonder knap!), bij Iron & Wine, bij Giant Sand, Kurt Vile...etc etc.
Eigenlijk, ik heb zelden tot nooit meegemaakt dat het niet stil was bij het hoofdprogramma. De voorprogramma's daarentegen.
In Tivoli, Bitterzoet, Melkweg, etc is het altijd verschrikkelijk met het lawaai. Bij Paradiso? hmm. Heb ik gewoon een toevallig goede ervaring daar?
Dat zegt iedereen, dus dat neem ik dan maar aan. Ik ben er één keer geweest (super tof concertquote:Op maandag 10 maart 2014 16:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, Bitterzoet valt ook wel mee. Daar heb ik andere frustraties. Je hebt daar uberhaupt niet eens de ruimte om te praten. Als je je mond beweegt zet je jezelf al klem.
Ik ook, duurt wel 15 uur en 8 minuten voordat ik er ben.quote:
Je wordt wat dovig.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Norrage het volgende:
Het valt me sowieso op, dat ik het tegenwoordig overal minder erg vind dan pakweg 2/3 jaar geleden.
Mijn eerste keer daar, PTM, was ook fantastisch. Omdat het niet uitverkocht was inderdaad. Alles sindsdien was uitverkocht en heb ik ervaren als een marteling....quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen, dus dat neem ik dan maar aan. Ik ben er één keer geweest (super tof concert) en dat was totaal niet uitverkocht, dus van drukte geen sprake.
Oh, dat is helemaal niet ver weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:17 schreef Z het volgende:
[..]
Amstelveenseweg, (voormalig) krakersbolwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |