The War on Drugs.quote:
Ok die pik ik ook wel mee dan, nog nooit geluisterd.quote:
Omdat ik daar een recensie over schreef op Patsounds, wellicht?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand wie Takuya Kuroda is? Ik heb een album van hem/het/haar in een afspeellijst gezet. Maar geen idee waarom ik dat gedaan heb.
Ik denk het ook niet, maar je weet het nooitquote:
Ik op 'ja'.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik daar een recensie over schreef op Patsounds, wellicht?Slecht korte termijn geheugen Fela
![]()
TWOD is officieel nog niet uit hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
O hij is al uit zie ik, 2e voor dit jaar genoteerd op RYM. Gaan we hem hierna even opzetten, hebben jullie snel antwoord.
TWOD komt officieel pas op 18 maart uit. Of heb je het daar niet over?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
O hij is al uit zie ik, 2e voor dit jaar genoteerd op RYM. Gaan we hem hierna even opzetten, hebben jullie snel antwoord.
Behalve dat Kurt Vile er niet meer in zit. Maar wel vergelijkbaar geluid jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
O The War on Drugs is de band van Kurt Vile. Die had vorig jaar ook een best aardig album.
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Album het best te beluisteren als je stoned bent? Of een album dat het gevoel van stoned zijn opwekt?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Arn0 het volgende:
Wakin on a Pretty Daze is trouwens wel het meest stoner-album dat ik ken(en dan heb ik het niet over "stoner rock")
De titel alleen al lijkt me een drugsreferentie maar verder associeer ik het geluid echt met relaxt in het park zitten met een jointje of zo. Lastig uit te leggen, maar het is echt heel relaxte muziek. (en nee, heb het nog niet uitgeprobeerd)quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Album het best te beluisteren als je stoned bent? Of een album dat het gevoel van stoned zijn opwekt?
Voor de volgende gezamenlijke FOK! luistersessie dus maar in Amsterdam afspreken en dit album beluisteren?quote:
Vind de eerste 3 erbovenuit steken, mijn persoonlijke favoriet is Aquemini, want Skew it on the Bar-Bquote:Op zondag 9 maart 2014 21:57 schreef Norrage het volgende:
Nou wat is nou de beste van Outkast Kerfty? Wat is Southernplayalistacadiccalicmusic toch fantastisch, die groeit echt met de luisterbeurt bij mij
Dat cijfer gaat nog wel omhoog. Geloof me.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef Kerftminister het volgende:
Nou een 4.3 voor Wild Beasts dat was echt niks.
Ik denk niet dat Kerfty het nog een keer gaat luisterenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat cijfer gaat nog wel omhoog. Geloof me.
Nee hoor, no way dat ik die plaat nog eens ga luisteren. Zijn zat platen die mijn aandacht nog verdienen, dus dan ga ik geen dingen luisteren die ik de eerste keer verschrikkelijk vond.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat cijfer gaat nog wel omhoog. Geloof me.
Ik blow al een tijdje niet meer, maar ik wil best een keer 'n uitzondering maken,quote:Op zondag 9 maart 2014 21:50 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me wel vet om met DO2 en Tchock met een joint op naar stonede muziek te luisteren. En dan met Fela en Arn0 erbij natuurlijk .
IK had geen idee. Ik dacht dat je net als een paar andere vervent posters rond de 20 wasquote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht dat dat wel bekend was. Ik ben al een 'ouwe lul', jongens.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:20 schreef Norrage het volgende:
Nu begrijp ik je Stevie Wonder adoratie ook ineens wat meer
IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ER IK BEN ERquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wetenschappelijk experiment. Om de reactiesnelheid van DO2 en Max testen.
U gaat door voor de koelkast, fijn album hoor, misschien zelfs wel replay value.quote:
Vond m ook niet zo heel bijzonder, maar wel iets beter dan een 4.3quote:Op zondag 9 maart 2014 21:56 schreef Kerftminister het volgende:
Nou een 4.3 voor Wild Beasts dat was echt niks.
Erg fijne plaat ja. Hele vibe en sfeer doet me elke keer weer denken aan 2008/2009.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |