T Bone Burnett heeft erg sterk werk afgeleverd met zijn selecties voor True Detectivequote:
Wist je dat ik deze toevallig gisteren pas voor het eerst geluisterd heb, of is deze mention puur toeval?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef DO2 het volgende:
Ik zou als ik jou was deze nog eens op repeat gooien, ouwe hiphop-purist:
!
Ja, je hebt het mis.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
Public Enemy wel leuk, maar meer om de teksten dan om de muzikaliteit. Eerlijk gezegd. Heb ik het daar mis? Want ik ken ze ook weer niet zo goed.
Ik heb je er gisteren nog hartelijk om uitgelachen,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wist je dat ik deze toevallig gisteren pas voor het eerst geluisterd heb, of is deze mention puur toeval?
Zijn altijd dingen die je om de een of andere reden nog niet geluisterd hebt he, bij mij oa deze.
Zijn wel vooral de raps idd die erg goed zijn, productie is erg simplistisch.
Ach ja je kan nooit alles gehad hebben, om dat te compenseren heb ik dan weer enorm veel Dr. Octagon, Canibus en Deltron 3030 geluisterd, die onder veel anderen niet bekend zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik heb je er gisteren nog hartelijk om uitgelachen,.
Ja, maar It takes a nation... is wel een klassieker die je moet kennen, hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach ja je kan nooit alles gehad hebben, om dat te compenseren heb ik dan weer enorm veel Dr. Octagon, Canibus en Deltron 3030 geluisterd, die onder veel anderen niet bekend zijn.
Er was ook nog een discussie over de Beatles.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ze hebben alleen maar lopen spammenTussendoor kwamen er wel wat posts dat de nieuwe War On Drugs fantastisch is
En ik ben naar Darkside geweest
De keren dat ik het geluisterd heb, en gezien ik niet zo van teksten ben, vond ik het in ieder geval niet zo boeiendquote:
Kende hem altijd al, kende ook al nummers ervan, alleen nog nooit in zijn geheel gehad. Daarom nu wel geluisterd, denk niet dat er nog veel andere albums zijn die ik echt nog móet luisteren als Hip Hop kenner. Misschien Like Water for Chocolate en alles van Gang Starr nog. En Road to the Riches trouwens ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, maar It takes a nation... is wel een klassieker die je moet kennen, hoor.
Mwoah het zijn niet alleen de teksten hoor, ook de delivery en kwaadheid die vooral Chuck D toont in het album, maar ik kan begrijpen dat je een aantal van de simplistische beats niks vindt en dan liever naar iets alternatievere Hip Hop luistert, want het is natuurlijk wel 80s Hip Hop en dat hoor je altijd wel goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
De keren dat ik het geluisterd heb, en gezien ik niet zo van teksten ben, vond ik het in ieder geval niet zo boeiend
You are so wrong. Paul's Boutique is misschien wel het beste sample album dat ik ken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Norrage het volgende:
Volgens velen ook Paul's Boutique, maar dat lijkt me niks, ik denk namelijk dat de Beastie Boys overschat zijn omdat ze blank zijn en daarom men op ratingsites zich er beter mee kan identificeren ofzo.
Ik ben zo koppig als wat, dus gaat nog wel even duren voordat ik die ga proberen, wat ik gehoord heb van de Beastie Boys vond ik niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
You are so wrong. Paul's Boutique is misschien wel het beste sample album dat ik ken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
You are so wrong. Paul's Boutique is misschien wel het beste sample album dat ik ken.
Dat hele album is erg fijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Felagund het volgende:
White Fire van Angel Olsen is erg fijn.
Jullie zeggen soms toch wel zinnige dingen.
Wetenschappelijk experiment. Om de reactiesnelheid van DO2 en Max testen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ohgod, je noemt het Engelwoord. Maxi kom er maar in!
Vrij goed album idd, voor mij niet de beste van het jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |