The War on Drugs.quote:
Ok die pik ik ook wel mee dan, nog nooit geluisterd.quote:
Omdat ik daar een recensie over schreef op Patsounds, wellicht?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand wie Takuya Kuroda is? Ik heb een album van hem/het/haar in een afspeellijst gezet. Maar geen idee waarom ik dat gedaan heb.
Ik denk het ook niet, maar je weet het nooitquote:
Ik op 'ja'.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ik daar een recensie over schreef op Patsounds, wellicht?Slecht korte termijn geheugen Fela
![]()
TWOD is officieel nog niet uit hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
O hij is al uit zie ik, 2e voor dit jaar genoteerd op RYM. Gaan we hem hierna even opzetten, hebben jullie snel antwoord.
TWOD komt officieel pas op 18 maart uit. Of heb je het daar niet over?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:36 schreef Kerftminister het volgende:
O hij is al uit zie ik, 2e voor dit jaar genoteerd op RYM. Gaan we hem hierna even opzetten, hebben jullie snel antwoord.
Behalve dat Kurt Vile er niet meer in zit. Maar wel vergelijkbaar geluid jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
O The War on Drugs is de band van Kurt Vile. Die had vorig jaar ook een best aardig album.
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Album het best te beluisteren als je stoned bent? Of een album dat het gevoel van stoned zijn opwekt?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:44 schreef Arn0 het volgende:
Wakin on a Pretty Daze is trouwens wel het meest stoner-album dat ik ken(en dan heb ik het niet over "stoner rock")
De titel alleen al lijkt me een drugsreferentie maar verder associeer ik het geluid echt met relaxt in het park zitten met een jointje of zo. Lastig uit te leggen, maar het is echt heel relaxte muziek. (en nee, heb het nog niet uitgeprobeerd)quote:Op zondag 9 maart 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Album het best te beluisteren als je stoned bent? Of een album dat het gevoel van stoned zijn opwekt?
Voor de volgende gezamenlijke FOK! luistersessie dus maar in Amsterdam afspreken en dit album beluisteren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |