Oud hoezo????quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was dat op de ring van Oude- of Nieuwe Pekela?
Nee, maar hij staat wel op mijn verlanglijstje lol. Ik heb "Be Here Now" die ik nog moet lezen in mijn boekenkast. Voor positieve mindset heb ik "The Power of Thinking Big" gelezen en nog wat andere boeken waar het er een beetje over gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb je Zen and the Art of Happiness gelezen? Holy shit mann, na het lezen van dat boek ben ik anders naar het leven gaan kijken. Fuck negativiteit en stress man. Uiteindelijk valt alles in jouw voordeel..
Nu lees ik The Power of Now. Beetje lastig lezen aangezien het erg spiritueel is maar dat komt wel goed
vodka, serieus vodka .. bier slaat teveel op je maag ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik had een keer 7 bier gedronken in hollywood
kreeg alleen zeebenen van, van alcohol word ik ook al niet echt losser van helaas
ik voelde wel al het vocht uit mn darmen trekken
en ik kreeg ook steken in mn buik volgens mij heb ik poliepen in mn darmen en ze begonnen toen te prikken
wel true trouwensquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vodka, serieus vodka .. bier slaat teveel op je maag ..
vodka mijn vriend is je antwoord op alles..
als ik vodka drink verander ik in een monster... in alle opzichten ... een echt vodka monster
geweldig spul! doen hoor! vodka
Jawohl.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe jij bent wel zo'n Hitlerjugend pepsnuivende technodude.
Die vijfkamster die het WK gewonnen heeft is ook wel lekker IMHO.quote:
Vodka is echt het beste wat Rusland deze aardkloot heeft gegeven..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen als ik een vrouw tegenkom die aantrekkelijk is, langer dan mij en ook nog qua postuur in de buurt komt .. mag ze me alle hoeken van de kamer laten zien .. ik ben een badboy schatje straf me
keer wat afwisseling aangezien ik eigenlijk fysiek altijd de dominante ben in het bed
Het stinkt ook ja. Verre van classy though.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Bier krijg ik na een tijdje echt smerige boeren van, en de ochtend erna slechte stoelgang. Fuck bier.
hahaha valt wel mee, oude lever hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vodka ga je kk snel van weg man, maar wel lachen.Bier vind ik wel chill. Hele avond doordrinken en je wordt langzaam steeds vager. Drinkt ook snel weg.
Ik drink echt enkel bier op plaatsen waar ik geen andere mensen meer tegen kom, dus voornamelijk met vrienden. Ik word er echt kankerlomp vanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vodka is echt het beste wat Rusland deze aardkloot heeft gegeven..
bourbon is ook zeker een goede kandidaat
Klopt, ik herken het precies zo ... als ik veel bier drink verander ik ook in een oermens .. helemaal nat van t bier na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik drink echt enkel bier op plaatsen waar ik geen andere mensen meer tegen kom, dus voornamelijk met vrienden. Ik word er echt kankerlomp vanMensen zeggen altijd dat er geen verschil zou zijn in diverse soorten alcohol, maar ik merk echt wel verschil. Op rum, vodka en whiskey ga ik altijd gewoon echt hard, terwijl ik van bier dus lomp wordt en van shit als tequila echt helemaal kapot ga.
Zou niet met een vrouw kunnen zijn die Jolanda heetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha wat zei je
most em eem daip in de bek hebbm jolanda?
Weet niet, ik vond hem wel aardig maar niet geweldig ofzo. Het gaat er voornamelijk om of de film je ligt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja is die leuk?
misschien ga ik m zo ff kijken
ik heb een vrij brede smaak en vind een film niet snel slecht, ben benieuwdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou niet met een vrouw kunnen zijn die Jolanda heet
[..]
Weet niet, ik vond hem wel aardig maar niet geweldig ofzo. Het gaat er voornamelijk om of de film je ligt.
Haha thanks. Ik had dit veel eerder moeten doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat wel op mijn verlanglijstje lol. Ik heb "Be Here Now" die ik nog moet lezen in mijn boekenkast. Voor positieve mindset heb ik "The Power of Thinking Big" gelezen en nog wat andere boeken waar het er een beetje over gaat.
IT IS ALL IN THE MIND BABY
Goed bezig wafel. Ben trots op je.
aansteken...opzuigen met rietje ... citroen in ogen .. ? zoiets?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt, ik herken het precies zo ... als ik veel bier drink verander ik ook in een oermens .. helemaal nat van t bier na verloop van tijd.
tequilla en goldstrike shots lig ik ook ergens blackout te gaan in de struiken
haha sambuca ... vind altijd mooi als mensen zichzelf of de bar in de fik zetten ermee![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je echt fucking dronken bent wil je ook gewoon even rustig liggen ergens om bij te komen, voornamelijk om te zorgen dat je niet gaat kotsen, maar elke keer word je gestoord en uiteindelijk kun je niet meer. Daarna wel weer nuchter, dat is wel superfijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar bier.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
Bier krijg ik na een tijdje echt smerige boeren van, en de ochtend erna slechte stoelgang. Fuck bier.
Je komt deels in de buurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aansteken...opzuigen met rietje ... citroen in ogen .. ? zoiets?
haha dat was het jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je komt deels in de buurt
1. Sambuca aansteken
2. Glas erboven
3. Alcoholdampen uit het glas zuigen
4. Sambuca drinken
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.quote:
Het is nooit te laat om jezelf te verbeteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha thanks. Ik had dit veel eerder moeten doen.
Hahaha. Same. Je bent gewoon wat agressiever, yolo feeling.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]echt dat feels
ik kan ook echt kwade dronk krijgen als ik bier zuip, ruzie maken alles
ik heb dat met andere dranken nooit
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]Sick cunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Dit, 2014 nog geen alcohol gehadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Eleiko het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst dronken was.
Zout snuivenquote:
Ik heb gewoon een vent die met emmer aan komt lopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.![]()
Wonen er nog geslachtsrijpe vrouwen in Oude Pekela?quote:
Heb je ook altijd van die mindfuckvisuals in het midden van je zicht? Ik wel man, luchttrillingen ofzo, alles.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tfw, tollend in bed met een giga bloated buik, denkend ik ga niet kotsen ik ga niet kotsen, gewoon je ogen dicht en slapen, opstaan en de prullebak helemaal vol brullen.![]()
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Is er al een goede wolf of wallstreet online te regelen?
Als je het geen probleem vindt dat je na die tijd naar Zware van Nelle ruikt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wonen er nog geslachtsrijpe vrouwen in Oude Pekela?
quote:
Je bent toch niet zo oud dat je aan het dementeren bent ofwel?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Eleiko het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst dronken was.
Ik heb 1 keer al geprobeerd te kijken maar ik erger me altijd snel aan slechte kwaliteit. Blurry images, audio en video 0,05 sec niet in sync, etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb je ook altijd van die mindfuckvisuals in het midden van je zicht? Ik wel man, luchttrillingen ofzo, alles.
Iemand Generation Iron al voorbij zien komen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen masterrace 1080p, wel matige kwaliteit.
Sowieso zien. Vond hem nice.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren American Hustle gedownload.
Vette film?
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo oud dat je aan het dementeren bent ofwel?
Ja, precies dat lolol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Als je je ogen dicht hebt, zie ik altijd gewoon nog wat ik het laatst heb gezien.
Dan moet je VLC gebruiken man, dan kun je je subs gewoon voor- of achteruit zetten. Tenzij ze hardcoded zijn natuurlijk. Dan niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer al geprobeerd te kijken maar ik erger me altijd snel aan slechte kwaliteit. Blurry images, audio en video 0,05 sec niet in sync, etc.
nee nog steeds lol , wtf... ze namen dat limited release gedoe wel heel serieus blijkbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand Generation Iron al voorbij zien komen?
Haha maar jij hebt toch geen alcohol nodig om het leuk te hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dat 2 jaar terug zei in de BB-reeks werd ik uitgemaakt voor OCD-patient
Destijds was dat ook een progressieve gedachte, nu zijn we allen wat ouder en wijzer en zien we je gelijk in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dat 2 jaar terug zei in de BB-reeks werd ik uitgemaakt voor OCD-patient
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij de X hou ik altijd minstens 2 maanden ertussen
oke behalve in de zomer
jij hebt er verstand van zie ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.
Maar verliest ook wel z'n effect als je het iedere 2 weken gebruikt.
4fmp kan k niet van slapen. Zwaar vercrackt is dat. En afblussen met slaappillen gaat me te fur, itt een paar maten van mequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.
Maar verliest ook wel z'n effect als je het iedere 2 weken gebruikt.
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren American Hustle gedownload.
Vette film?
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.
Tropa de elite 1 en 2
Je zult me dankbaar zijn, beide heel goed.
Zie hier het resultaat van een gevallen broeder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
Als ik single zou zijn zou ik nog wel drinken denk ik
Heb ze ooit gedownload maar nog nooit gekeken. Nog maar eens downloaden dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.
Tropa de elite 1 en 2
Je zult me dankbaar zijn, beide heel goed.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
Als ik single zou zijn zou ik nog wel drinken denk ik
Hoe vond je het? Laatst 15 gram Hollandia gehad, raarste trip ooit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij hebt er verstand van zie ik
heb je wel eens dmt gemaakt en gebruikt? ik wel, ik dacht misschien kan ik wat ervaringen van je horen
Werkt langer door idd. Mja, gtje d'r bij wil ook helpen. Maar je rolt zo wel van het een in het ander ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
4fmp kan k niet van slapen. Zwaar vercrackt is dat. En afblussen met slaappillen gaat me te fur, itt een paar maten van me
Ja! Ga zo 2 weer kijken. Gaat over Eem Braziliaanse swot team, deel 1 is keiharde actie, deelm2 gaat over de corruptie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?
Deel 1 is lekker. Deel 2 niet gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?
ik had toen met een gast paar gram dmt uit die mimosa wortels gehaald met wasbenzine en shit .. heel procesje..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Laatst 15 gram Hollandia gehad, raarste trip ooit.
Nee, wel een keer geprobeerd maar had te weinig genomen. Schijnt wel geniaal te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij hebt er verstand van zie ik
heb je wel eens dmt gemaakt en gebruikt? ik wel, ik dacht misschien kan ik wat ervaringen van je horen
meer dan geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, wel een keer geprobeerd maar had te weinig genomen. Schijnt wel geniaal te zijn.
Blijf aan de gang. Als ik thuis ben wil ik gelijk mn nest in nadat k gedoucht heb geen zin om nog een G'tje te klappenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Werkt langer door idd. Mja, gtje d'r bij wil ook helpen. Maar je rolt zo wel van het een in het ander ja.
Hier is toch nog vrij weinig over bekend?quote:
Salvia wel een x geprobeerd, was ook echt maf.quote:
quote:
Waarom zou ik nog uitgaan als ik al een vriendin heb? Als je uitgaat om plezier te hebben ben je echt full of shit. Je gaat uit om een partner te vinden in welke vorm dan ook. Je drinkt om je wat losser te voelen, iets makkelijker te dansen en iets makkelijker te praten. Wanneer je met vrienden bent heb je die shit echt niet nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van een gevallen broeder.
rip
salvia ook de vreemdste dingen meegemaakt. klopt en smaakt ook ranzig vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Salvia wel een x geprobeerd, was ook echt maf.Stinkt alleen verschrikkelijk, alsof je in een geitenstal op de kinderboerderij hangt.
Is idd niet veel over bekend, maar zolang je er niet te gek mee doet zal het wel meevallen. Van teveel x heb ik eerder het idee dat als ik zo waus ben dat ik de volgende dag niets meer weet dat 't echt niet goed is voor m'n kop.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier is toch nog vrij weinig over bekend?
Tbh ben ik echt een newb op gebied van drugs. Wiet, hasj, M en X is het tot heden bij gebleven
hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik nog uitgaan als ik al een vriendin heb? Als je uitgaat om plezier te hebben ben je echt full of shit. Je gaat uit om een partner te vinden in welke vorm dan ook. Je drinkt om je wat losser te voelen, iets makkelijker te dansen en iets makkelijker te praten. Wanneer je met vrienden bent heb je die shit echt niet nodig
heb je ene kant wel een punt ... als ik in een relatie zou zitten en dronken zou gaan stappen met maten zou ik op één of andere manier toch fouten gaan maken op den duur .. die ik niet wil maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou ik nog uitgaan als ik al een vriendin heb? Als je uitgaat om plezier te hebben ben je echt full of shit. Je gaat uit om een partner te vinden in welke vorm dan ook. Je drinkt om je wat losser te voelen, iets makkelijker te dansen en iets makkelijker te praten. Wanneer je met vrienden bent heb je die shit echt niet nodig
Wtfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Mja, voor de dag erna is het wel relaxt. Met g krijg ik iig weer honger en komt m'n lichaam weer een beetje op gang.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijf aan de gang. Als ik thuis ben wil ik gelijk mn nest in nadat k gedoucht heb geen zin om nog een G'tje te klappen. Ik zorg gewoon 6 uur voordat t thuis ben dat k geen pep meer doe. Lekker blijven zuipen kan k daarna heerlijk slapen.
ik ga ook vrijwel nooit stappen, ik vind daar echt geen zak aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je ene kant wel een punt ... als ik in een relatie zou zitten en dronken zou gaan stappen met maten zou ik op één of andere manier toch fouten gaan maken op den duur .. die ik niet wil maken.
maar dat ben ik dan.
maar kan me voorstellen dat mensen wel gewoon kunnen stappen in relatie en lol kunnen hebben zonder fouten te maken.
dus is meer mijn zwakte denk ik
Lolquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
haha truequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga ook vrijwel nooit stappen, ik vind daar echt geen zak aan
ga enkel naar feesten
geen alcohol drinken omdat je in een relatie zit is echt een ander verhaal
Ik zou prima kunnen stappen en drinken maar ik heb er 0 behoefte aan. Ik snap die dronken excuses totaal niet. Het is bullshit dat je niet weet wat je doet, je schat alleen een aantal zaken wellicht verkeerd in maar dat neemt niet weg dat je weet dat het verkeerd is. Je denkt hoogstens dat het minder verkeerd is of het toch niet bekend zal worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb je ene kant wel een punt ... als ik in een relatie zou zitten en dronken zou gaan stappen met maten zou ik op één of andere manier toch fouten gaan maken op den duur .. die ik niet wil maken.
maar dat ben ik dan.
maar kan me voorstellen dat mensen wel gewoon kunnen stappen in relatie en lol kunnen hebben zonder fouten te maken.
dus is meer mijn zwakte denk ik
Ja, besef van tijd en plaats ben je helemaal kwijt dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
salvia ook de vreemdste dingen meegemaakt. klopt en smaakt ook ranzig vind ik.
dmt smaakt echt heel eng vind ik , helemaal omdat je na de 2e grote hijs het gekraak van plastic zakken in je achterhoofd hoort(tenminste ik wel), en dan ga je ff foetsie ... 15 min maar .. gevoelsmatig paar dagen
Zelfde geldt voor mij. Af en toe een feestje en natuurlijk zuipen met en zonder vriendin. Nog meer mensen die tropa de elite gaan kijken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga ook vrijwel nooit stappen, ik vind daar echt geen zak aan
ga enkel naar feesten
geen alcohol drinken omdat je in een relatie zit is echt een ander verhaal
Waar gaat de film over?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Af en toe een feestje en natuurlijk zuipen met en zonder vriendin. Nog meer mensen die tropa de elite gaan kijken?
daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou prima kunnen stappen en drinken maar ik heb er 0 behoefte aan. Ik snap die dronken excuses totaal niet. Het is bullshit dat je niet weet wat je doet, je schat alleen een aantal zaken wellicht verkeerd in maar dat neemt niet weg dat je weet dat het verkeerd is. Je denkt hoogstens dat het minder verkeerd is of het toch niet bekend zal worden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef fathank het volgende:
Lol ik ga op stap omdat het fucking goed voor mn ego is. Werd gister zonder aanleiding vol op mn bek gepakt door een chick
Anti drugseenheid in de sloppenwijken van brasilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |