Sowieso zien. Vond hem nice.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren American Hustle gedownload.
Vette film?
Nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo oud dat je aan het dementeren bent ofwel?
Ja, precies dat lolol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Als je je ogen dicht hebt, zie ik altijd gewoon nog wat ik het laatst heb gezien.
Dan moet je VLC gebruiken man, dan kun je je subs gewoon voor- of achteruit zetten. Tenzij ze hardcoded zijn natuurlijk. Dan niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer al geprobeerd te kijken maar ik erger me altijd snel aan slechte kwaliteit. Blurry images, audio en video 0,05 sec niet in sync, etc.
nee nog steeds lol , wtf... ze namen dat limited release gedoe wel heel serieus blijkbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand Generation Iron al voorbij zien komen?
Haha maar jij hebt toch geen alcohol nodig om het leuk te hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dat 2 jaar terug zei in de BB-reeks werd ik uitgemaakt voor OCD-patient
Destijds was dat ook een progressieve gedachte, nu zijn we allen wat ouder en wijzer en zien we je gelijk in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Toen ik dat 2 jaar terug zei in de BB-reeks werd ik uitgemaakt voor OCD-patient
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij de X hou ik altijd minstens 2 maanden ertussen
oke behalve in de zomer
jij hebt er verstand van zie ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.
Maar verliest ook wel z'n effect als je het iedere 2 weken gebruikt.
4fmp kan k niet van slapen. Zwaar vercrackt is dat. En afblussen met slaappillen gaat me te fur, itt een paar maten van mequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Keertje 4-fmp met methylone combineren dan. Is de synthetische variant op x en werkt meer op je dopamine receptoren i.p.v. serotonine. Effect is hetzelfde, je blijft er zelfs nog iets helderder bij dan met x.
Maar verliest ook wel z'n effect als je het iedere 2 weken gebruikt.
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb gisteren American Hustle gedownload.
Vette film?
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.
Tropa de elite 1 en 2
Je zult me dankbaar zijn, beide heel goed.
Zie hier het resultaat van een gevallen broeder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
Als ik single zou zijn zou ik nog wel drinken denk ik
Heb ze ooit gedownload maar nog nooit gekeken. Nog maar eens downloaden dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weg gelopen in de pauze. Als je een echt vette film wilt zien die nog niet zo bekend is.
Tropa de elite 1 en 2
Je zult me dankbaar zijn, beide heel goed.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
Als ik single zou zijn zou ik nog wel drinken denk ik
Hoe vond je het? Laatst 15 gram Hollandia gehad, raarste trip ooit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij hebt er verstand van zie ik
heb je wel eens dmt gemaakt en gebruikt? ik wel, ik dacht misschien kan ik wat ervaringen van je horen
Werkt langer door idd. Mja, gtje d'r bij wil ook helpen. Maar je rolt zo wel van het een in het ander ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
4fmp kan k niet van slapen. Zwaar vercrackt is dat. En afblussen met slaappillen gaat me te fur, itt een paar maten van me
Ja! Ga zo 2 weer kijken. Gaat over Eem Braziliaanse swot team, deel 1 is keiharde actie, deelm2 gaat over de corruptie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?
Deel 1 is lekker. Deel 2 niet gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
had ik beide al een jaar weggeschoven, toch maar eens kijken dus?
ik had toen met een gast paar gram dmt uit die mimosa wortels gehaald met wasbenzine en shit .. heel procesje..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Laatst 15 gram Hollandia gehad, raarste trip ooit.
Nee, wel een keer geprobeerd maar had te weinig genomen. Schijnt wel geniaal te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij hebt er verstand van zie ik
heb je wel eens dmt gemaakt en gebruikt? ik wel, ik dacht misschien kan ik wat ervaringen van je horen
meer dan geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, wel een keer geprobeerd maar had te weinig genomen. Schijnt wel geniaal te zijn.
Blijf aan de gang. Als ik thuis ben wil ik gelijk mn nest in nadat k gedoucht heb geen zin om nog een G'tje te klappenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Werkt langer door idd. Mja, gtje d'r bij wil ook helpen. Maar je rolt zo wel van het een in het ander ja.
Hier is toch nog vrij weinig over bekend?quote:
Salvia wel een x geprobeerd, was ook echt maf.quote:
quote:
Waarom zou ik nog uitgaan als ik al een vriendin heb? Als je uitgaat om plezier te hebben ben je echt full of shit. Je gaat uit om een partner te vinden in welke vorm dan ook. Je drinkt om je wat losser te voelen, iets makkelijker te dansen en iets makkelijker te praten. Wanneer je met vrienden bent heb je die shit echt niet nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van een gevallen broeder.
rip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |